Er sgu rasende!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

807 visninger
14 svar
0 synes godt om
27. august 2008

Marco2

Marco (min hund) skulle idag klippes ved hundefrisøren. Den vi normalt bruger har enorm lang ventetid, og han trængte bare i den grad. SÅ jeg slog op på de gule sider, og fandt en anden. Og har lige hentet ham. Han løber glad ud til mig, og jeg klapper og aer ham. Da jeg så rejser mig op er jeg fuldstændig smurt ind i blod!!!!! De har kraftedme klippet noget af hans øre af!!!!!!! Ca. en hudlap på 3 cm. >( Stakkels dreng. Og de havde ikke engang opdaget det.... Så nu har jeg ringet på dyrehospitalet, som gerne lige ville se ham. For at vurdere om han skal syes. Men under alle omstændigheder, skulle det renses sagde dyrelægen. Nej, hvor er jeg bare på samme tid rasende, men også ked af det på min hunds vegne. Hvor må det da bare ha' gjort ondt!! Der er vist ingen tvivl om at de ALDRIG mere får lov at røre ham, og de kan se frem til en regning fra dyrehospitalet!!! AG - på samme tid :'( og >(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2008

Tikki

åhhhh nej nej nej 8( det var dog skrækkeligt :'( lille vovse. Nej, det er sgu da for galt, at de kan finde på det...kan godt forstå du raser!

Anmeld

27. august 2008

Nadi

Ej stakkels hund! Håber ikke den mærker alt for meget til det. Jeg kan godt forstå at I sender regningen til salonen, jeg havde nu heller ikke betalt for klipningen!

Rigtig god bedring til Marco :)

-Nadia

Anmeld

27. august 2008

Astrid P

Nej, nej, nej.... Det må fandme ikke ske det der!
Stakkels Marco, håber han bliver okay igen snart.

Anmeld

27. august 2008

Loggidut

[citat][f][småt]Marco2 skriver:[/småt][/f] Marco (min hund) skulle idag klippes ved hundefrisøren. Den vi normalt bruger har enorm lang ventetid, og han trængte bare i den grad. SÅ jeg slog op på de gule sider, og fandt en anden. Og har lige hentet ham. Han løber glad ud til mig, og jeg klapper og aer ham. Da jeg så rejser mig op er jeg fuldstændig smurt ind i blod!!!!! De har kraftedme klippet noget af hans øre af!!!!!!! Ca. en hudlap på 3 cm. >( Stakkels dreng. Og de havde ikke engang opdaget det.... Så nu har jeg ringet på dyrehospitalet, som gerne lige ville se ham. For at vurdere om han skal syes. Men under alle omstændigheder, skulle det renses sagde dyrelægen. Nej, hvor er jeg bare på samme tid rasende, men også ked af det på min hunds vegne. Hvor må det da bare ha' gjort ondt!! Der er vist ingen tvivl om at de ALDRIG mere får lov at røre ham, og de kan se frem til en regning fra dyrehospitalet!!! AG - på samme tid :'( og >([/citat] GUUUUUD....aj for fanden marco...hvad sagde de til dig? :'( undskyldte de ikke eller noget...og skulle du betale? aj aj hvor er det bare synd for ham...snøft

Anmeld

27. august 2008

Ny mor

NEJ, sådan noget må da ikke ske >( Stakkels hund :'( Ikke opdaget det! Lyder meget mærkeligt.....(?) Klap & ae ae´er til stakkels Marco (H) Birgitte

Anmeld

27. august 2008

heaven

HVA SATAN..... nøj jeg var flippet!!!! Godt han lige bliver tjekket ved dyrlægen, og selvfølgelig skal de have regningen, hvor er det dog uproffessionelt!!!!

Stakkels hund:(

Jannie

Anmeld

27. august 2008

bette

ej hva sker der lige der.. fuuuck jeg havde da været gal!!

ville aldrig betale for den klipning og havde sku også sendt dyrelægeregningen!!!!!1>(

Anmeld

27. august 2008

Rasmine

Good Lord.
Stakkels Marco.

Håber ikke du har betalt dem for klipningen?

Anmeld

27. august 2008

ivfmarie

Ej for fanden da! Var de ikke helt ude af sig selv af elendighed? De undskyldte vel max!??

Hvad sagde syrlægen om såret?

Fra nu af husker du bare at booke klipningen i god tid ved jeres egen trimmer!

Marie - lettere forarget, nej meget!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.