Hvad syntes i om pigenavnet Nellie???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2010

Rikke, Liam & Linus

Hvad synes I om navnet Nellie?

Det er jo jeres barn...ikke sandt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

LouiseNielsen

Syntes det er rigtig søde....

Anmeld

18. januar 2011

Kløver

En drøm i maven skriver:

Hej allesammen.

Vi venter jo en lille skøn pige til marts og er jo igang med det helt store navnespil.

Min mand er helt overbevist om at hun skal hedde Nellie - jeg er også glad for navnet med meget i tvivl. Hvad syntes i om Nellie??

Andre navne som er oppe og vende er Fillipa, Emilia og Alberte, men Nellie har ligget nr. 1 længe nu!

Håber at høre hvad i sys

Jeg synes det er et sødt navn, har arbejdet sammen med en Nellie, og hun var en rigtig sød og positiv pige, aldrig mødt andre som hed det, men synes det er et sødt navn

Anmeld

18. januar 2011

Giraffen

En drøm i maven skriver:

Hej allesammen.

Vi venter jo en lille skøn pige til marts og er jo igang med det helt store navnespil.

Min mand er helt overbevist om at hun skal hedde Nellie - jeg er også glad for navnet med meget i tvivl. Hvad syntes i om Nellie??

Andre navne som er oppe og vende er Fillipa, Emilia og Alberte, men Nellie har ligget nr. 1 længe nu!

Håber at høre hvad i sys

Objektivt synes jeg det er rigtig flot

Men jeg kommer sådan til at tænke på hende den trælse fra "Det lille hus på prærien" og det tror jeg ville afholde mig fra selv at kalde mit barn Nellie

Men det er super smukt

Anmeld

18. januar 2011

felicity

Filippa:0) det er mega sødt!

Anmeld

18. januar 2011

SussieThyssen

En drøm i maven skriver:

Hej allesammen.

Håber at høre hvad i sys

Eiii det er da kanon sødt..og ikke særligt brugt..så det vil da bare være alle tiders

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.