Pompdelux flyverdragter og ticket vinter jakker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
6. december 2010

SiLiMiMa

Chatarina skriver:

Ja så sælger vi vores for små flyverdragter og jakker.

2 stk. brune pompdelux flyverdragter med lilla foer. er kun brugt i år mens der har været sne så ingen slid. lækker kvalitet og ungerne bliver hverken våde eller kolde.

str. 3/4.

pris 125kr stk.

2 stk. fantastiske ticket jakker i sølv. de er godt foret og virkelig gode. de er lidt lange så de dækker numsen hvis det er lidt køligt.

brugt sidste år men kun som pæn jakke der er ikke slid

pris 140kr stk.

er jakkerne varme? altså deciderede vinterjakker? jeg spørger bare, fordi du skriver, de kun har været brugt til fin brug

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

ChatH

Heise skriver:

er jakkerne varme? altså deciderede vinterjakker? jeg spørger bare, fordi du skriver, de kun har været brugt til fin brug

Hejsa, ja det er vinter jakker tykke jakker Moren her har bare en tendens til at købe en jakke til hvert brug

det her var juleaftens jakken bla

Anmeld

6. december 2010

ChatH

MarianneSonne skriver:

Tak. Jeg kigger lige på loftet. Jeg har jo tvillingepiger som maja arver efter. Kan bare ikke lige huske hvilke dragter jeg har i str 3 år.

Helt i orden

Anmeld

6. december 2010

ChatH

albertesmor skriver:

ok tak men så bliver den for lille, kender godt modellen

bare i orden

Anmeld

6. december 2010

SiLiMiMa

Chatarina skriver:

Hejsa, ja det er vinter jakker tykke jakker Moren her har bare en tendens til at købe en jakke til hvert brug

det her var juleaftens jakken bla

ok jamen jeg ku godt være interesseret i en... hvis de er 100% ok??

hvad blir porto?

Anmeld

6. december 2010

slettet_7530

Heise skriver:

Jeg svarer lige håber det er ok  min datter har den nu og den er simpelthen SÅ lækker, dejlig tynd men helt uffattelig varm, hun elsker den jakke fordi den holder hende avrm samtidigt med at hun kan bevæge sig i den, hun bruger den dog kun til og fra børnehave da hun ellers har et todelt sæt på eller flyverdragt i børnehave

Anmeld

6. december 2010

ChatH

Heise skriver:

ok jamen jeg ku godt være interesseret i en... hvis de er 100% ok??

hvad blir porto?

Det er de, men jeg tjekker gerne igen

skal lige veje den men vil umiddelbart tro at det bliver 40,50 som b. post

Anmeld

6. december 2010

SiLiMiMa

albertesmor skriver:

Jeg svarer lige håber det er ok  min datter har den nu og den er simpelthen SÅ lækker, dejlig tynd men helt uffattelig varm, hun elsker den jakke fordi den holder hende avrm samtidigt med at hun kan bevæge sig i den, hun bruger den dog kun til og fra børnehave da hun ellers har et todelt sæt på eller flyverdragt i børnehave

lyder da super

tak fordi du lige kom med den info

Anmeld

6. december 2010

ChatH

albertesmor skriver:

Tak og lige mine ord, der er bare super lækre

Anmeld

6. december 2010

SiLiMiMa

Det er de, men jeg tjekker gerne igen

skal lige veje den men vil umiddelbart tro at det bliver 40,50 som b. post

lyder godt.... hvis de er fejlfri, nupper jeg gerne en.... uha er da blevet en hel brugtkøbs-fanatiker her på det sidste.... har jeg ellers aldrig gjort.... baby.dk er et "farligt" sted!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.