Laktoseintolerens/mælkeallergi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2008

Tikki

Jeg kender desværre ikke til mælkeallergi og symptomer.....men vil bare sige, at jeg virkelig forstår dig - vi er lige kommet ud på den anden side af ca. 3 MÅNEDER :-o med sådanne nætter HVER nat. Hun har skreget som en gal HVER nat og jeg har rendt til læger og alverdens smarte mennesker, men der var sgu ikke noget galt....og jeg forstod det ikke...for hun hylede om natten konstant. Nu er hun stabil igen og sover ok igen. Men hold da kæft hvor er det hårdt mens det står på!!! Man tager sig selv i faktisk ikke helt at kunne lide sit barn og så får man det dårligt over det. Røvbanan-situation! Nå, var vist ikke til meget hjælp - sorry:$

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2008

ivfmarie

Nå... vi fik tjekket ører - de er er fine, så det er ikke der skoen trykker! Jeg spurgte til laktoseintolerense, men det var jo en sygepleje der stod for vaccinationen, og hun kunne ikke sige så meget om det...

Nu prøver vi bare selv at teste om Malte får det bedre hvis vi udelader mælk i løbet af dagen, og især før natten. I nat sov han faktisk igennem i nat!!!

Marie - ser et lys for enden af tunellen 8D

Anmeld

27. august 2008

Siber

øv bøv marie - sikke noget møj!

Vi har lige været igennem flere ugers marridt, også kom der sørme 4 tænder.
Jeg har ikke de vise ord, men ja bank i bordet, for det er sku synd for malthe og dig og ja resten af fam.

jeg håber der er lys for enden af tunellen

Knus fra Siber

Anmeld

27. august 2008

Monica

Hey Marolle!

Ved desværre ikk noget om mælkeallergi...Stakkels jer...:S Det er bare så pisse røv irriterende hårdt ikke at få sin nattesøvn. (Vi har også været til læge med Gustav 2 gange, for der MÅ sgu da være noget galt...)

Så jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men kun nikke medfølende.... Det er det sindssygeste tortur at de skal skrige om natten - man kan dårligt hænge sammen om dagen...>(
SÅ Marie, du har altid været så sød og støttet mig når jge har været nede med flaget, så vil bare sige at jeg tænker og føler med dig...(L)(L) Håber virkelig at han snart sover igen...

I gør det måske allerede, men hva med at skiftes til at stå op i weekenden? Bare det at få lov at sove 1-2 timer efter de andre er stået op - det er fandme luksus... Ved selvfølgelig ikke om Freja selv finder vej til soveværelset og ser om du sover...;)

Marie - Gå tidligt i seng, jeg er snart på vej i kassen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.