mine billeder af mig :P kommer efter hånden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

june1987

Dictes mor skriver:

Hold kæft, hvor er du sej og ser rigtig godt ud!!!

tusind tusind tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Aves..

june1987 skriver:

nej det self rigtigt men han åbnede ihvertfald mine øjne det er helt hundred første gang jeg sku kæmpe for at få en fyr 

men jo er fuld af energi altid, uanset hvor lidt jeg har sovet, så det er bare skønt

Ja, men det er dig der tager og tog skridtet og FEDT at du fik ham.

Anmeld

6. december 2010

Frøken J.

june1987 skriver:

så sku der komme billeder af mig igennem mit vægt tab

og der bliver sku strammet godt op efter hånden 

vægten siger -16 kg 

Ah ja, det kære vægttab! Man bliver helt høj af det, ikke? Jeg har selv tabt 24 kilo. Er egentlig kun 4 kilo fra mit oprindelige mål, men synes stadig der er for meget på mine lår, så har justeret det 3 kilo yderligere ned. Bare vent til du kommer godt ned i vægt, man bliver så lykkelig! Men vær forberedt på, at hovedet ikke nødvendigvis kan følge med. Jeg er normalvægtig nu, og er også ret slank flere steder på kroppen, men mentalt føler jeg mig stadig som "klassens tykke pige", fordi det er gået så stærkt. Kan ikke forholde mig til det. Men du klarer det flot, fortsæt du bare med den energi!

Anmeld

6. december 2010

june1987

Jildes skriver:

Ja, men det er dig der tager og tog skridtet og FEDT at du fik ham.

nemlig nemlig

men jeg tror ikke det bliver et problem at holde, da jeg skal være styrkeløfter har allerede slået nogen rekorder og som det ser ud nu kan jeg snilt blive blandt de stærkeste i danmark af kvinder

og skal til konku. næste år, hvem ved måske bliver jeg sponsoret videre til usa for at kæmpe

Anmeld

6. december 2010

june1987

Secrets skriver:

Ah ja, det kære vægttab! Man bliver helt høj af det, ikke? Jeg har selv tabt 24 kilo. Er egentlig kun 4 kilo fra mit oprindelige mål, men synes stadig der er for meget på mine lår, så har justeret det 3 kilo yderligere ned. Bare vent til du kommer godt ned i vægt, man bliver så lykkelig! Men vær forberedt på, at hovedet ikke nødvendigvis kan følge med. Jeg er normalvægtig nu, og er også ret slank flere steder på kroppen, men mentalt føler jeg mig stadig som "klassens tykke pige", fordi det er gået så stærkt. Kan ikke forholde mig til det. Men du klarer det flot, fortsæt du bare med den energi!

tusind tak da hold da op du er sku da også bare for sej, jamen jeg kender det med hovedet for når jeg ser mig selv kan jeg ikke se det, kun på mit tøj og andres kommentare

keep up the good work

Anmeld

6. december 2010

Aves..

june1987 skriver:

nemlig nemlig

men jeg tror ikke det bliver et problem at holde, da jeg skal være styrkeløfter har allerede slået nogen rekorder og som det ser ud nu kan jeg snilt blive blandt de stærkeste i danmark af kvinder

og skal til konku. næste år, hvem ved måske bliver jeg sponsoret videre til usa for at kæmpe

Desværre er det sådan at af dem der taber sig, der tager de 95% det hele på igen, så man skal være obs jo og selvom du løfter så er der jo en del af disse kvinder som bestemt ikke er små.

Men med din vilje skal du nok klare det. og fedt du er så god til det løft.

Anmeld

6. december 2010

june1987

Jildes skriver:

Desværre er det sådan at af dem der taber sig, der tager de 95% det hele på igen, så man skal være obs jo og selvom du løfter så er der jo en del af disse kvinder som bestemt ikke er små.

Men med din vilje skal du nok klare det. og fedt du er så god til det løft.

ja men igen, du skal træne 4 dage ugentligt, og man skal leve meget sundt, man skal motionere en del for ellers har du ingen udholdenhed, og dem der er store har mindre fedt procent end en på 60 kg se feks min kæreste han vejer 108 kg og han har meget lav fedt procent, og masser af muskel masse, og han vil kæmpe sig op på 120 kg ren rå styrke og self. lav fedt procent.

men jeg holder det, det ved jeg hundred procent at jeg gør

Anmeld

6. december 2010

Moaaar <3

Flot vægttab, hvad har du gjort for at smide de kg ?

Anmeld

6. december 2010

Aves..

june1987 skriver:

ja men igen, du skal træne 4 dage ugentligt, og man skal leve meget sundt, man skal motionere en del for ellers har du ingen udholdenhed, og dem der er store har mindre fedt procent end en på 60 kg se feks min kæreste han vejer 108 kg og han har meget lav fedt procent, og masser af muskel masse, og han vil kæmpe sig op på 120 kg ren rå styrke og self. lav fedt procent.

men jeg holder det, det ved jeg hundred procent at jeg gør

Det håber jeg for dig. Man tager lettere på når man har været tyk, desværre. Men super du tager det som en udfordring, for det er det, resten af livet.

Anmeld

6. december 2010

june1987

Prutten 30+ skriver:

Flot vægttab, hvad har du gjort for at smide de kg ?

først tusind tak 

jamen jeg spiser sundt og groft

morgen : spiser jeg en banan

cykler: 6 km

når jeg er kommet hjem spiser jeg : en skål a38 med frugt feks.

og så kl 10 spiser jeg igen en rugbrød 

kl 12 en grov bolle med masser af magert pålæg

så cykler jeg ned og træner 1½ time (styrektræning)

og spiser derefter noget frugt og min protein shake som også mætter

så henter jeg cecilia og når vi er kommet hjem måske et stykke knæk brød

kl 18:00 spiser jeg grønt cirka kvart tallerken da min kost skal indholde mange proteiner og to stykker kød og lidt ris eller pasta eller kartofler 

jeg spiser ikke farsretter, længere, ris er vilde ris, pasta er fuldkorn, alt er de sunde ende og holder mig langt væk fra hvidt brød. 

og så laver jeg som regl 60 mave bøjninger og 15 armbøjninger, og nogen gange tager jeg en taske på ryggen til de armbøjninger så der er vægt i..

ellers løber jeg ture, eller cykler en pokkers masse. og inden jeg starter styrketræning, løber jeg på løbebånd og så ro maskinen så er jeg varmet op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.