Hvor er I??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

836 visninger
21 svar
0 synes godt om
28. august 2008

Kaufie

Og hvad laver I???

Nu har man endelig tid til at være på - og så sker her bare ikke særlig meget....

Mette, hvis mand skal til eksamen i morgen og derofr har ønsket lidt fred....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2008

linemus

Jeg har lige sat mig efter at have puttet børn, ryddet op efter aftensmad og hængt tøj op. Det er egentlig meningen, at jeg lige vil lave lidt mere på projektet, men jeg skulle jo liiiige herind og kigge først. Det går vist ikke for godt med at lade baby.dk være under projektskrivningen :$

Knus Line - der lige bander over at den chokolademousse jeg har været så ulækker at købe i dag og som skulle nydes nu har mindst holdbarhedsdato til d.23/8 >(

Anmeld

28. august 2008

Kaufie

Det er da virkelig en øv-oplevelse. At ville synde - og så ikke kunne gøre det alligevel fordi den er for gammel.... ØV... Har du ikke noget andet, der kan forsøde tilværelsen i en times tid efter alt det praktiske og projekt....

Anmeld

28. august 2008

Nadi

Jeg burde ikke cære her... Så logger af om lidt, jeg skal nemlig til at læse om Orems teori 8( Men vil godt nok hellere sidde her og sludre!

-Nadia

Anmeld

28. august 2008

Siber

på vej i seng for at læse en bog!

Vi ses SIber

Anmeld

28. august 2008

Tynen

Jeg skal til at se Klovn, mens jeg crasher her :)

Der har godt nok været stille idag!

Anmeld

28. august 2008

Kaufie

Godt at se der var lidt liv.....

Men nu logger jeg selv af - manden skal have lidt psykologisk opbakning til morgendagens eksamen - godt man er ovre den slags (L)

Anmeld

28. august 2008

linemus

Kaufie skriver:

Det er da virkelig en øv-oplevelse. At ville synde - og så ikke kunne gøre det alligevel fordi den er for gammel.... ØV... Har du ikke noget andet, der kan forsøde tilværelsen i en times tid efter alt det praktiske og projekt....

Jamen altså, den kører jo på højtryk deroppe ligenu, for jeg kan virkelig ikke kommet på andet, der overhovedet kan komme i nærheden af den tilfredsstillelse, jeg ville have følt efter moussen... Der er bare tomt. Både i hovedet og i skabene. Suk! Dybt suk! Det eneste vi har er popcorn, og det virker altså noget tørt ved siden af. Eller nutella-look-alike... Måske jeg bare skulle tage glasset og en ske med herop... 8D

Anmeld

28. august 2008

Loggidut

jeg er her en lille smule ind i mellem, min samvittighed diskutere med min vrede om tiffanie er syg i morgen...så lige nu debatere jeg med mig selv...men en lille smule er jeg her da!

Anmeld

28. august 2008

linemus

Loggidut skriver:

jeg er her en lille smule ind i mellem, min samvittighed diskutere med min vrede om tiffanie er syg i morgen...så lige nu debatere jeg med mig selv...men en lille smule er jeg her da!

Det lyder som en spændende debat, Loggi. Hvad er der galt med den lille pusling?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.