Maalene skriver:
Det har faktisk hjulpet flere herinde - så håber håber håber, at det også har hjulpet dig 
Tusind tak - var også en rigtig barsk omgang, men nogen siger jo, at det man ikke dør af, gør kun en stærkere - og jeg er heldigvis ikke død endnu, så det må jo have gjort mig stærkere, selvom det er rigtig svært at se lige nu...
Okay, ja så var min teori ikke så god... Hehe... Men når du kan fange stregen så godt på kamera, som ofte gør stregen mere utydelig, så synes jeg dælme, at det tegner godt for dig...
Krydser alt hvad jeg kan natten igennem, og så glæder jeg mig til at se hvem du er i morgen, når du viser din digitale test frem med teksten: "Gravid"

Ja, jeg tror at det kan være meget godt at få et lille pusterum fra hele projekt baby og få fokus på noget andet.
Jeg har nu ikke altid været helt glad for det udtryk "hvad man ikke dør af, gør en stærkere", for selv om man ikke dør, så kunne man godt have været foruden. Men jeg håber, at du snart kan se lyset for enden af tunellen, og kommer ovenpå igen.
Og mange tak for det! Jeg har et fantastisk billede af en kvinde der sover med krydsede fingre 
Anmeld