Blomster inspiration hjælp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2010

Mussen2

Risen skriver:

Synes da ikke syren lugter så slemt?  eller er det bare mig der husker forkert

Jeg synes de lugter dejligt søde, men får hurtig nok af lugten, så for mig ville de blive lidt kvalm- tror jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

Risen

Mussen2 skriver:

Jeg synes de lugter dejligt søde, men får hurtig nok af lugten, så for mig ville de blive lidt kvalm- tror jeg

Hihi okay. tak for dit ærlige svar 

Anmeld

3. december 2010

mortil4dejligepiger

Eller strandasters, orkideer eller dahlia

Anmeld

3. december 2010

Risen

mortil3dejligepiger skriver:

Eller strandasters, orkideer eller dahlia

Orkideer er for dyre - De der dahlia er da ikke i Lilla vel ? de er ellers flotte 

Anmeld

3. december 2010

mortil4dejligepiger

Franske anemoner plejer ikke at være meget dyre. Det kommer an på hvor du bor - om du bor ved blomsterhandlere som sælger bundter. Hvis det er den rigtige årstid, så plejer man at kunne købe dem i bundter - og det er billigere end at købe dem enkeltvis.

Hvornår på året skal du bruge blomsterne?

Anmeld

3. december 2010

mortil4dejligepiger

Man kan godt få lilla dahlia - det er bare ikke de mest almindelige - men de er der

Anmeld

3. december 2010

Risen

Franske anemoner plejer ikke at være meget dyre. Det kommer an på hvor du bor - om du bor ved blomsterhandlere som sælger bundter. Hvis det er den rigtige årstid, så plejer man at kunne købe dem i bundter - og det er billigere end at købe dem enkeltvis.

Hvornår på året skal du bruge blomsterne?

Skal bruge dem den 20 august Havde faktisk tænkt på at købe blomster inde ved magasin , hvis du kender den blomster butik. Der  koster bundterne mellem 10-20 kroner for et stort bundt. 

Anmeld

3. december 2010

mortil4dejligepiger

Ja, jeg kan se, du bor i København. Så vil jeg klart anbefale dig Magasin, Blomsterbutikken ved Illum, Kultorvets bod og den bod der ligger helt oppe ved Nørreport i starten af Frederiksborggade (den der bliver til Købmagergade). De har også rigtig meget!

Jeg er tidligere blomsterdekoratør og laver brudebuketter hver sommer til veninderne . Og jeg handler altid de steder. De er billige og har stort udbud.

Du kan ikke bestille blomsterne hos Illum/Magasin og dermed være sikker på, at de får det hjem, du lige præcis vil have. Men den bod ved Nørreport er rigtig god til det - der kan du bestille og være sikker på, at få det du skal bruge. Og prisen er helt okay .

Held og lykke

Anmeld

3. december 2010

Risen

Ja, jeg kan se, du bor i København. Så vil jeg klart anbefale dig Magasin, Blomsterbutikken ved Illum, Kultorvets bod og den bod der ligger helt oppe ved Nørreport i starten af Frederiksborggade (den der bliver til Købmagergade). De har også rigtig meget!

Jeg er tidligere blomsterdekoratør og laver brudebuketter hver sommer til veninderne . Og jeg handler altid de steder. De er billige og har stort udbud.

Du kan ikke bestille blomsterne hos Illum/Magasin og dermed være sikker på, at de får det hjem, du lige præcis vil have. Men den bod ved Nørreport er rigtig god til det - der kan du bestille og være sikker på, at få det du skal bruge. Og prisen er helt okay .

Held og lykke

Du er genial tak !   Tror du godt man kan få dem til 20 kroner bundet når de sådan bliver bestilt privat? 

Anmeld

3. december 2010

mortil4dejligepiger

Nej, det er nok lige i underkanten. 40 kr. bundtet måske... Det kommer an på, hvad der er på torvet. Om der er mange franske anemoner eller få.

Men jeg er helt sikker på, du også kan få god hjælp og inspiration, hvis du spørger dem, der er ansat i boden. De er rigtig gode.
Du må desværre bare vente lidt. De er der ikke for tiden. Vejret er for dårligt og koldt - blomsterne kan ikke klare sig nu. De kommer helt sikkert igen til foråret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.