UODATE:
Vi var i dag endnu en gang til ørelægen. Jeg kom ind og så begyndte jeg eller bare og hulke, som et ulykkeligt spædbarn af ren frustration og søvnmangel. Den ældre lidt distræte ørelæge spærrede øjnene op og spugte mig pænt "Så det er ikke blevet bedre?"..
Så nu har vi ENDELIG fået tid til at få lagt dræn d. 20 december kl. 7:45, og det er dejligt. Vi kan kun håbe det hjælper, for sådan som livet har været det sidste lnage stykke tid er ikke holdbart.
I morgen må jeg så ringe til egen læge igen, da Liva nu har haft 39,2-40,5 en hel uge og hun er snart træt, træt og træt. Hun plejer at få pencillin for sine mellemørebetændelser, men denne gang har de givet os Ciloxan øredråber og noget siger mig de ikke rigtig virker, siden hun stadig har feber.
Når lægen er overstået skal vi også lige en til min farfars begravelse, som døde pludselig i søndags på min farmors fødselsdag, mens vi alle stod ved hans seng.. Ja, livet viser sig virkelig ikke for sin bedste side for tiden.
Til jeres spørgsmål ang. hjemmepasning så er dette desværre ikke muligt, da jeg er studerende. Jeg startede egentlig op igen efter barsel i september, men måtte sygemelde mig pga. jeg fik konstateret Grave's og så var Liva jo evig syg og måtte blive hjemme. Så meningen er at jeg efter planen skal starte op igen til februar 2011 og tage det sidste år af min uddannelse som jeg mangler. Men det krøver lige at Liva-musen ikke er syg hele tiden.
Tusind tak for alle jeres kram og tanker, i er fantastiske.
Anmeld