Hvad syntes i om pigenavnet Nellie???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2010

4kløver

TinaPina skriver:

Altså jeg synes jo det er meget sødt, men jeg kan ikke lade være med at tænke på onde Nellie Olsen fra det lille hus på prærien

Det var også min første tanke.. en snot forkælet møjunge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

twinboys

Et sødt navn... tag det

Anmeld

7. december 2010

oo

jeg skråler "hvor er nu den stakkels lille Nellie!" inde i mit hoved  jeg synes det er et rigtig fint navn - og bestemt det lækreste af dem I har haft oppe og vende!

Anmeld

7. december 2010

Maise

selv har jeg aldrig været til de der lidt tøsesøde naven som filippa, malou osv. men synes alberte som du nævner er rigtig pænt. jeg er en sucker for gamle danske navne. Jeg tror det handler om at jeg ikke ville kunne holde ud at skulle kaldepå mit barn og det så var sådan et alt for tøset navn. 

Anmeld

7. december 2010

Ellim

Jeg syntes det er et super fedt navn

Og syntes godt om måde i vil stave det på!!

Anmeld

7. december 2010

Fru Dinesen

Syndes også det er et smukt navn .... og i hedder vel ik olsen til efternavn, men jo mine tanker leder også over på Nelly fra det lille hus på perien 

men på den anden side så leder Emil over på Emil fra lønneberg og sådan kan man blive ved 

Så go for it  smukt pige navn 

Anmeld

7. december 2010

signe.

Min bedste veninde fødte i oktober og har faktisk døbt deres datter for Nelly (efter hendes mormor).. fantastisk navn.. hun kan i hvert fald ikke hedde andet... det jo ikke noget man så tit hører, derfor synes jeg det er så smukt

Anmeld

7. december 2010

Isabeau2206

En drøm i maven skriver:

Hej allesammen.

Vi venter jo en lille skøn pige til marts og er jo igang med det helt store navnespil.

Min mand er helt overbevist om at hun skal hedde Nellie - jeg er også glad for navnet med meget i tvivl. Hvad syntes i om Nellie??

Andre navne som er oppe og vende er Fillipa, Emilia og Alberte, men Nellie har ligget nr. 1 længe nu!

Håber at høre hvad i sys

Er jeg helt vild med! Jeg er også vild med navnet Emilia/Emilie, men hedder næsten ikke alle piger det idag?

Anmeld

7. december 2010

D.B.L

LOVE IT!!!!!!!!!! Min datter Cornelia bliver kaldt det som kælenavn

Anmeld

7. december 2010

Pigent

En drøm i maven skriver:

Hej allesammen.

Vi venter jo en lille skøn pige til marts og er jo igang med det helt store navnespil.

Min mand er helt overbevist om at hun skal hedde Nellie - jeg er også glad for navnet med meget i tvivl. Hvad syntes i om Nellie??

Andre navne som er oppe og vende er Fillipa, Emilia og Alberte, men Nellie har ligget nr. 1 længe nu!

Håber at høre hvad i sys

Hvis det udtales som Nelly så kan jeg godt lide det(:

Fillippa,Emilia og Alberte kan jeg også godt lide.

Var selv engang helt sikker på at jeg skulle have en Fillippa men det tror jeg ikke det bliver(: Pt. er mit ynglings pigenavn Cirkeline Hvis jeg en dag får en pige så vil jeg gerne have hun skal hedde Cirkeline Fransiska sådan som det ser ud lige nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.