Puha..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2010

Diana...

Ja de skønnede ham til at veje 2400 så det var vidst en pæn vægt men har ikke hørt mere siden i går aftes, så venter spændt på svar

2400 ov det da også en god størrelse. Her er lille pigen 1800 g og jeg da 32+6 tror jeg 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

blomst84

Diana... skriver:

2400 ov det da også en god størrelse. Her er lille pigen 1800 g og jeg da 32+6 tror jeg 

Ja de mente også han var lidt stor i det hvilket jo er godt når han allerede vælger at komme ud

Anmeld

8. december 2010

Diana...

blomst84 skriver:

Ja de mente også han var lidt stor i det hvilket jo er godt når han allerede vælger at komme ud

Ja det må man sige det er kun en fordel at h*n har noget sug på kroppen. 

Du må lige komme med en update når du høre noget

Anmeld

8. december 2010

blomst84

Diana... skriver:

Ja det må man sige det er kun en fordel at h*n har noget sug på kroppen. 

Du må lige komme med en update når du høre noget

Ja det kan du tro er lidt spændt på om hun stadig føder eller om de bare er trætte

Anmeld

8. december 2010

DK

Uhh træls. Min brors tvillinger kom også i uge 33, og de er altså sunde og fine børn i dag. Måske ikke de største børn, men min bror og hans kone er heller ikke blandt de højeste

Men vigtigst: To helt normale, raske og fine børn. Og det trods at lillepigen kun vejede 1400 gram ved fødslen Men det bliver naturligvis en drøj omgang for dem, med hospitalsindlæggelse osv.

Anmeld

8. december 2010

blomst84

DK skriver:

Uhh træls. Min brors tvillinger kom også i uge 33, og de er altså sunde og fine børn i dag. Måske ikke de største børn, men min bror og hans kone er heller ikke blandt de højeste

Men vigtigst: To helt normale, raske og fine børn. Og det trods at lillepigen kun vejede 1400 gram ved fødslen Men det bliver naturligvis en drøj omgang for dem, med hospitalsindlæggelse osv.

1400 var godt nok også et lille pus... Men ja det bliver en lang tid på hospitalet osv..

Anmeld

8. december 2010

piadas

Uh, det var da træls og lige tidligt nok. Ved du hvordan det er gået? Det var nok ikke lige på sygehuset, de forestillede sig, at de skal holde jul. Jeg går ud fra, at de først kan få baby med hjem i starten af det nye år?

Jeg er 32+1 så hun må have termin et par dage før mig. Mærkeligt at tænke på. Uhh, jeg ville være træt af at føde nu lige op til jul med to store børn derhjemme, som man selvfølgelig gerne vil fejre jul sammen med. Heldigvis er baby jo ved at være så stor, at h*n nok skal klare sig. Hmmm, men jeg har heller ikke pakket en taske endnu. Måske man snart skulle begynde at overveje det!

Min veninde fødte i uge 33+ et eller andet for nogle år siden. Jeg var på neonatal-afdelingen for at besøge dem. De er godt nok små de babyer, der ligger der, så de skulle gerne blive inde lidt endnu. Og hendes dreng var endda stor (2800 g), men hun havde også sukkersyge...

Håber på en god update!

Anmeld

8. december 2010

blomst84

Så fik jeg endelig en Update skal se om jeg kan genfortælle det nogenlunde... Hun har fået taget sit drop ud og veerne er stoppet lidt.. Men de kommer stadig, hun har fået lungemodner og den lille mand har det godt og hans lunger er klar så nu er det op til ham selv hvornår han ve komme, hun har åbnet sig 4 cm så han kommer nok snart, men lægerne har sagt jo flere døgn de ka holde på ham jo bedre! Men de mener han kommer i dag eller i morgen. Hun er rigtig bange og har grædt meget, men fik af vide at hun var ved godt mod og var klar til at blive mor

Anmeld

8. december 2010

piadas

blomst84 skriver:

Så fik jeg endelig en Update skal se om jeg kan genfortælle det nogenlunde... Hun har fået taget sit drop ud og veerne er stoppet lidt.. Men de kommer stadig, hun har fået lungemodner og den lille mand har det godt og hans lunger er klar så nu er det op til ham selv hvornår han ve komme, hun har åbnet sig 4 cm så han kommer nok snart, men lægerne har sagt jo flere døgn de ka holde på ham jo bedre! Men de mener han kommer i dag eller i morgen. Hun er rigtig bange og har grædt meget, men fik af vide at hun var ved godt mod og var klar til at blive mor

Det var godt, det er gået lidt i stå igen. Så må vi bare krydse fingre for, at der går et par dage endnu.

Jeg kan godt forstå, at hun har grædt meget. Jeg tror også, jeg ville blive bange/forskrækket, hvis det var mig. Selv om mange af os nok er ved at være utålmodige, ved vi jo inderst inde, at det er bedst, at baby bliver derinde lidt endnu.

Anmeld

8. december 2010

blomst84

piadas skriver:

Det var godt, det er gået lidt i stå igen. Så må vi bare krydse fingre for, at der går et par dage endnu.

Jeg kan godt forstå, at hun har grædt meget. Jeg tror også, jeg ville blive bange/forskrækket, hvis det var mig. Selv om mange af os nok er ved at være utålmodige, ved vi jo inderst inde, at det er bedst, at baby bliver derinde lidt endnu.

Ja for pokker vil også gerne snart have min lille baby ud, men ja helst først omkring til termin men det er da ret betrykkende at vide hospitalet er SÅ dygtige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.