har en rigtig øv oplevelse af mit barns vuggestue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2010

serinasmor

Fisenberg skriver:

tak for alles jeres svar

da jeg var på besøg første gang så det hele bare så godt ud

der gik to voksne rundt en inde i legestuen og en i spisestuen

der gik også en ude ved barnevognene og ordnede noget

jeg blev vist rundt af lederen og det så jo bare så lækkert ud.

de havde legestuen som er et slags sanserum med svæve gynger og god gylvplads og en fatboy, henne i hjørnet står der en reol med kasser i og så var der en lille ruthcebane og en skumgummikravlegård

og køkkenet med et stort spisebord med mange højestole

der er også børnehave derhenne, så jeg fik også vist gymnastiksalen (som tinke aldrig har været i) og børnehaven

men jeg har vendt det i min hjerne hvorfor jeg ikke så alle fare sinalerne??

jeg så på mit besøg tre unger på kun et år sidde i højestole uden bøjler og der var ikke hele tiden en voksen hos dem 

med hensyn til DP så har jeg fået spurt om det hele og hun har nogle fine aktiviteter, som hun selv sage så går de tit en tur for bare at kravle op og ned af trappetrinnet, for der skal ikke så meget til.. hun virkede som en rigtig sød dame som havde tjek på sine ting og som viste hvad der skulle til for at få en hel dag til at køre OG SÅ HOLDTE HUN AF DE BØRN HUN PASSEDE  de fik både kys og knus mens jeg vare der og børnene gav også hende kys og knus og så havde hun et helt værelse til dem, men de var alle steder i huset

men jo jeg må jo trække i det kloge tøj og tage mig sammen og skrive et godt brev og levere det personligt og så lige ta en snak med lederen samtidigt og sende en kopi til den tilsynsførende pædagog i kommunen (hende har jeg talt med)

er heller ikke sikker på jeg selv havde set faresignalerne ... men nu har du vist alle os andre hvad vi også skal huske at kigge efter .. OG TAK FOR DET

håber i får en god start i dp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

Pige2009

Fisenberg skriver:

hej i friske damer

jeg har meldt mit barn ind i en privat vuggestue

men jeg synes den er dårlig

hun har nu gået der i 2½mdr og hun har været udenfor 2 gange hvor hun har siddet i en barnevogn

hun græder altid når jeg henter hende (inden hun ser mig)

hun bliver ikke taget op og nusset

hun bliver trøstet ved at hun sidder ved siden af en voksen

de voksne virker lade og ugidelige

mit barn er under aktiveret hver dag jeg henter hende og sulten

sidst jeg hentede hende lå hun og græd i barnevognen udenfor uden babyalarm og det tog mig 1time og 15min at få hende til at holde op hun hiksede dog stadig

jeg har nu meldt hende ud og hun starter efter planen i dagpleje til jan

men skal jeg sige noget til lederen af denne vuggestue??

min bekrymring går også lidt på de andre børn.. og hvorfor ser deres forældre ikke noget derhenne??

de andre forældre har selvfølgelig altid travlt de har ikke engang tid til at hilse når man ser dem ellers så er de for fine,, ved det ikke har aldrig selv været fin

Jeg synes da klart, du skal gøre opmærksom på problematikken, så det kan blive bedre - uagtet om du har meldt din datter ud eller ej. Jeg ved, at jeg ville have det bedst med mig selv, hvis jeg vidste, jeg havde gjort noget

Anmeld

7. december 2010

Cris

Jeg synes, at du skal sige til dem, at steddet er dårligt og jeg ville finde så hurtigt som muligt en dagpleje plads, hvis du ikke kan blive hjemme. Sådan noget kan jeg ikke tåle. Jeg ved, at de driver en virksomhed, selv om det er en vuggestue, men man skal være hjerteløs til at ikke trøste børnene ordenligt og få en mere glad dag med musik, nogle små ture og bare en glad stemning omkring dem. Hvis de græder og du kan fornemme, at de andre ikke har det bedre, så vil jeg sige det til dem og skrive "reviews" om dem, i alle mulige stedder, hvor du kan.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.