Puha..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2010

PeruBaby

Puha... det var tidligt... men hvor er det godt at h*n er en stor baby, så skal det nok gå alt sammen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

Mettemus

Ja det er da sådan liiiige i lidt for god tid. Håber den lille klarer sig helt fint alligevel. Gad vide hvor meget sådan noget lungemodner kan nå at hjælpe på bare to døgn? Hmm...

Tanker herfra

Anmeld

8. december 2010

blomst84

Mettemus skriver:

Ja det er da sådan liiiige i lidt for god tid. Håber den lille klarer sig helt fint alligevel. Gad vide hvor meget sådan noget lungemodner kan nå at hjælpe på bare to døgn? Hmm...

Tanker herfra

Ja det tænker jeg os... Men han kommer i kurvøse lige meget hvad tror jeg så trækker den vejret for ham den første tid

Anmeld

13. december 2010

CA

Kom lige til at tænke på, hvordan det gik med fødslen??

Anmeld

13. december 2010

blomst84

Carina87 skriver:

Kom lige til at tænke på, hvordan det gik med fødslen??

Jamen det gik rigtig godt den meget lille baby er i kurvøse og har det nogenlunde de skal være noget tid på sygehuset... Men det virker som om St moren er kommet sig over chokket

Anmeld

13. december 2010

piadas

blomst84 skriver:

Jamen det gik rigtig godt den meget lille baby er i kurvøse og har det nogenlunde de skal være noget tid på sygehuset... Men det virker som om St moren er kommet sig over chokket

Det var da dejligt at høre.  Jeg kom selv til at tænke på det her i weekenden, om hvordan det mon var gået. Men det er selvfølgelig lidt træls, for de kommer vel til at fejre jul på sygehuset? På den anden side er det selvfølgelig en lille pris at betale for at beholde ham.

Hvor stor var han egentlig?

Anmeld

13. december 2010

CA

Åh det var godt Tanker til dem

Anmeld

13. december 2010

blomst84

piadas skriver:

Det var da dejligt at høre.  Jeg kom selv til at tænke på det her i weekenden, om hvordan det mon var gået. Men det er selvfølgelig lidt træls, for de kommer vel til at fejre jul på sygehuset? På den anden side er det selvfølgelig en lille pris at betale for at beholde ham.

Hvor stor var han egentlig?

Ja julen skal holdes på sygehuset :/ ikke det mest ønskede sted til en juleaften, men de virker nu meget okay med det jamen han var 46 og vejede 2350 så et lille pus har kun set et billede af ham og NØJ et lille bitte menneske...

Anmeld

13. december 2010

PeruBaby

Nå, det er godt at høre at de har det godt Man bliver vel altid lidt nervøs, når fødslen går i gang i SÅ "god tid". Håber at vi allesammen får lov til at gå til min uge 37, så der skulle være mindre risiko for komplikationer og man kan få sin dejlige lille bebs med hjem - næsten med det samme

Anmeld

13. december 2010

Sofia

Dejligt at høre de har det godt efter omstændighederne. Har haft dem i tankerne, gik pludselig op for mig, at man jo altså ikke er sikker på man først føder til termin. Jeg har bare hele tiden fokuseret på, at jeg nok går over tid som førstegangsfødende, men ja man kan jo sagtens føde før tid også.

Håber de får en god jul trods den skal holdes på sygehuset - men når bare de har deres lille baby, så bliver det helt sikkert en god jul

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.