Markus er startet i VS for et par uger siden, og det går så godt. Han har stadig nogle korte dag, så begge to bliver hentet kl15. Jeg aflevere begge to kl09.30 og jeg er så hjemme ca kl10. Vores lejlighed ligner en bombe hver eneste dag og der er ting som ikke blev ordenligt gjord siden jeg startede på barsel nr2 med en lille på 20 måneder. Så det tager mig lang tid at rydde op, vaske op og alt, hvad der hører til en rigtige husfru 

Men jeg har glædet mig til en ren lejlighed over det hele! Også under sofaen og under sengene!!!!
Og så spiser jeg lidt frokost og starter lidt med noget aftensmad, så aftenen kører mere stille og rollig. Og hvis jeg en dag (snart håber jeg) ender med at blive færdig med at have styr på mit skrivebord (der er en ordenlig bunke med små ting der søger et hjem
) på vores papir rod, på vores skab rod osv osv... ja, alt det kedelig som skal overstået... Så håber jeg, at jeg kan finde tid til noget mere computer (og ikke kun baby.dk! tihi men også lidt photoshop og andre smarte ting) yoga, meditation, min healing, den kæmpe lang liste med bøger, som jeg ønsker mig at læse, nogle hygge ture i byen (det er efterhånden 2 vintersiden jeg har brug for tøj! Jeg skal snart fra kedelig-mamma til smart-mamma! Det er godt, at det er snart udsalg! 

) Jeg ville bruge lidt mere tid på mange opskrifter, som jeg gerne vil prøve (jeg elsker min nye raw-food bog) Jeg vil sidde i mange timer og download masser af musik, jeg har lyttet til den samme musik på min ipod i efterhånden 2 år! 
Og jeg kan blive ved og ved... Og jeg skal i gang med at finde info om at lære små børn at læse og skrive, ikke fordi vi har travlt, men det tager tid. De er to-sproget børn og de skal have så meget støtte som muligt til deres "svag" sprog, som er spansk. Jeg skal finde sjove leg til dem med bogstaver og med ord. Jeg har det svært med at kede mig, jeg kan finde på utrolig mange projekter!
Og self. om ikke så lang tid, skal jeg i gang med at finde et job, og det tager også laaang tid. Det ville være typisk, at når jeg rigtigt begynder at hygge mig med de "gode" projekter, så finder jeg et job! tihi!
Anmeld