Pompdelux flyverdragter og ticket vinter jakker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.423 visninger
29 svar
0 synes godt om
6. december 2010

ChatH

Ja så sælger vi vores for små flyverdragter og jakker.

2 stk. brune pompdelux flyverdragter med lilla foer. er kun brugt i år mens der har været sne så ingen slid. lækker kvalitet og ungerne bliver hverken våde eller kolde.

str. 3/4.

pris 125kr stk.

2 stk. fantastiske ticket jakker i sølv. de er godt foret og virkelig gode. de er lidt lange så de dækker numsen hvis det er lidt køligt.

brugt sidste år men kun som pæn jakke der er ikke slid

pris 140kr stk.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Mi

Hvor ser det godt ud. Jeg kunne godt være interesseret i en jakke og en flyverdragt, men skal lige op på loftet i dag og se hvad jeg egentlig har af overtøj i den størrelse inden jeg køber mere.

Hvis der er noget Schleich, Sylvanian families eller andet fra min butik du vil bytte med, så kan vi sagtens finde ud af at du får noget til en god pris i gengæld for tøjet. Ellers betaler jeg selvfølgelig bare

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

6. december 2010

ChatH

MarianneSonne skriver:

Hvor ser det godt ud. Jeg kunne godt være interesseret i en jakke og en flyverdragt, men skal lige op på loftet i dag og se hvad jeg egentlig har af overtøj i den størrelse inden jeg køber mere.

Hvis der er noget Schleich, Sylvanian families eller andet fra min butik du vil bytte med, så kan vi sagtens finde ud af at du får noget til en god pris i gengæld for tøjet. Ellers betaler jeg selvfølgelig bare

Marianne

www.stjerneleg.dk

Det er også bare super lækkerttøj men desværre bare for småt

jeg kigger lige i din butik og du vender bare tilbage når du har kigget

Anmeld

6. december 2010

Mi

Chatarina skriver:

Det er også bare super lækkerttøj men desværre bare for småt

jeg kigger lige i din butik og du vender bare tilbage når du har kigget

Det gør jeg. Jeg har lige googlet dem, og der står noget om at de måske ikke er så vandtætte. Det er nogle gamle tråde og tænkte at det nok er blevet forbedret. Hvornår er dragterne produceret og står der i dem hvilket vandsøjle tryk de kan klare. Min datter skal nok bruge den i en børnehave hvor de er rigtig meget ude, så hun skal jo have en dragt som bare er super tæt.

Anmeld

6. december 2010

ChatH

MarianneSonne skriver:

Det gør jeg. Jeg har lige googlet dem, og der står noget om at de måske ikke er så vandtætte. Det er nogle gamle tråde og tænkte at det nok er blevet forbedret. Hvornår er dragterne produceret og står der i dem hvilket vandsøjle tryk de kan klare. Min datter skal nok bruge den i en børnehave hvor de er rigtig meget ude, så hun skal jo have en dragt som bare er super tæt.

uhhh må lige tjekke pompdelux hjemmeside for de oplysninger. de er købt sidste sæson. vores har haft dem på i børnehave her mens der har været sne og de har ikke været våde eller kolde på noget tidspunkt.

så det problem har vi ikke haft og tror jeg da bestemt heller ikke i får

synes de er kanon lækre

Anmeld

6. december 2010

ChatH

MarianneSonne skriver:

Altså på hjemmesiden for i år står der dette- mener det er det samme som sidste år

vandsøjletryk: 5000 mm.
Åndbarhed: 3000 gm/sq m/24 hours.

Anmeld

6. december 2010

slettet_7530

hvad str er jakkerne??

Anmeld

6. december 2010

ChatH

albertesmor skriver:

hvad str er jakkerne??

Det er en 98 men den er stor i det.

Anmeld

6. december 2010

slettet_7530

Chatarina skriver:

Det er en 98 men den er stor i det.

ok tak men så bliver den for lille, kender godt modellen

Anmeld

6. december 2010

Mi

Chatarina skriver:

Altså på hjemmesiden for i år står der dette- mener det er det samme som sidste år

vandsøjletryk: 5000 mm.
Åndbarhed: 3000 gm/sq m/24 hours.

Tak. Jeg kigger lige på loftet. Jeg har jo tvillingepiger som maja arver efter. Kan bare ikke lige huske hvilke dragter jeg har i str 3 år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.