Fisenberg skriver:
tak for alles jeres svar
da jeg var på besøg første gang så det hele bare så godt ud
der gik to voksne rundt en inde i legestuen og en i spisestuen
der gik også en ude ved barnevognene og ordnede noget
jeg blev vist rundt af lederen og det så jo bare så lækkert ud.
de havde legestuen som er et slags sanserum med svæve gynger og god gylvplads og en fatboy, henne i hjørnet står der en reol med kasser i og så var der en lille ruthcebane og en skumgummikravlegård
og køkkenet med et stort spisebord med mange højestole
der er også børnehave derhenne, så jeg fik også vist gymnastiksalen (som tinke aldrig har været i) og børnehaven
men jeg har vendt det i min hjerne hvorfor jeg ikke så alle fare sinalerne?? 
jeg så på mit besøg tre unger på kun et år sidde i højestole uden bøjler og der var ikke hele tiden en voksen hos dem 
med hensyn til DP så har jeg fået spurt om det hele og hun har nogle fine aktiviteter, som hun selv sage så går de tit en tur for bare at kravle op og ned af trappetrinnet, for der skal ikke så meget til.. hun virkede som en rigtig sød dame som havde tjek på sine ting og som viste hvad der skulle til for at få en hel dag til at køre OG SÅ HOLDTE HUN AF DE BØRN HUN PASSEDE de fik både kys og knus mens jeg vare der og børnene gav også hende kys og knus
og så havde hun et helt værelse til dem, men de var alle steder i huset 

men jo jeg må jo trække i det kloge tøj og tage mig sammen og skrive et godt brev og levere det personligt og så lige ta en snak med lederen samtidigt og sende en kopi til den tilsynsførende pædagog i kommunen (hende har jeg talt med
)
er heller ikke sikker på jeg selv havde set faresignalerne ... men nu har du vist alle os andre hvad vi også skal huske at kigge efter .. OG TAK FOR DET