Testdag idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.725 visninger
32 svar
0 synes godt om
6. december 2010

Chalala85

Nåh 6 dec.... Testdag,, Graviditetstesten var godt placeret i min hånd her til morgen og jeg var klar til at begynde Det gik jo fantastisk, ingen dikkedarre... Lige indtil...

Jeg TABER testen direkte ned i toilette WHAT.. nej nej nej det her sker bare ikke.. men jo, der ligger dernede og flyder rundt..

NØJ hvor er jeg dog irriteret på mig selv. Nu må jeg vente med at teste til senere...

Har stadig ikke fået min mens endnu så  for jeg måske har et julemirakel i hånden senere

Kan man godt teste om aftenen når det er så tidligt henne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Valle81

Chalala85 skriver:

Nåh 6 dec.... Testdag,, Graviditetstesten var godt placeret i min hånd her til morgen og jeg var klar til at begynde Det gik jo fantastisk, ingen dikkedarre... Lige indtil...

Jeg TABER testen direkte ned i toilette WHAT.. nej nej nej det her sker bare ikke.. men jo, der ligger dernede og flyder rundt..

NØJ hvor er jeg dog irriteret på mig selv. Nu må jeg vente med at teste til senere...

Har stadig ikke fået min mens endnu så  for jeg måske har et julemirakel i hånden senere

Ej, kunne ikke lade være at kluk le lidt:0)

Det er sku Bad luck på en kold mandag morgen.

Men søde - man kan da aldrig bare have en test liggende:0)

Du må afsted i en fart.

Anmeld

6. december 2010

Frk. Himmelblå

Chalala85 skriver:

Øv altså! Du må til at bruge plastik-kop ligesom jeg gjorde. Det ER altså nemmere.

Du kan da sagtens forsøge at teste senere. Men lad være med at drikke for meget. Og se, om du kan gå 4 timer fra seneste tissetur, inden du tester. Og lad gerne den første urin ryge ud i toilettet, og saml kun den sidste del op i koppen, da den vil være mest "koncentreret".

Held og lykke med tissetesteriet 

Anmeld

6. december 2010

_-Kathrine-_

Chalala85 skriver:

Nej, hvor er det dog bare uheldigt, søde....! Du må ud efter en ny... Mener godt du kan teste senere på dagen, men hold lidt igen med at drikke og så ikke ha' tisset et par timer før du skal teste igen, så tror jeg sagtens du kan teste, især når det er på testdagen.. :-)

Jeg  for et lille julemirakel

Knus fra Kathrine

Anmeld

6. december 2010

Chalala85

Valle81 skriver:

Ej, kunne ikke lade være at kluk le lidt:0)

Det er sku Bad luck på en kold mandag morgen.

Men søde - man kan da aldrig bare have en test liggende:0)

Du må afsted i en fart.

Nej det er sku også for dumt hahah Jeg har ellers haft gemt denne længe hehe

Men nu må vi se senere om jeg har fået mens eller om jeg kan teste

Anmeld

6. december 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Øv, at du tabte den ned i toilettet (sagt med et smil på læben) - glæder mig til, at hører mere senere i dag  

Anmeld

6. december 2010

Chalala85

SeptemberBaby skriver:

Øv altså! Du må til at bruge plastik-kop ligesom jeg gjorde. Det ER altså nemmere.

Du kan da sagtens forsøge at teste senere. Men lad være med at drikke for meget. Og se, om du kan gå 4 timer fra seneste tissetur, inden du tester. Og lad gerne den første urin ryge ud i toilettet, og saml kun den sidste del op i koppen, da den vil være mest "koncentreret".

Held og lykke med tissetesteriet 

Det er nok det der er mest åndsvagt, jeg plejer at bruge en kop men nææh nej stædig mig tænkte, det kan jeg da sagtens klare mandag morgen med søvn i øjnene

Ahh okay det må jeg vidst prøve senere så, forhåbentlig hihi

Anmeld

6. december 2010

Chalala85

_-Kathrine-_ skriver:

Nej, hvor er det dog bare uheldigt, søde....! Du må ud efter en ny... Mener godt du kan teste senere på dagen, men hold lidt igen med at drikke og så ikke ha' tisset et par timer før du skal teste igen, så tror jeg sagtens du kan teste, især når det er på testdagen.. :-)

Jeg  for et lille julemirakel

Knus fra Kathrine

Tak søde  Jeg må handle senere så jeg lige kan tisse og så holde igen med teen idag

Anmeld

6. december 2010

Chalala85

MoarHvidovre skriver:

Øv, at du tabte den ned i toilettet (sagt med et smil på læben) - glæder mig til, at hører mere senere i dag  

Ja det er simpelthen så åndsvagt haha  skal nok opdatere

Anmeld

6. december 2010

_-Kathrine-_

Chalala85 skriver:

Tak søde  Jeg må handle senere så jeg lige kan tisse og så holde igen med teen idag

Glæder mig til at høre mere

'er alt hvad jeg kan...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.