Er sgu rasende!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2008

Marco2

Hej tøser. Tak for alle jeres svar. Jo, jeg var totalt gal, men i situationen var jeg bare så ked og totalt paf over at det ku' ske, så jeg betalte sgu 450,- for klipningen. Har nu været på dyrehospitalet med ham, og det er da en god luns de har klippet af. Men snittet sidder på en måde så det ikke kan syes. Så han fik en indsprøjtning med noget smertestillende og noget antibiotika. Og så har han fået smertestillende og antib med hjem som vi så skal give ham de næste 7 dage....:@ De næste par dage skal vi prøve at rense såret, men det er sgu svært, for det gør jo ondt på ham. Men de sagde derude at hvis der kom væske eller at det ikke rigtig ville holde op med at bløde, så skulle vi kome ud med ham igen :'( Hold kæft hvor er det bare uprofessionelt. Og nej, hvor er jeg træt af mig selv at jeg ikke fik bestilt i god tid der hvor vi plejer. Der er det aldrig sket! Men skal op til dem imorgen med regningen, som lyder på 776 bobs! AG - som skal gi' sin hund noget kvalitid uden terroristen i aften.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2008

Tynen

WHAT!!!!! 8(
Jeg er fuldstændig rystet!!!!!!!

Anmeld

27. august 2008

BellaT

Neeiij, hvor synd for Marco! Var nok også blevet paf. Men frækt af dem også, at de ikke sagde, at du selvfølgelig ikke skulle betale. Ej da. Stakkels tapre hund. For han har da åbenbart ikke hylet op. Så ville de vel have opdaget det(?)

Knus fra Helle og ae ae til Marco...

Anmeld

28. august 2008

Marco2

Tog op til salonen imorges. Og hun var bare frygteligt ked af det, og jeg fik uden problemer 800,- til dækning af dyrelægeregningen. Så nu er det ude af verden, og Marco har det fint. Man skal dog ikke komme til hans øre, men det er jo forståeligt. Så er lidt spændt på hvordan han tager at få renset såret i aften 8(

AG

Anmeld

28. august 2008

Helle30

Århh Ag, hvor er jeg ked af det og ærgelig på jeres vegne. Hunden er jo et medlem af familien og desuden ret forsvarsløs, så ligesom med børn bliver man så oprørt, når nogen laver fejl i forhold til den.
Det glæder mig dog, at du nu ikke må slås med salondamen om skyldsspørgsmålet. Så er den økonomiske del da på plads.

- Helle, som skulle blive meget alvorlig, hvis nogen krummede et hår på Nixons hovede uden grund.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.