når børnene ikke er hjemme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2010

Benjamins'mor

Jeg er godtnok på barsel og har ikke født inu.

Men jeg får dagen til at gå med at rydde op, vaske op, ordne vasketøj. Ellers er jeg helt vild med at male. Man kan købe billige lærreder, malling og pensler i søstrene grene eller tiger. Det har jeg gjort. Ellers kan du gå en tur. Handle. Eller måske bare hygge dig med en god film.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

Carina1977

Caroline86 skriver:

Hvad pokker laver I så?

Laura er lige startet i vuggestue og det tager mig ikke 3 sekunder at rydde op, vaske op, og sætte tøjvasken over.. men hvad fanden skal jeg så lave?

Ender med jeg ligger henslængt i sofaen med computeren drønende.. hmm!

Måske det bare er et spørgsmål om tid før jeg lærer at være liiidt længere tid om at ordne de praktiske ting

Men jeg vil gerne have nogle gode tips, tricks og råd...

Jeg skal være hjemmegående frem til efter sommerferien 2011, men skal skrive min hovedopgave i foråret, så der kommer jeg til at have lidt at se til...

Men hvad skal jeg lave?

Jeg skal pusle rundt herhjemme... nyde 2 hænder fri, træne, købe ind osv.. men hvad så mere? Det kan jeg simpelthen ikke få hele dagen til at gå med!?

Knus Caroline

Hehe jeg har nu ingen problemer  men nok også fordi det er blevet hverdag for mig at være hjemmegående. Nu har jeg brug for mere søvn end andre, så enten nupper jeg et par timers søvn om formiddagen eller om eftermiddagen. Så er der vasketøj, oprydning, opvask, reklamer der skal smides ud, glas i glas-containeren, en rygepause af og til , spiser sørme også lidt engang imellem , ser lidt fjernsyn, sidder ved computeren sådan lidt on/off, gør køleskab rent, ovn rent, støver af hvor jeg kan nå.

Puhh jeg kan blive helt gråhåret af alt det der skal ordnes sådan løbende  men nu tager det jo også længere tid for mig at ordne de forskellige ting.

Kunne godt forestille mig at du hurtigt kunne blive færdig. men altså jeg tror også det handler om at vænne sig til det. Jeg selv kedte mig gabende meget i starten. Nu har jeg fået en god rytme

Anmeld

7. december 2010

Laulund87

Caroline86 skriver:

rigtigt gode bud!

for ja, det ER et luksusproblem!! haha

Jeg havde aldrig troet jeg skulle blive SÅ hurtig til at ordne alt det praktiske herhjemme.. Men jeg kan ikke få mit selv til at støvsuge igen, bare fordi jeg ikke ved hvad jeg skal lave hæhæhæ

Det kunne godt være jeg skulle finde mig en hobby (udover kagerne )

Selvfølgelig hvis jeg laver en masse kager, så skal de også spises.. og hvis jeg spiser SÅ mange kager så skal jeg træne resten af døgnets timer! Så har jeg da noget at lave haha

julegaverne er købt... huset er nymalet... haven er på størrelse med et frimærke og dækket af 3 meter sne (næsten)...

Jeg sover 8 timer hver nat ( i træk!!!), så søvnunderskudet er ikke så stort

tja... en hobby er nok vejen frem! Det med at sy børnetøj er SLET ikke en dum idé! Pengene er små, så det må ikke være en alt for dyr hobby...

Kom og besøg mig!!

Jeg keeeeeder mig også!

Anmeld

7. december 2010

Caroline86

Laulund87 skriver:

Kom og besøg mig!!

Jeg keeeeeder mig også!

ihhh, det ku' være hyggeligt!

Men jeg kan jo kun lige nå derover inden jeg skal vende om for at komme hjem igen!

Anmeld

7. december 2010

bøgelund

Caroline86 skriver:

Hvad pokker laver I så?

Laura er lige startet i vuggestue og det tager mig ikke 3 sekunder at rydde op, vaske op, og sætte tøjvasken over.. men hvad fanden skal jeg så lave?

Ender med jeg ligger henslængt i sofaen med computeren drønende.. hmm!

Måske det bare er et spørgsmål om tid før jeg lærer at være liiidt længere tid om at ordne de praktiske ting

Men jeg vil gerne have nogle gode tips, tricks og råd...

Jeg skal være hjemmegående frem til efter sommerferien 2011, men skal skrive min hovedopgave i foråret, så der kommer jeg til at have lidt at se til...

Men hvad skal jeg lave?

Jeg skal pusle rundt herhjemme... nyde 2 hænder fri, træne, købe ind osv.. men hvad så mere? Det kan jeg simpelthen ikke få hele dagen til at gå med!?

Knus Caroline

da jeg var lille, og sagde til min storebror at jeg kedede mig, henviste han altid til den grønne sofa, som stod ovre ved døren ud til vores køkken. den blev kaldt Idé-sofaen. og sjovt nok kom idéerne flyvende til mig. jeg glemmer aldrig den sofa. så løsningen kunne være en grøn sofa? (:

han prøvede dog os at lokke mig til at kommunikere med ånder, ved at sætte en balje vand under min seng. men var nu mere til den anden idé. 

ellers må du søge noget frivilligt arbejde?  

Anmeld

7. december 2010

Mi

Når du nu er så hurtig til det med rengøring og oprydning, så må du gerne komme og gøre det for mig

Jeg nyder at gå hjemme, men for mig tog det lige et par uger at komme ned i gear og vænne mig til at gå og nyde tiden i stedet for at bruge den (hvis det giver mening). Jeg har selvfølgelig også min datter hjemme, men nyd det nu endelig, pludselig en dag er det slut og du har travlt igen.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

7. december 2010

CamillaSoefelt

Altså jeg har jo alletiders ide... Bag en lækker kage og kom herhjem og besøg os - med kagen

Anmeld

7. december 2010

Caroline86

CamillaSoefelt skriver:

Altså jeg har jo alletiders ide... Bag en lækker kage og kom herhjem og besøg os - med kagen

GOD idé, smukke

Anmeld

7. december 2010

Caroline86

bøgelund1 skriver:

da jeg var lille, og sagde til min storebror at jeg kedede mig, henviste han altid til den grønne sofa, som stod ovre ved døren ud til vores køkken. den blev kaldt Idé-sofaen. og sjovt nok kom idéerne flyvende til mig. jeg glemmer aldrig den sofa. så løsningen kunne være en grøn sofa? (:

han prøvede dog os at lokke mig til at kommunikere med ånder, ved at sætte en balje vand under min seng. men var nu mere til den anden idé. 

ellers må du søge noget frivilligt arbejde?  

HAHAHA....

Anmeld

7. december 2010

CamillaSoefelt

Caroline86 skriver:

GOD idé, smukke

Ja ik..?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.