1000 sp. om plukveer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2008

ka li ja

Susan1978 skriver:

ja det er lidt vildt.. og hun har sådan en fin lille mave.. jeg så den irl i netto.... :))

hvor blir egentlig alle mavebillederne af, af alle de gravide vi har herinde.. synes det kniber lidt med det..

ja vi mangler sgu da helt sikkert gravide maver!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2008

Tikki

hellow - jeg har også plukveer big time ( er i uge 23 pt) - har haft det siden uge 12 ca og de niver faktisk denne gang. Havde det også med Iza meget tideligt, så det er helt identisk med første gang, bortset fra de gør lidt ondt denne gang.

Det eneste man kan gøre er at slappe af faktisk....og bliver det ved mange gange dagligt, så skal man blive sygemeldt......fik jeg at vide første gang med Iza...for det er netop livmoderen der trækker sig sammen og det er jo faktisk forstadie til veer ;) så pas på dig selv og din krop :)

Anmeld

29. august 2008

Helle30

Hejsa tøser!

Tak for alle jeres svar. Jeg ved godt, at jeg under alle omstændigheder skal holde mig fra at lægge mig imellem ved slagsmål.
Jeg tog til lægen i dag for lige at blive tjekket og få vished om, at alt er i orden. Det var det jo heldigvis, og nu kan jeg godt tænke på andet igen:).
Det var desværre ikke min egen læge - hun havde fri, men hende hér virkede nu også ret kompetent. Hun mærkede på livmoderhalsen, lyttede efter hjertelyd (mit ønske), tjekkede for blærebetændelse og målte mit blodtryk. Alt var i skønneste orden. Hun sagde præcis det samme som jeg kan læse af jeres indlæg: at det er meget forskelligt hvornår, hvor mange og hvor længe man har plukveer. Desuden sagde hun, at hyppigheden af plukveer ofte hænger sammen med mængden af adrenalin i kroppen - hvor travlt man har. Den ramte mig lige i nakken, for jeg har haft rigtig mange arbejdstimer siden skolestart for snart tre uger siden. - Og så var der også lige en familie, et stort hus at gøre rent, mad der endnu ikke har lært at lave sig selv og vasketøj, som jeg har mistænkt for at bolle i vasketøjskurven og formere sig med lynets hast.
Jeg ved godt, de ikke er farlige (plukveerne) som sådan, men jeg kommer nok til at lægge en plan for en lidt mere afslappet hverdag, for jeg bliver godnok smasket af dem.
Endnu engang tak for alle jeres svar. De har, sammen med lægens undersøgelser, gjort mig meget mere rolig.

(H) - Helle

Anmeld

29. august 2008

Muffinmus

Ja, med William fik jeg plukveer fra uge 19-20 styk..denne her gang har jeg et eller ande dernede der mindre lidt o det og så alligevel ikke... Kan ikke helt lure det.
Men at du kan MÆRKE dem nu lyder normalt.
For alle har plukveer, det er bare et spørgsmål om styrke og om kroppen kan mærkde dem på samme måde i en krop som en aden kan. Jeg kunne NEMT mærke mine sidste gang så er lidt spændt på hvordan det bliver nu....
Maria 11+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.