mine billeder af mig :P kommer efter hånden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

june1987

Jildes skriver:

HVor er det dejligt for dig. Det er heller ikke hverken særlig pænt eller sundt jo, at have for meget fedt på kroppen.

Hvor meget skal du tabe i alt?

nemlig og jeg er så FUCKING (undskyld jeg bander) men hold da kæft hvor er jeg glad for jeg startede på det her fordi som du siger hverken pænt eller sundt 

er glad for min kæreste fik mig igang, for ellers havde jeg sku ikke indset det 

men jeg har tabt 16 kg på 3 mrd og lige nu har der været julefrokoster og en uge uden motion så men har da formådet og tabe 500 gram allligevel men fredag skal der stå - 1 kg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Aves..

june1987 skriver:

nemlig og jeg er så FUCKING (undskyld jeg bander) men hold da kæft hvor er jeg glad for jeg startede på det her fordi som du siger hverken pænt eller sundt 

er glad for min kæreste fik mig igang, for ellers havde jeg sku ikke indset det 

men jeg har tabt 16 kg på 3 mrd og lige nu har der været julefrokoster og en uge uden motion så men har da formådet og tabe 500 gram allligevel men fredag skal der stå - 1 kg

Super flot og ja, det går stærkt når man først er i gang, man skal bare have nosser til det og så gøre det og det har du og det er sgu flot. SEJT!!!!!

Og så bliver sexlivet også lidt bedre, ikke

Anmeld

6. december 2010

june1987

StephanieJ skriver:

HOLD DA OP, en forandring!!!!
SÅ FLOT!!

tusind tak jeg er nu også glad for det selv, har aldrig haft det bedre end jeg har nu også fordi ved at være sund og motionere så bliver jeg MEGA glad hverdag og griner altid  er en helt anden june nu

Anmeld

6. december 2010

Steph_Laurits

june1987 skriver:

tusind tak jeg er nu også glad for det selv, har aldrig haft det bedre end jeg har nu også fordi ved at være sund og motionere så bliver jeg MEGA glad hverdag og griner altid  er en helt anden june nu

Det er da SÅ skønt

Anmeld

6. december 2010

june1987

Jildes skriver:

Super flot og ja, det går stærkt når man først er i gang, man skal bare have nosser til det og så gøre det og det har du og det er sgu flot. SEJT!!!!!

Og så bliver sexlivet også lidt bedre, ikke

taaaaak jo jeg er mega glad for det, mine nosser var der ikke, men ville jeg have ham som nu er min kæreste skulle jeg bare gør noget, han ville ikke have en usund person der ikke gik op i sig selv og jeg har den ALLER bedste opbakning i ham, han støtter mig hverdag.

og har IKKE haft endag endnu hvor jeg ikke gad motionere 

men jo sexllivet er skam blevet meget meget bedre alt ændre sig sku med at være sund og selvom jeg har tabt mig så fortsætter jeg med min livsstil for den gør mig til den jeg er idag

Anmeld

6. december 2010

june1987

StephanieJ skriver:

Det er da SÅ skønt

absolut

Anmeld

6. december 2010

Aves..

june1987 skriver:

taaaaak jo jeg er mega glad for det, mine nosser var der ikke, men ville jeg have ham som nu er min kæreste skulle jeg bare gør noget, han ville ikke have en usund person der ikke gik op i sig selv og jeg har den ALLER bedste opbakning i ham, han støtter mig hverdag.

og har IKKE haft endag endnu hvor jeg ikke gad motionere 

men jo sexllivet er skam blevet meget meget bedre alt ændre sig sku med at være sund og selvom jeg har tabt mig så fortsætter jeg med min livsstil for den gør mig til den jeg er idag

Lige netop, man får nemlig mere energi og får det bare hele vejen rundt bedre.

Det er ikke hans fortjeneste eller skyld eller andet at du taber dig, det er kun DIG, der kan tage æren for det og også at holde vægten når du er færdig for det er virkelig ikke nemt. Men vil man kan man.

Anmeld

6. december 2010

Dictes mor

Hold kæft, hvor er du sej og ser rigtig godt ud!!!

Anmeld

6. december 2010

june1987

Jildes skriver:

Lige netop, man får nemlig mere energi og får det bare hele vejen rundt bedre.

Det er ikke hans fortjeneste eller skyld eller andet at du taber dig, det er kun DIG, der kan tage æren for det og også at holde vægten når du er færdig for det er virkelig ikke nemt. Men vil man kan man.

nej det self rigtigt men han åbnede ihvertfald mine øjne det er helt hundred første gang jeg sku kæmpe for at få en fyr 

men jo er fuld af energi altid, uanset hvor lidt jeg har sovet, så det er bare skønt

Anmeld

6. december 2010

BinaMor

wauw hvor er du flot!!! stort tillykke! keep up the good work

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.