Testdag idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

Chalala85

_-Kathrine-_ skriver:

Ej, åhhh hvor er det bare typisk :-)

totalt hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Cherry_77

Det håber jeg også

Håber også jeg selv er heldig i denne måned

Anmeld

6. december 2010

Chalala85

Cherry_77 skriver:

Det håber jeg også

Håber også jeg selv er heldig i denne måned

Uhh så  jeg lige for os begge. Ville sørme blive en god jul.

Anmeld

6. december 2010

Cherry_77

Tak Ja, det ville det

Anmeld

6. december 2010

blomst84

Chalala85 skriver:

ihh jeg har helt knuder i maven af spænding hihi Og jeg synes måske jeg har lidt symptomer men igen, hvornår har man ik følt det og så fået en negativ test

Ej jeg er så spændt hvornår må du teste igen?

Anmeld

6. december 2010

Chalala85

blomst84 skriver:

Ej jeg er så spændt hvornår må du teste igen?

Har lige testet og den var negativ ved ikke om jeg måske ikke danner nok når jeg har testet så sent og drukket osv!?

Har stadig ikke skyggen af mens så er lidt forvirret

Anmeld

6. december 2010

blomst84

Chalala85 skriver:

Har lige testet og den var negativ ved ikke om jeg måske ikke danner nok når jeg har testet så sent og drukket osv!?

Har stadig ikke skyggen af mens så er lidt forvirret

Jamen hvor langt er du i sin cyklus? Og har du tisset mange gange inden dn nye test? Nu SKAL det bare være din tur snart!!!!!! Så jeg håber og krydser for at din morgenurin måske giver et andet resultat

Anmeld

6. december 2010

Chalala85

blomst84 skriver:

Jamen hvor langt er du i sin cyklus? Og har du tisset mange gange inden dn nye test? Nu SKAL det bare være din tur snart!!!!!! Så jeg håber og krydser for at din morgenurin måske giver et andet resultat

Jeg skulle have mens idag.. den kommer altid om morgenen uden bøvl...

Jeg synes altså også det burde være min tur nu.. jeg biver sku snart sindsyg af det her og jeg bliver godt nok ked hvis den så lige kommer i aften eller imorgen.. tarveligt er hvad det er

Anmeld

6. december 2010

blomst84

Chalala85 skriver:

Jeg skulle have mens idag.. den kommer altid om morgenen uden bøvl...

Jeg synes altså også det burde være min tur nu.. jeg biver sku snart sindsyg af det her og jeg bliver godt nok ked hvis den så lige kommer i aften eller imorgen.. tarveligt er hvad det er

Ja enten skal den komme på klokkeslæt eller os skal den holde sig langt væk og helst det sidste! Ellers bliver man en stor analyse-humør-bombe.. Du må prøve igen i morgen tidlig, selvom det virker som en evighed!

Anmeld

6. december 2010

Chalala85

blomst84 skriver:

Ja enten skal den komme på klokkeslæt eller os skal den holde sig langt væk og helst det sidste! Ellers bliver man en stor analyse-humør-bombe.. Du må prøve igen i morgen tidlig, selvom det virker som en evighed!

Der er alt for lang tid til.. så lige nu sidder jeg bare og ikke aner hvad jeg skal gøre.. har mest lyst til at gå i seng så dagen imorgen kommer hurtigere hehe men den går nok ikke.. og møg irriterende den lige skal lave sådan et stunt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.