Blomster inspiration hjælp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.738 visninger
24 svar
0 synes godt om
3. december 2010

Risen

Hjælp til blomster inspiration :

Kunne faktisk godt finde på kun at lave syren som blomster på bordet til pynt. Men hvor dælen skaffer man dem lovligt hehe - Har aldrig set dem hos en blomster handler..

Ellers er der lavendel men gad vide om de ikke bare sætter en duft ud i rummet som man hurtig bliver træt af? 

Vedhæftet billede
Vedhæftet billede Vedhæftet billede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

Risen

HOV, skal lige siges at der SKAL være lilla blomster.. 

Anmeld

3. december 2010

Risen

oppelopper

Anmeld

3. december 2010

CA

Hvornår er brylluppet? Tror godt du kan købe syrener hos blomsterhandleren, plantorama eller noget lign. til foråret. De kan jo skaffe alt hvis de får tid til det

Anmeld

3. december 2010

tinasmor

Ville ikke tage lavelen, personlig synes jeg at de har en kvalm lugt efter et stykke tid.

Anmeld

3. december 2010

Mussen2

Det er super flotte blomster begge to, men jeg er dog bange for at begge ville generer min næse i en bordækning.

Jeg selv brugte en japansk rose (eustoma) den får i lilla. Jeg brugte den i hvid sammen med brudeslør, som var farvet lilla (af blomsterhandleren) SUPER flot og enkelt!

den kunne være flot i lilla sammen med hvidt brudeslør, ellers er der altid gerberia.

Anmeld

3. december 2010

mortil4dejligepiger

Hej :-)

Hvornår på året skal du dække med blomsterne? Hvad man kan få i handlen, kommer jo meget an på årstiden

Du kan godt købe syrener, men det plejer at være de hvide og så er de mindre end dem, du finder i haverne.

Lavendler ville jeg ikke bruge - netop pga. lugten - den har jeg lidt svært ved . Men hvad med riddersporer, hortensia eller franske anemoner?

Kh T

Anmeld

3. december 2010

Risen

tinasmor skriver:

Ville ikke tage lavelen, personlig synes jeg at de har en kvalm lugt efter et stykke tid.

Synes da ikke syren lugter så slemt?  eller er det bare mig der husker forkert

Anmeld

3. december 2010

Risen

mortil3dejligepiger skriver:

Hej :-)

Hvornår på året skal du dække med blomsterne? Hvad man kan få i handlen, kommer jo meget an på årstiden

Du kan godt købe syrener, men det plejer at være de hvide og så er de mindre end dem, du finder i haverne.

Lavendler ville jeg ikke bruge - netop pga. lugten - den har jeg lidt svært ved . Men hvad med riddersporer, hortensia eller franske anemoner?

Kh T

WOW franske anemoner kan jeg godt lide. Har du nogen ide om hvad de koster?

Anmeld

3. december 2010

tinasmor

Risen skriver:

Synes da ikke syren lugter så slemt?  eller er det bare mig der husker forkert

Nej ikke syren, men lavendel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.