SSL skriver:
Ih, det var også bare mit ønske, at kunne give farmor, farfar, mormor og morfar en gave hver med, at de skulle altså være bedsteforældre, men sådan bliver det jo ikke herfra, (tror jeg ikk)
Men nej, der er et lille bitte håb indeni mig, meeen ....
Jeg forstår også godt det med arbejdet, der er ingen grundt til at råbe højt om det inden selvf.
Ja, de ville vel også blive glade for at de sku agere legetanter, ikk? 
Jo, det er da lidt svært, min søs blev gravid, samme måned jeg gik af præventionen, men jeg abstrahere jo fra det, via at det er deres børn og ikke mine, og så nyder jeg at være faster for hende, meget nye prinsesse, og legetante for min venindes dreng, der udover føder min veninde meget meget snart, da hun havde termin d. 4. dec.. Så jeg nyder bare deres graviditet og deres babyer og børn, selvom det selvf. er rigtig hårdt, især fordi jeg skal tjekkes for om jeg kan blive det.. Så jeg er da bange, men nyder deres indtil jeg ved mere konkret om mig selv
Uh jeg håber så meget at du står med en posivit test her om et par dage... På trods af dit ædeflip 
Ja jeg synes altså ikke der er noget ved at fortælle det på arbejde før det er højst nødvendigt. Det ville være lidt træls at få det fortalt til dem og så mister man barnet... Det synes jeg ikke lige ville være så fedt...