Hejsa tøser!
Tak for alle jeres svar. Jeg ved godt, at jeg under alle omstændigheder skal holde mig fra at lægge mig imellem ved slagsmål.
Jeg tog til lægen i dag for lige at blive tjekket og få vished om, at alt er i orden. Det var det jo heldigvis, og nu kan jeg godt tænke på andet igen:).
Det var desværre ikke min egen læge - hun havde fri, men hende hér virkede nu også ret kompetent. Hun mærkede på livmoderhalsen, lyttede efter hjertelyd (mit ønske), tjekkede for blærebetændelse og målte mit blodtryk. Alt var i skønneste orden. Hun sagde præcis det samme som jeg kan læse af jeres indlæg: at det er meget forskelligt hvornår, hvor mange og hvor længe man har plukveer. Desuden sagde hun, at hyppigheden af plukveer ofte hænger sammen med mængden af adrenalin i kroppen - hvor travlt man har. Den ramte mig lige i nakken, for jeg har haft rigtig mange arbejdstimer siden skolestart for snart tre uger siden. - Og så var der også lige en familie, et stort hus at gøre rent, mad der endnu ikke har lært at lave sig selv og vasketøj, som jeg har mistænkt for at bolle i vasketøjskurven og formere sig med lynets hast.
Jeg ved godt, de ikke er farlige (plukveerne) som sådan, men jeg kommer nok til at lægge en plan for en lidt mere afslappet hverdag, for jeg bliver godnok smasket af dem.
Endnu engang tak for alle jeres svar. De har, sammen med lægens undersøgelser, gjort mig meget mere rolig.
(H) - Helle
Anmeld