Hvor er I??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2008

Lise

Vi har besøg af mine forældre her til aften.. de skal overnatte her i Hvidovre, da de skal med flyveren fra Kbh til Atlanta til Denver imorgen da de skal på roadtrip i tre uger i det amerikanske. Godt man ikke er misundelig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2008

Loggidut

hmmm....hun kan jo blive "host" lidt dårlig i morgen tidlig, det er det min debat drejer sig om...synes sgu ikke jeg skylder noget på den møgfabrik!

Anmeld

28. august 2008

linemus

Loggidut skriver:

hmmm....hun kan jo blive "host" lidt dårlig i morgen tidlig, det er det min debat drejer sig om...synes sgu ikke jeg skylder noget på den møgfabrik!

Ahaaa, jamen små børn kan jo pludselig blusse op med feber før man har set sig om. Jeg har også hørt der er noget maveonde i omløb derude i lindholmområdet - især ved netto ;)

Knus Line - der er spændt på, hvem der vinder

Anmeld

28. august 2008

Astrid P

Vi har lige siddet og set en film. Tøsen kom sgu i seng kl 19.15 8D, det er aldrig sket før. Så da klokken var 20 var køkkenet ryddet, barnet sov og vi kunne se frem til en hel aften sammen... Nu håber jeg så bare at hun ikke vågner kl 5 i morgen tidlig, det ville på en måde være lidt nederen!

Anmeld

28. august 2008

ka li ja

linemus skriver:

Jeg har lige sat mig efter at have puttet børn, ryddet op efter aftensmad og hængt tøj op. Det er egentlig meningen, at jeg lige vil lave lidt mere på projektet, men jeg skulle jo liiiige herind og kigge først. Det går vist ikke for godt med at lade baby.dk være under projektskrivningen :$

Knus Line - der lige bander over at den chokolademousse jeg har været så ulækker at købe i dag og som skulle nydes nu har mindst holdbarhedsdato til d.23/8 >(

alting er bare for gammelt hjemme hos jer;):))
ligesom det der hvid-farvet julechokolade lol8D

Anmeld

28. august 2008

linemus

ka li ja skriver:

linemus skriver:

Jeg har lige sat mig efter at have puttet børn, ryddet op efter aftensmad og hængt tøj op. Det er egentlig meningen, at jeg lige vil lave lidt mere på projektet, men jeg skulle jo liiiige herind og kigge først. Det går vist ikke for godt med at lade baby.dk være under projektskrivningen :$

Knus Line - der lige bander over at den chokolademousse jeg har været så ulækker at købe i dag og som skulle nydes nu har mindst holdbarhedsdato til d.23/8 >(

alting er bare for gammelt hjemme hos jer;):))
ligesom det der hvid-farvet julechokolade lol8D

Ha ha ha! Ja, vi har det bare klamt ;) Men moussen købte jeg altså i Aldi i dag, og nu sidder jeg (stadig) og er så bitter over, at jeg ikke lige tjekkede datoen, som jeg plejer. Hvilket jeg så gør nu ca. hvert kvarter, for det kan da ikke passe...

Hvor er billedet af lagkage-skibet - the sos titanic?

Anmeld

28. august 2008

ka li ja

aaahhh det havde jeg sgu da glemt.. finder det lige

Anmeld

28. august 2008

ivfmarie

linemus skriver:

Æd den dog alligevel! De par dage betyder intet - du får fæle fiser af den uanset hvad! :D

Anmeld

28. august 2008

linemus

[citat][f][småt]ivfmarie skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]linemus skriver:[/småt][/f] Jeg har lige sat mig efter at have puttet børn, ryddet op efter aftensmad og hængt tøj op. Det er egentlig meningen, at jeg lige vil lave lidt mere på projektet, men jeg skulle jo liiiige herind og kigge først. Det går vist ikke for godt med at lade baby.dk være under projektskrivningen :$ Knus Line - der lige bander over at den chokolademousse jeg har været så ulækker at købe i dag og som skulle nydes nu [grøn][f]har mindst holdbarhedsdato til d.23/8[/f][/grøn] >([/citat] Æd den dog alligevel! De par dage betyder intet - du får fæle fiser af den uanset hvad! :D[/citat] Ha ha - nej tak du. Det er jo sådan noget mælkenoget, og så ser den lidt (ekstra) klam ud... :S Hvad er lige dit trick? Logger du på for at skrive og så lyn-logger af, så vi ikke tror du er her eller hva'?

Anmeld

28. august 2008

ivfmarie

Hva mener du?

Jeg er er da på nu - er jeg ikke?
Altså jer er lige sprunget på - for hvad..10 minutter siden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.