Min mindste søn på 4½ år har siden søndag været rigtig syg - ikke bare sløj men virkelig syg... han køre nu på 4 døgn med meget høj feber (mellem 39-40) - kan kun holdes nede i kort tid med panodil junior.
Hans mave er rigtig slem han kaster ikke op, men tilgengæld har han så dårlig mave og det er kun vand - i går syntes jeg at kunne ane blod i hans afføring og kontaktede selvfølgelig lægen med det samme og fik en tid - hun undersøgte ham på bedste vis og trykkede på maven m.m - og mente ikke det var noget alvorligt !!!
Det håber jeg sørme da heller ikke det er - men nu er jeg mor til 3 børn og har ALDRIG oplevet så sygt et barn - han spiser INTET (bliver tilbudt alt) han drikker meget meget lidt (bliver også her tilbudt alt) men han får slet ikke den mængde væske som han mister ... Han har afføring ca 4 gange i timen - hele døgnet ...
Ang. at jeg observerede blod - mente lægen kunne være en rift på en meget generet tarm... I dag er hans afføring nærmest grønt vand...
Bliver bare så nervøs - er normalt meget tilfreds med vores læger og føler ikke jeg går der fra usikker, men alligevel følte jeg hun tog lidt let på det - Er det ikke over om en uge - 1 UGE !!!!! så skal de have en afføringsprøve...Jeg venter altså ikke en uge - er der ikke en bedring i dag, ja så søger jeg læge igen i morgen... Han er virkelig sløj, siger næsten ingen ting - ligger bare og ser fjernsyn. dog sang han en lille julesang som lige fangede ham i fjernsynet 
ååå for pokker, jeg lære aldrig at takle mine børns sygdomme - det sker heldigvis yderst sjællend at de er syge - og det er gerne kun lidt sløjhed og går hurtigt over... Men det her - slåt virkelig ALT..
Knus Pia, som håber nogen kan berolige mig, eller om ikke andet fortælle mig hvad jeg bør gøre...
Anmeld