*Cille* skriver:
Jeg skal til lægen på tirsdag og have endeligt bekræftet at jeg er gravid. Da jeg var ved lægen i går var testen påsitiv, men lidt svag, så de vil teste igen for en sikkerheds skyld...
Vi har snakket om at give bedsteforældrene en pakke juleaften hvor der ligger en sut i eller sådan noget og så et kort med "tillykke bedste"... Så tror jeg de bliver overrasket ;o)
På arbejde vil jeg først fortælle det når de 12 uger er gået.
Jeg er nok nødt til at fortælle det til mine veninder når vi skal fejre nytårsaften, for de kan jo ikke undgå at se jeg holder mig fra alkohol...
Pyh så har I da prøvet lidt tid... Krydser fingre for at der snart sker noget så. Det kan godt være lidt hårdt at se at alle andre bliver gravide når man selv så brændende ønsker sig en positiv test...
Ih, det var også bare mit ønske, at kunne give farmor, farfar, mormor og morfar en gave hver med, at de skulle altså være bedsteforældre, men sådan bliver det jo ikke herfra, (tror jeg ikk)
Men nej, der er et lille bitte håb indeni mig, meeen ....
Jeg forstår også godt det med arbejdet, der er ingen grundt til at råbe højt om det inden selvf.
Ja, de ville vel også blive glade for at de sku agere legetanter, ikk? 
Jo, det er da lidt svært, min søs blev gravid, samme måned jeg gik af præventionen, men jeg abstrahere jo fra det, via at det er deres børn og ikke mine, og så nyder jeg at være faster for hende, meget nye prinsesse, og legetante for min venindes dreng, der udover føder min veninde meget meget snart, da hun havde termin d. 4. dec.. Så jeg nyder bare deres graviditet og deres babyer og børn, selvom det selvf. er rigtig hårdt, især fordi jeg skal tjekkes for om jeg kan blive det.. Så jeg er da bange, men nyder deres indtil jeg ved mere konkret om mig selv