Secrets skriver:
Puh ja, lige den med tålmodighed. Det er jo min kæphest! Haha. Nej, men du har jo ret. Og jeg er faktisk enig i, at man bliver gravid, når man er klar. Jeg ved godt, der måske ikke er deciderede beviser for, hvad det psykiske betyder, men jeg tror måske godt, at man med for meget fokus på ønsket om graviditet kan risikere at udsætte den egentlige graviditet!
Der er måske også noget om, at de negative oplevelser bare er mere i øjenfaldende. Man kan også sige, der sker rigtig mange gode ting i verden, men nyhederne rapporterer om de dårlige, og det samme gælder vel for denne situation. Det er nemt at lade sig skræmme, men det må jeg hellere undgå!
Lover at bringe det positive frem fra nu af 
Jeg tror helt bestemt os godt man kan være med til at udsætte graviditeten selv ,desværre . alle der ønsker børn vil jo helst gerne have at et skete igår frem for idag , men sådan er det desværre ikk i den her situation .
- jaa lige præcis , du falder altid over de dårlige ting i en graviditet , fordi du netop ønsker det så meget , jeg kender det alt for godt selv .
Men jeg krydser fingre for at det går stærkt for jer . 
Anmeld