Caroline86 skriver:
Hvad pokker laver I så? 
Laura er lige startet i vuggestue og det tager mig ikke 3 sekunder at rydde op, vaske op, og sætte tøjvasken over.. men hvad fanden skal jeg så lave?
Ender med jeg ligger henslængt i sofaen med computeren drønende.. hmm!
Måske det bare er et spørgsmål om tid før jeg lærer at være liiidt længere tid om at ordne de praktiske ting 
Men jeg vil gerne have nogle gode tips, tricks og råd...
Jeg skal være hjemmegående frem til efter sommerferien 2011, men skal skrive min hovedopgave i foråret, så der kommer jeg til at have lidt at se til...
Men hvad skal jeg lave?
Jeg skal pusle rundt herhjemme... nyde 2 hænder fri, træne, købe ind osv.. men hvad så mere? Det kan jeg simpelthen ikke få hele dagen til at gå med!?
Knus Caroline
Hehe jeg har nu ingen problemer
men nok også fordi det er blevet hverdag for mig at være hjemmegående. Nu har jeg brug for mere søvn end andre, så enten nupper jeg et par timers søvn om formiddagen eller om eftermiddagen. Så er der vasketøj, oprydning, opvask, reklamer der skal smides ud, glas i glas-containeren, en rygepause af og til
, spiser sørme også lidt engang imellem
, ser lidt fjernsyn, sidder ved computeren sådan lidt on/off, gør køleskab rent, ovn rent, støver af hvor jeg kan nå.
Puhh jeg kan blive helt gråhåret af alt det der skal ordnes sådan løbende
men nu tager det jo også længere tid for mig at ordne de forskellige ting.
Kunne godt forestille mig at du hurtigt kunne blive færdig. men altså jeg tror også det handler om at vænne sig til det. Jeg selv kedte mig gabende meget i starten. Nu har jeg fået en god rytme