Metal smag i munden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19.134 visninger
27 svar
0 synes godt om
6. december 2010

SSL

Heeej baby.dk-venner

Jeg har hele dagen, haft en underlig metallisk smag i munden, ja - lidt mystisk.. Jeg har ladet mig fortælle før, at det faktisk er noget man kan få hvis man er gravid.. Vi  fingre for det, meeen - vil lige spørge jer, har I prøvet sådan noget? Eller er det vrøvl?

Min kæreste siger at han tror jeg er det denne gang, det har han haft på fornemmelsen siden sidste mens, han har heeeele tiden sagt jeg ikke får det her den 10.  Jeg håber da han har ret, men jeg bliver selv lidt 'bange', for jeg føler slet ikke jeg er det, synes jeg altid får min mens, så jeg tror nærmest ikke på at den kan udeblive.. Min kæreste har lokket mig til at holde mig til han kommer hjem fra fodbold, så vil han købe en test, men synes selv det er skide ligegyldigt nærmest, fordi jeg føler ikke det er denne gang jeg er det.. Men han er så sikker, så er helt bange for at tage testen, kender I det??

Men ja, så undrede jeg mig over den metal smag i munden idag  Og ville lige hører jer ad, det kan jo være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

SussieThyssen

SSL skriver:

Heeej baby.dk-venner

Jeg har hele dagen, haft en underlig metallisk smag i munden, ja - lidt mystisk.. Jeg har ladet mig fortælle før, at det faktisk er noget man kan få hvis man er gravid.. Vi  fingre for det, meeen - vil lige spørge jer, har I prøvet sådan noget? Eller er det vrøvl?

Min kæreste siger at han tror jeg er det denne gang, det har han haft på fornemmelsen siden sidste mens, han har heeeele tiden sagt jeg ikke får det her den 10.  Jeg håber da han har ret, men jeg bliver selv lidt 'bange', for jeg føler slet ikke jeg er det, synes jeg altid får min mens, så jeg tror nærmest ikke på at den kan udeblive.. Min kæreste har lokket mig til at holde mig til han kommer hjem fra fodbold, så vil han købe en test, men synes selv det er skide ligegyldigt nærmest, fordi jeg føler ikke det er denne gang jeg er det.. Men han er så sikker, så er helt bange for at tage testen, kender I det??

Men ja, så undrede jeg mig over den metal smag i munden idag  Og ville lige hører jer ad, det kan jo være

Jeps..den kender jeg godt. Iøvrigt har min ældste også lidt meget af det.
Det er gerne et forvarsel til halsbrand...så det kunne da tyde på, der er noget i gære. 

Kærligst
Sussie

Anmeld

6. december 2010

SSL

SussieThyssen skriver:

Jeps..den kender jeg godt. Iøvrigt har min ældste også lidt meget af det.
Det er gerne et forvarsel til halsbrand...så det kunne da tyde på, der er noget i gære. 

Kærligst
Sussie

Åh, det håber jeg så, min kæreste er så sikker at det er helt forfærdeligt at fortælle hvis den er negativ..

Føler intet selv, ellers.. Kun den smag, idag.. Og det kan jo også være psykisk..  

Nå, men jeg håååååber, selvom jeg ikk tør inderligt  

men tak for svar

Anmeld

6. december 2010

SussieThyssen

SSL skriver:

Åh, det håber jeg så, min kæreste er så sikker at det er helt forfærdeligt at fortælle hvis den er negativ..

Føler intet selv, ellers.. Kun den smag, idag.. Og det kan jo også være psykisk..  

Nå, men jeg håååååber, selvom jeg ikk tør inderligt  

men tak for svar

Det var så lidt

Anmeld

6. december 2010

Trine89

uuuh søde.. hvor er det spændende.. 

jeg krydser alt hva jeg kan.. 

Anmeld

6. december 2010

*Cille*

SSL skriver:

Heeej baby.dk-venner

Jeg kender ikke til det med metalsmag i munden, men vil bare lige sige at jeg lige har testet positiv (testdag d. 2. december) og jeg var bare 100% overbevist om at jeg skulle have mens, for havde bare alle symptomerne på at det ville komme, men nix. det blev væk. Det eneste jeg undrede mig over var, at jeg havde ømme brystvorter en uge op til mens, og det plejer jeg bestemt ikke have..

Det jeg vil sige er bare at selvom man ikke "kan mærke" at man er gravid, kan man godt blive positivt overrasket

Held og lykke med det hele. Håber på et julemirakel

Anmeld

6. december 2010

JuelZ

SSL skriver:

Heeej baby.dk-venner

jeg havde og har i perioder meget metal agtig smag i munden, og min forlovede siger os at jeg smager af metal når vi kysser farvel om morgenen... Så den kan sagtens være der..

Krydser fingre

Anmeld

6. december 2010

SSL

*Cille* skriver:

Jeg kender ikke til det med metalsmag i munden, men vil bare lige sige at jeg lige har testet positiv (testdag d. 2. december) og jeg var bare 100% overbevist om at jeg skulle have mens, for havde bare alle symptomerne på at det ville komme, men nix. det blev væk. Det eneste jeg undrede mig over var, at jeg havde ømme brystvorter en uge op til mens, og det plejer jeg bestemt ikke have..

Det jeg vil sige er bare at selvom man ikke "kan mærke" at man er gravid, kan man godt blive positivt overrasket

Held og lykke med det hele. Håber på et julemirakel

Tak for svaret, og tillykke med din graviditet, jeg så det lige i testlisten Dec DEJLIGT, for dig!!!

Jeg har ikke rigtig mens. sympt. endnu, hverken hidsighed eller andet, og det kan jeg ellers nemt have.. Eller, jeg har fået min kæreste til også at købe chips og dip med hjem, så det er nok mens rundt om hjørnet, det er en ret typisk ædelse i den tid  skal mense om 3-5 dage, så er da spændt.. Men føler hverken at jeg er mens eller graviditets agtig, så jeg tror ikke jeg er det.. Men ja, man kan jo blive meget overrasket, og det håber jeg..

Har du ellers haft symptomer de seneste dage på graviditet eller mærker du intet anderledes?

Anmeld

6. december 2010

SSL

tjm skriver:

jeg havde og har i perioder meget metal agtig smag i munden, og min forlovede siger os at jeg smager af metal når vi kysser farvel om morgenen... Så den kan sagtens være der..

Krydser fingre

Okay, så er det da ikke en skrøne, uha - bliver jo helt nervøs.. Jeg håber da det er en bebs, meeen - jeg tør hverken tro, føle eller håbe det, nu må vi se  Og mange tak skal du have

Anmeld

6. december 2010

SSL

Trine89 skriver:

uuuh søde.. hvor er det spændende.. 

jeg krydser alt hva jeg kan.. 

Mange tak, søde Trine - jeg er også bare SÅ spændt altså

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.