Blomster inspiration hjælp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2010

Risen

mortil3dejligepiger skriver:

Nej, det er nok lige i underkanten. 40 kr. bundtet måske... Det kommer an på, hvad der er på torvet. Om der er mange franske anemoner eller få.

Men jeg er helt sikker på, du også kan få god hjælp og inspiration, hvis du spørger dem, der er ansat i boden. De er rigtig gode.
Du må desværre bare vente lidt. De er der ikke for tiden. Vejret er for dårligt og koldt - blomsterne kan ikke klare sig nu. De kommer helt sikkert igen til foråret

Okay.. Jamen der er jo heldigvis god tid endnu! Tusinde tak for dine svar. De var virkelig brugbare - Lige en sidste ting - hvis jeg må? - Calla - kan de fås i lilla`?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

mortil4dejligepiger

Nej, det tror jeg ikke du kan opdrive. De kommer gerne i creme, meget mørk/næsten sort og purpur. Lilla tror jeg desværre ikke, du kan få. De er ellers også fine

Anmeld

3. december 2010

Risen

mortil3dejligepiger skriver:

Nej, det tror jeg ikke du kan opdrive. De kommer gerne i creme, meget mørk/næsten sort og purpur. Lilla tror jeg desværre ikke, du kan få. De er ellers også fine

Øv øv de er ellers så smukke. Men endnu en gang tak for din hjælp  

Anmeld

3. december 2010

mortil4dejligepiger

Det var så lidt. I må have et dejligt bryllup til august

Anmeld

3. december 2010

otlitrom

Der er også Iris, de er også lilla/blå... Jeg tror ikke de koster en bondegård, og så synes jeg de er så pæne... Bare en tanke

Syrener tror jeg også ville drille min næse, hvis de var i bordpynten. De kan dufte meget stærkt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.