Anonym skriver:
Jeg har faktisk valgt ikke at være på testlisten de seneste måneder, da jeg fokuserede alt for meget på det. Måske det har hjulpet 
Jeg er ked af at høre om din MA, det må være svært! Jeg håber, at du snart får 2 flotte lyserøde streger (og mere tydelige, end vi indtil videre har kunnet finde ud af at gøre) 
Min ÆL lå faktisk tidligt i denne cyklus, og det er også ud fra den, at jeg har regnet min testdag ud.
Men jeg håber, håber, håber på, at den er der i morgen tidligt.
Og så
jeg alt for, at du snart få nogle fine streger igen 
Det har faktisk hjulpet flere herinde - så håber håber håber, at det også har hjulpet dig

Tusind tak - var også en rigtig barsk omgang, men nogen siger jo, at det man ikke dør af, gør kun en stærkere - og jeg er heldigvis ikke død endnu, så det må jo have gjort mig stærkere, selvom det er rigtig svært at se lige nu...
Okay, ja så var min teori ikke så god... Hehe... Men når du kan fange stregen så godt på kamera, som ofte gør stregen mere utydelig, så synes jeg dælme, at det tegner godt for dig...
Krydser alt hvad jeg kan natten igennem, og så glæder jeg mig til at se hvem du er i morgen, når du viser din digitale test frem med teksten: "Gravid"