Skyggestreg eller positiv test??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2010

Maalene

Anonym skriver:

Stregen kom indenfor ca. 1-2 min. og jeg forventede min mens i søndags. Så jeg er et par dage over tid.

Jeg håber, at det er fordi, at jeg ikke har nået at producere nok hormon endnu

Mange tak for det

Ej, så ved jeg ikke hvem du er alligevel - er mega nysgerrig

Jamen positiv test indenfor forventet tid og udebleven mens - vil ikke give dig falske forhåbninger - men tyder altså rigtig meget på at du har et lille vidunder undervejs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

Anonym trådstarter

Maalene skriver:

Ej, så ved jeg ikke hvem du er alligevel - er mega nysgerrig

Jamen positiv test indenfor forventet tid og udebleven mens - vil ikke give dig falske forhåbninger - men tyder altså rigtig meget på at du har et lille vidunder undervejs

Jeg tror ikke, at du ved hvem jeg er  Men hvis der kommer en positiv test i morgen, så skriver jeg hvem jeg er.

Jeg havde en smule pletblødninger søndag og mandag, men det er stoppet igen. Men det kan jo også være psyken, der spiller ind der.

Jeg må nok bare lægge min lid til den digitale test, den er jo nem at aflæse  Men jeg håber virkelig, at den er der

Anmeld

7. december 2010

Maalene

Anonym skriver:

Jeg tror ikke, at du ved hvem jeg er  Men hvis der kommer en positiv test i morgen, så skriver jeg hvem jeg er.

Jeg havde en smule pletblødninger søndag og mandag, men det er stoppet igen. Men det kan jo også være psyken, der spiller ind der.

Jeg må nok bare lægge min lid til den digitale test, den er jo nem at aflæse  Men jeg håber virkelig, at den er der

Du står måske ikke på testlisten, siden du er anonym?

Ja, det er dælme ikke nemt at læse de streg-teste altid, men min den første test var faktisk mere utydelig end den her (testede godt nok også før tid), og der var en bebs, men det endte desværre i en MA!

Har hørt der kan komme pletblødninger, når ægget sætter sig fast, så det kan være det er det som har været søndag/mandag...

Hvis nu du har senere ÆL end "normalt", så passer det jo rigtig godt med pletblødningerne, den svage positive test og det

Uhh, hvor jeg håber det for dig, der er ikke noget mere fantastisk end og vide man skal være forældre - håber jeg kan gøre dig kunsten efter

Anmeld

7. december 2010

mortil4dejligepiger

Hej.

Jeg vil helt sikkert mene, den er positiv!  for dig og ønsker, det er rigtigt

T

Anmeld

7. december 2010

Anonym trådstarter

Maalene skriver:

Du står måske ikke på testlisten, siden du er anonym?

Ja, det er dælme ikke nemt at læse de streg-teste altid, men min den første test var faktisk mere utydelig end den her (testede godt nok også før tid), og der var en bebs, men det endte desværre i en MA!

Har hørt der kan komme pletblødninger, når ægget sætter sig fast, så det kan være det er det som har været søndag/mandag...

Hvis nu du har senere ÆL end "normalt", så passer det jo rigtig godt med pletblødningerne, den svage positive test og det

Uhh, hvor jeg håber det for dig, der er ikke noget mere fantastisk end og vide man skal være forældre - håber jeg kan gøre dig kunsten efter

Jeg har faktisk valgt ikke at være på testlisten de seneste måneder, da jeg fokuserede alt for meget på det. Måske det har hjulpet

Jeg er ked af at høre om din MA, det må være svært! Jeg håber, at du snart får 2 flotte lyserøde streger (og mere tydelige, end vi indtil videre har kunnet finde ud af at gøre)

Min ÆL lå faktisk tidligt i denne cyklus, og det er også ud fra den, at jeg har regnet min testdag ud.

Men jeg håber, håber, håber på, at den er der i morgen tidligt.

Og så  jeg alt for, at du snart få nogle fine streger igen

Anmeld

7. december 2010

Anonym trådstarter

mortil3dejligepiger skriver:

Hej.

Jeg vil helt sikkert mene, den er positiv!  for dig og ønsker, det er rigtigt

T

Tusind tak for det

Jeg håber også, at den er der, selvom jeg er lidt bange for, at få for høje forhåbninger.

Anmeld

7. december 2010

millesofie

den er god nok

sådan så min også ud

men tag en igen om 2-3dage (ved godt det er svært) så er du helt sikker

Anmeld

7. december 2010

Anonym trådstarter

Fisenberg skriver:

den er god nok

sådan så min også ud

men tag en igen om 2-3dage (ved godt det er svært) så er du helt sikker

Jeg må indrømme, at jeg har svært ved at vente 2-3 dage.  Så jeg kommer nok til at tage en ny test i morgen tidligt.

Så må vi håbe, at hvis jeg er gravid, at mit hormonniveau er steget

Anmeld

7. december 2010

Maalene

Anonym skriver:

Jeg har faktisk valgt ikke at være på testlisten de seneste måneder, da jeg fokuserede alt for meget på det. Måske det har hjulpet

Jeg er ked af at høre om din MA, det må være svært! Jeg håber, at du snart får 2 flotte lyserøde streger (og mere tydelige, end vi indtil videre har kunnet finde ud af at gøre)

Min ÆL lå faktisk tidligt i denne cyklus, og det er også ud fra den, at jeg har regnet min testdag ud.

Men jeg håber, håber, håber på, at den er der i morgen tidligt.

Og så  jeg alt for, at du snart få nogle fine streger igen

Det har faktisk hjulpet flere herinde - så håber håber håber, at det også har hjulpet dig

Tusind tak - var også en rigtig barsk omgang, men nogen siger jo, at det man ikke dør af, gør kun en stærkere - og jeg er heldigvis ikke død endnu, så det må jo have gjort mig stærkere, selvom det er rigtig svært at se lige nu...

Okay, ja så var min teori ikke så god... Hehe... Men når du kan fange stregen så godt på kamera, som ofte gør stregen mere utydelig, så synes jeg dælme, at det tegner godt for dig...

Krydser alt hvad jeg kan natten igennem, og så glæder jeg mig til at se hvem du er i morgen, når du viser din digitale test frem med teksten: "Gravid"

Anmeld

7. december 2010

Karo

Da jeg fandt ud af jeg var gravid med min datter var den ikke mere postiv end din. 2 dage efter tog jeg endnu en test og her var der ingen tvivl Så prøv igen om et par dage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.