Hulk Hulk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2010

Koen.

åh stakkels jer, kender det med at have et sygt barn konstant, meeen efter vi startede på biostrath for 3 mdr siden har hun ikke været syg en eneste gang Eller jo, hun har haft blærebetændelse, men det har jo ikke noget at gøre med smitte fra andre børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Har du overvejet en privat dagpleje?

Anmeld

9. december 2010

Livas mor

Benjamin09 skriver:

Har du overvejet en privat dagpleje?

Ja men de er desværre ikke til at opstøve i Københavns kommune..

Anmeld

9. december 2010

Tulle28

Har I prøvet Ørelægerne ved Kultorvet? Jeg har været der med min datter og der lød de ikke som om de ville vente år og dage med at lægge dræn, hvis hendes ører ikke blev bedre (der var hun 7 mdr.)

Derudover skulle zoneterapi være rigtig godt for både ører og immunforsvar og så har jeg fået anbefalet Bio-Strath dråber af både veninder, zoneterapeut OG SP.

Knus Tulle

Anmeld

9. december 2010

oerbaek

Syns det er mærkeligt at din ørelæge(r) siger hun er for ung... min søn havde mellemørebetændelse rigtig mange gange da han var helt lille og han var kun 6 måneder da han fik dræn første gang.

Men ellers som mange andre har skrevet prøv biostrat dråber de hjælper

Anmeld

9. december 2010

SussieThyssen

Livas mor skriver:

Hej piger..

Jeg vil egentlig bare lige lette hjertet og have jeres råd.

Som nogen af jer ved fra mit indlæg https://www.baby.dk/debat/77329pi1/ordet-er-frit/stem-paa-os-.aspx har vores lille familie haft det MEGET svært det sidste år. Og det er som om det aldrig rigtig ender, og jeg er snart så drænet at jeg mest af alt har lyst til at sætte mig til at græde og kaste håndklædet i ringen.

Liva har siden sin vuggestue start 1. august 2010 (altså for 4 måneder siden) været konstant syg, og det er virkelig bogsatveligt ment. Hun er i vuggestue en dag og er syg i en uge og er så i vuggestue 3 dage og er syg i 2 uger. Hver gang er det med feber som altid ligger mellem 40,1-40,7 og lægerne siger evig og altid det er virus eller endnu en mellemørebetændelse.

Nu er vi der så igen igen efter hendes allerførste hele uge i vuggestuen.. Mellemørebetændelse nr. 4 på  måneder og ørelægerne vil ikke give hende dræn grundet hendes "unge" alder på 13 måneder.. Hun skriger nonstop, jeg har hende hos mig 24/7 og jeg er snart ved at blive skør.!!

Jeg ved godt at det nok er fordi hun ikke kan "tåle" at gå i vuggestue, jeg var selv som barn ekstra modtagelig for sygdomme og bakterier og blev passet hjemme. Vi har desværre ikke mulighed for at passe hende hjemme og jeg ringede derfor til Pladsanvisningen og forhørte mig om hun kan rykkes til en Dagpleje, hvor der er færre børn og dermed mindre risiko for smitte.. Nus står vi så r. 43 og med den sneglefart får hun en plads når hun skal i børnehave.

Jeg orker snart ikke mere, jeg er bare så ulykkelig..

Knus en træt Rikke

Har du ikke mulighed for at søge hjemmepasningordning med tilskud i din kommune??
Blot en tanke.
Har selv en søn med lavt emunforsvar og tilmed forsnævret luftrør, så vi brugte de første 3 år ud og ind af hospitaler.
Da han var helt lille og min x-mand og jeg var gift, tog jeg ganske enkelt et truckcertifikat og så søgte jeg ind på samme arbejdsplads som min mand. Vi arbejde begge på skiftehold, men forskudt for hinanden, så der altid kunne være en hjemme ved ham eller på sygehuset, når han var indlagt.
Jeg ved godt at det kan være hårdt, og især hvis man er uddannet inden for noget helt andet, men nød lærer som bekendt nøgen kvinde at spinde, og løsningen synes vi var kanon. Naturligvis kunne der komme enkelte overlapninger, men så kunne vi få mormor eller datteren eller en nabo til at være ved ham, lige i byttetiden, eller den der var hjemme og skulle afsted, stoppede lillemanden ind  bilen og tog ham med, og så byttede vi i porten.
Hvor der er vilje er der vej.

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. december 2010

SussieThyssen

oerbaek skriver:

Syns det er mærkeligt at din ørelæge(r) siger hun er for ung... min søn havde mellemørebetændelse rigtig mange gange da han var helt lille og han var kun 6 måneder da han fik dræn første gang.

Men ellers som mange andre har skrevet prøv biostrat dråber de hjælper

Ja...hvis de kan tåle det..det er nemlig langt fra alle der kan det. Min søn kunne ikke, det smadrede hans mave fuldstændigt, så det tog uger at få den normal igen.

Anmeld

9. december 2010

oerbaek

SussieThyssen skriver:

Ja...hvis de kan tåle det..det er nemlig langt fra alle der kan det. Min søn kunne ikke, det smadrede hans mave fuldstændigt, så det tog uger at få den normal igen.

ja okay det er selvfølgelig ikke rart...

Anmeld

9. december 2010

Frk. Himmelblå

Har slet ikke tid til at svare dig nu, men vil bare sende dig et stort, varmt 

.

Kan virkelig godt forstå dig og dine frustrationer! 

God bedring til den lille Liva-pige .

Anmeld

9. december 2010

Pia.

Kære søde Rikke... Puha, hvor lyder det hårdt - føler virkelig med dig,,, min mindste søn har været syg en uge nu ikke at det kan sammenlignes, men kan sætte mig ind i hvor sindsygt hårdt du/I må have det, når jeg tænker på hvor hårdt jeg syntes de her dage har været...

Vil bare sende dig et stort kram ... og har du brug for at snakke eller bare en der lytter så sig til - så langt væk bor jeg jo heller ikke...

Knus og kram fra Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.