Skyggestreg eller positiv test??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2010

LouiseNielsen

Anonym skriver:

Jeg er gået 1-2 dage over tid, og stregen kom indenfor ca. 1-2 min.

Testen er købt på nettet hos lavpris-teste, men jeg kender ikke mærket.

Jeg har aldrig set en skyggestreg før, så jeg overvejer meget, om det er sådan en.

Jeg har købt en clearblue digital test, som jeg vil prøve at bruge i morgen tidligt. Så håber jeg, at den kan give mig et positivt svar.

Med den claerblue test testede jeg positiv igår, to dage før forventet mens... Så ud med dig og ta den!!! Jeg tog den også her om aftenen....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

betiinsen

synes også den ser positiv ud

Anmeld

7. december 2010

Anonym trådstarter

LouiseNielsen skriver:

Med den claerblue test testede jeg positiv igår, to dage før forventet mens... Så ud med dig og ta den!!! Jeg tog den også her om aftenen....

Jeg tror, at jeg venter til i morgen. Synes godt nok at den test var lidt pebret i prisen, og så er det trist, hvis den viser negativ pga. det ikke er morgenurin. Men jeg kommer nok ikke til at sove så godt i nat

Anmeld

7. december 2010

Anonym trådstarter

betiinsen skriver:

synes også den ser positiv ud

Jeg håber virkgelig på det

Anmeld

7. december 2010

Anonym trådstarter

Maalene skriver:

Det har faktisk hjulpet flere herinde - så håber håber håber, at det også har hjulpet dig

Tusind tak - var også en rigtig barsk omgang, men nogen siger jo, at det man ikke dør af, gør kun en stærkere - og jeg er heldigvis ikke død endnu, så det må jo have gjort mig stærkere, selvom det er rigtig svært at se lige nu...

Okay, ja så var min teori ikke så god... Hehe... Men når du kan fange stregen så godt på kamera, som ofte gør stregen mere utydelig, så synes jeg dælme, at det tegner godt for dig...

Krydser alt hvad jeg kan natten igennem, og så glæder jeg mig til at se hvem du er i morgen, når du viser din digitale test frem med teksten: "Gravid"

Ja, jeg tror at det kan være meget godt at få et lille pusterum fra hele projekt baby og få fokus på noget andet.

Jeg har nu ikke altid været helt glad for det udtryk "hvad man ikke dør af, gør en stærkere", for selv om man ikke dør, så kunne man godt have været foruden. Men jeg håber, at du snart kan se lyset for enden af tunellen, og kommer ovenpå igen.

Og mange tak for det! Jeg har et fantastisk billede af en kvinde der sover med krydsede fingre

Anmeld

7. december 2010

Anonym trådstarter

Karo skriver:

Da jeg fandt ud af jeg var gravid med min datter var den ikke mere postiv end din. 2 dage efter tog jeg endnu en test og her var der ingen tvivl Så prøv igen om et par dage.

Jeg håber i hvertfald, at stregen bliver tydeligere, for jeg er meget i tvivl, når den er så utydelig.

Men det er dejligt at høre, at I er mange, som har oplevet at få en så utydelig streg i begyndelsen

Anmeld

7. december 2010

*Cille*

Altså jeg synes nu også den ser positiv ud

Krydser fingre for at du får samme resultat når du tester i morgen tidlig!

Anmeld

7. december 2010

Bare mig..

Krydser for dig, og at det viser sig at du faktisk er  gravid... Mine tests så godt nok også sådan der ud.. - Er dog blevet tydeligere månederne efter så kan ikke engang vise dig det

Men held og lykke med det.. Glæder mig til at slå baby.dk op imorgen og læse dit svar

Anmeld

7. december 2010

Anonym trådstarter

*Cille* skriver:

Altså jeg synes nu også den ser positiv ud

Krydser fingre for at du får samme resultat når du tester i morgen tidlig!

Mange tak for det

Jeg kan se, at du selv lige har testet positiv. Rigtig mange gange tillykke

Anmeld

7. december 2010

Kruse90

Ikke for at male fanden på væggen
Men jeg ville ikke turde håbe eller tro på det før om en tre dage efter en ny test

Krydser aalt hvad jeg har lært for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.