Puha..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.993 visninger
30 svar
0 synes godt om
7. december 2010

blomst84

Så er min rigtig gode venindes søster gået i fødsel 32+2 det er helt underligt at tænke på syntes jeg! Jeg er selv 34+5, så det kom godt nok tæt på. Den lille dreng skal i kurvøse når han kommer ud, her engang i nat eller i morgen tidlig !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

Malonde1985

blomst84 skriver:

Så er min rigtig gode venindes søster gået i fødsel 32+2 det er helt underligt at tænke på syntes jeg! Jeg er selv 34+5, så det kom godt nok tæt på. Den lille dreng skal i kurvøse når han kommer ud, her engang i nat eller i morgen tidlig !!

Uh det var tidligt...  det sætter da lige nogle tanker igang nu hvor man er 32+2 .. Måske man skulle pakke en taske alligevel snart...

Troede faktisk at man ville prøve at stoppe en fødsel på det tidspunkt?? Men det skal nok gå. Læste i en bog her tidligere på aftenen, at babyen er nu, som den skal være når den bliver født.. Spændende

Anmeld

7. december 2010

blomst84

Malonde1985 skriver:

Uh det var tidligt...  det sætter da lige nogle tanker igang nu hvor man er 32+2 .. Måske man skulle pakke en taske alligevel snart...

Troede faktisk at man ville prøve at stoppe en fødsel på det tidspunkt?? Men det skal nok gå. Læste i en bog her tidligere på aftenen, at babyen er nu, som den skal være når den bliver født.. Spændende

Ja man tænker lige en ekstra tanke.. De havde også prøvet at stoppe fødslen, men den var for godt i gang, så ingen vej tilbage ja de kan sagtens overleve de små, men ja de er jo MEGET små!

Anmeld

7. december 2010

Marco2

Ja puuuha hvis min kom til verden nu  er 31+5 …

Men de er jo heldigvis så dygtige at alt sikkert kommer til at gå fint. Men det kommer tættere og tættere på 

AG - godnat 

Anmeld

7. december 2010

blomst84

Marco2 skriver:

Ja puuuha hvis min kom til verden nu  er 31+5 …

Men de er jo heldigvis så dygtige at alt sikkert kommer til at gå fint. Men det kommer tættere og tættere på 

AG - godnat 

Ja de er så super dygtige han skal nok klare den er den sidste meldning jeg har fået godnat herfra også

Anmeld

7. december 2010

Sofia

Uh hvor vildt.. Jeg har sådan en ide om at jeg kommer til at føde omkring terminen, men helst ikke for meget over selvfølgelig.. men man ved da aldrig.. Hm, så er hun i uge 33, er det første barn for hendes vedkommende?? Håber det går godt, altså barnet kan vel "sagtens" overleve, men håber ikke der er for mange komplikationer. Tanker til hende!!

Anmeld

7. december 2010

Maria-s

Uhhhh det er nu altså liiiige tideligt nok altså.....

Men ja heldigvis alligevel så sent at alt gerne skal ende godt alligevel

En varm tanke herfra...

Anmeld

8. december 2010

blomst84

Sofia skriver:

Uh hvor vildt.. Jeg har sådan en ide om at jeg kommer til at føde omkring terminen, men helst ikke for meget over selvfølgelig.. men man ved da aldrig.. Hm, så er hun i uge 33, er det første barn for hendes vedkommende?? Håber det går godt, altså barnet kan vel "sagtens" overleve, men håber ikke der er for mange komplikationer. Tanker til hende!!

Ja det er hendes første barn. ja han kommer til at klare den, men skal ligge i kurvøse i noget tid, da de ikke nåede at give lungemodner før fødslen var godt i gang! Men sikke en overraskelse at få sig, når hun først var sat til slut januar

Anmeld

8. december 2010

blomst84

Maria-s skriver:

Uhhhh det er nu altså liiiige tideligt nok altså.....

Men ja heldigvis alligevel så sent at alt gerne skal ende godt alligevel

En varm tanke herfra...

Ja de skønnede ham til at veje 2400 så det var vidst en pæn vægt men har ikke hørt mere siden i går aftes, så venter spændt på svar

Anmeld

8. december 2010

Diana...

Ov det er lidt tidligt. Mærkeligt at tænke på når man selv er så langt henne. 

Håber de alle har det godt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.