Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
_-Kathrine-_ skriver: Glæder mig til at høre mere 'er alt hvad jeg kan...
Glæder mig til at høre mere
'er alt hvad jeg kan...
Taaaak, jeg håber virkelig men kender du det, man tør heller ikke helt glæde sig hvis jeg bliver skuffet. Render hele tiden på toilettet for at tjekke...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chalala85 skriver: Taaaak, jeg håber virkelig men kender du det, man tør heller ikke helt glæde sig hvis jeg bliver skuffet. Render hele tiden på toilettet for at tjekke...
Uha kender det alt for godt...! Men tør bare næsten ikke sætte næsen alt for højt op efter noget...! Og så når testen er positiv render man på toilettet igen fordi man tror at mens. er kommet...! Der dukker hele tiden nye bekymringer op....
_-Kathrine-_ skriver: Uha kender det alt for godt...! Men tør bare næsten ikke sætte næsen alt for højt op efter noget...! Og så når testen er positiv render man på toilettet igen fordi man tror at mens. er kommet...! Der dukker hele tiden nye bekymringer op....
Ja det er egentlig ikke en dans på roser når man prøver at blive gravid hehe.. nåh, må væbne mig med tålmodighed lidt endnu
Chalala85 skriver: Ja det er egentlig ikke en dans på roser når man prøver at blive gravid hehe.. nåh, må væbne mig med tålmodighed lidt endnu
Nej, det er det godt nok ikke....! Ens tålmodighed bliver virkelig sat på prøve....!
blomst84 skriver: Hvor er det bare typisk!! glæder mig til en Update her senere... Du må bare holde dig de næste 4-5 timer :s håber håber håber på dine vegne
Hvor er det bare typisk!! glæder mig til en Update her senere... Du må bare holde dig de næste 4-5 timer :s håber håber håber på dine vegne
ihh jeg har helt knuder i maven af spænding hihi Og jeg synes måske jeg har lidt symptomer men igen, hvornår har man ik følt det og så fået en negativ test
_-Kathrine-_ skriver: Nej, det er det godt nok ikke....! Ens tålmodighed bliver virkelig sat på prøve....!
Ja mon ikke.. Vores firma ligger i Brøndby og jeg der er ikke en matas eller dagligbutik i sigte haha
Chalala85 skriver: Ja mon ikke.. Vores firma ligger i Brøndby og jeg der er ikke en matas eller dagligbutik i sigte haha
Ej, åhhh hvor er det bare typisk :-)
Øv, at du tabte testen. Det er, hvad der kan ske
Krydser fingre for, at der er en stor julegave på vej:-)
Cherry_77 skriver: Øv, at du tabte testen. Det er, hvad der kan ske Krydser fingre for, at der er en stor julegave på vej:-)
Taaaak... jeg håber sådan.. jeg kan slet ikke lade vær med at sidde og smile hihi
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128