Skyggestreg eller positiv test??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

49.897 visninger
39 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. december 2010

Anonym trådstarter

Hej skønne tøser

Jeg tog en graviditetstest i morges, og er meget i tvivl om resultatet, da teststregen er meget utydelig. Jeg har hørt om skyggestreger, kan det være sådan en?

Jeg har vedhæftet et almindeligt billede samt et negativbillede.

Jeg er meget i tvivl, og vil også tage en ny test i morgen tidligt.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

Frk. Himmelblå

Uha, den er godt nok nærmest usynlig. 

Kom den inden for tid?

Jeg ved min veninde har haft skyggestreger på valmed-teste, som viste sig ikke at være noget.

Derimod har jeg selv haft en, og det viste sig at være en positiv test, som bare var taget lidt for tidligt. Da kom stregen nok efter 3 min. og var ik meget tydeligere end din. Nærmest grålig.

Så jeg vil sige - vent et par dage og prøv igen. Eller forsøg i morgen tidlig med en clear blue eller lignende.

Anmeld

7. december 2010

Maalene

Anonym skriver:

Hej skønne tøser

Jeg tog en graviditetstest i morges, og er meget i tvivl om resultatet, da teststregen er meget utydelig. Jeg har hørt om skyggestreger, kan det være sådan en?

Jeg har vedhæftet et almindeligt billede samt et negativbillede.

Jeg er meget i tvivl, og vil også tage en ny test i morgen tidligt.

Synes godt nok jeg kan ane en ekstra streg

Krydser godt nok for den er der for dig

Kom den indenfor de 3-5 minutter? Og hvor langt skulle du være henne i dag?

Masser af krydsede fingre herfra

Anmeld

7. december 2010

Anonym trådstarter

SeptemberBaby skriver:

Uha, den er godt nok nærmest usynlig. 

Kom den inden for tid?

Jeg ved min veninde har haft skyggestreger på valmed-teste, som viste sig ikke at være noget.

Derimod har jeg selv haft en, og det viste sig at være en positiv test, som bare var taget lidt for tidligt. Da kom stregen nok efter 3 min. og var ik meget tydeligere end din. Nærmest grålig.

Så jeg vil sige - vent et par dage og prøv igen. Eller forsøg i morgen tidlig med en clear blue eller lignende.

Jeg er gået 1-2 dage over tid, og stregen kom indenfor ca. 1-2 min.

Testen er købt på nettet hos lavpris-teste, men jeg kender ikke mærket.

Jeg har aldrig set en skyggestreg før, så jeg overvejer meget, om det er sådan en.

Jeg har købt en clearblue digital test, som jeg vil prøve at bruge i morgen tidligt. Så håber jeg, at den kan give mig et positivt svar.

Anmeld

7. december 2010

Anonym trådstarter

Maalene skriver:

Synes godt nok jeg kan ane en ekstra streg

Krydser godt nok for den er der for dig

Kom den indenfor de 3-5 minutter? Og hvor langt skulle du være henne i dag?

Masser af krydsede fingre herfra

Stregen kom indenfor ca. 1-2 min. og jeg forventede min mens i søndags. Så jeg er et par dage over tid.

Jeg håber, at det er fordi, at jeg ikke har nået at producere nok hormon endnu

Mange tak for det

Anmeld

7. december 2010

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Jeg er gået 1-2 dage over tid, og stregen kom indenfor ca. 1-2 min.

Testen er købt på nettet hos lavpris-teste, men jeg kender ikke mærket.

Jeg har aldrig set en skyggestreg før, så jeg overvejer meget, om det er sådan en.

Jeg har købt en clearblue digital test, som jeg vil prøve at bruge i morgen tidligt. Så håber jeg, at den kan give mig et positivt svar.

Altså, hvis ikke, det var for min venindes skyggestreghistorier, så ville jeg sige, som min læge: En streg er en streg.

Men tøver med at "glæde dig", da hun altså påstår at have prøvet skyggestreger på negative tests flere gange .

Det bliver da bare så spændende! Men altså, nu må du ikke gå helt i brædderne, hvis den er negativ alligevel .

Anmeld

7. december 2010

LouiseNielsen

Vil sige den er positiv.... Lignede min igår!!

Anmeld

7. december 2010

Anonym trådstarter

SeptemberBaby skriver:

Altså, hvis ikke, det var for min venindes skyggestreghistorier, så ville jeg sige, som min læge: En streg er en streg.

Men tøver med at "glæde dig", da hun altså påstår at have prøvet skyggestreger på negative tests flere gange .

Det bliver da bare så spændende! Men altså, nu må du ikke gå helt i brædderne, hvis den er negativ alligevel .

Vi har forsøgt længe at blive gravide, så jeg er rigtig bange for at komme til at glæde mig for tidligt. For så bliver jeg bare så skuffet, hvis der ikke er noget, og den er negativ i morgen. Derfor har jeg også holdt mig lidt tilbage, og håber, at en test i morgen vil give mig et mere klart svar.

Men ja, er rigtig spændt

Anmeld

7. december 2010

Anonym trådstarter

LouiseNielsen skriver:

Vil sige den er positiv.... Lignede min igår!!

Ej, jeg håber virkelig, at den er der. Det ville bare være skønt!

Jeg håber, at det bliver bekræftet i morgen tidligt

Anmeld

7. december 2010

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Vi har forsøgt længe at blive gravide, så jeg er rigtig bange for at komme til at glæde mig for tidligt. For så bliver jeg bare så skuffet, hvis der ikke er noget, og den er negativ i morgen. Derfor har jeg også holdt mig lidt tilbage, og håber, at en test i morgen vil give mig et mere klart svar.

Men ja, er rigtig spændt

Kan virkelig godt forstå dig.

HELD OG LYKKE!

(Men indstil dig på negativ, - så bli'r det nemmere at kapere, hvis nu...)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.