Laktoseintolerens/mælkeallergi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.313 visninger
13 svar
0 synes godt om
26. august 2008

ivfmarie

Er der nogen med kendskab til denne "sygdom" Jeg mistænker at det er det der gør at Malte skriger om natten. LISE!! Gir I ikke også Simon mælk til natten - altså komælk? Vi stoppede med mme'en da Malte var et år - og der har ikke været bare én nat uden skrigeri siden. Marie - desperat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2008

Lise

Faktisk får han mme om natten - men han er begyndt at drikke rigtig meget komælk om dagen... Har selv tænkt på om mælken havde noget med det at gøre - men slog det hen da han pludselig fik to tænder og blev mere rolig. Nu er han glad om dagen, og opfører sig ok om natten - men vågner dog kl 22.30 og ca kl 4 og skriger på flaske...som han så får for at vi kan sove...

Anmeld

26. august 2008

ivfmarie

anyways... vi skl til lægen med ham i morgen, og jeg forlader ikke stedet før ungen er tjekket i hoved og røv! Jeg var tæt på at have kvalt ham i nat!
Helt seriøst, så elsker jeg ham faktisk en lille smule mindre for hver nat jeg ikke får min søvn.
Hvis ikke der snart kommer en løsning, så knækker jeg altså!

Anmeld

26. august 2008

linemus

Øv, det er bare så frygteligt hårdt ikke at få sin nattesøvn. Hvordan går det med hans ører? Fik han dræn, eller hvordan gik det med det? Måske et dumt spørgsmål, men kan han ikke få vand til natten - eller bliver han så sulten...?

Håber for jer, at lægen kan nogle tricks, så I alle kan blive glade igen.

Knus Line

Anmeld

26. august 2008

Astrid P

ivfmarie skriver:

anyways... vi skl til lægen med ham i morgen, og jeg forlader ikke stedet før ungen er tjekket i hoved og røv! Jeg var tæt på at have kvalt ham i nat!
Helt seriøst, så elsker jeg ham faktisk en lille smule mindre for hver nat jeg ikke får min søvn.

Åhh nej, Marie.
Det lyder dælme hårdt og træls...
Jeg håber I finder ud af hvad der dog plager den lille Malte!

KH Astrid

Anmeld

26. august 2008

Loggidut

hmmm...ivf er du på endnu?

du skal banke hånden i bordet og forlange en blodprøve på ham...ikke noget gøjl med teste og smørreprøver...forlang den blodprøve, ved et enkelt stik kan de konstatere om knægten kan tåle mælk...jeg er på telefonen hvis du skal vide mere...og hvis jeg ikke er her altså

christian var gennem møllen, og vi rendte frem og tilbage før det blev konstateret...så næven i bordet!

Anmeld

26. august 2008

ivfmarie

Hvordan opdagede I det? Symptomer?

Anmeld

27. august 2008

Loggidut

ha ha....mange symtomer...han slog ud, fik store røde plamager, som kløede...han blev lettere hyberaktiv, som så blev slået ned med kreuterblüte, der var flere ting...han var et hidsig barn, men om det var derfor skal jeg lade være usagt.

når alt kommer til alt er det jeg siger til dig: klap hånden i bordet, forlang den prøve...for inden vores læge overgav sig, var det gået fra mælk og over til oksekød, og videre til svinekød...få det stoppet!

jeg krydser fingre for i finder en løsning

Anmeld

27. august 2008

ka li ja

ivfmarie skriver:

hold kæft mand marie!!!
dert værste er når man ikke får søvn nok.. det aller værste er hvis man får endnu mindre søvn end det...
nej hvor jeg håber i finder ud af hvad der er galt med den lille trold!!!

men kan stadig selv huske det herfra da alexander var lille. hold kæft jeg kunne give mig til at stor tude efter en eller flere timers kamp om natten!!

kæmpe trøste krammer fra mig(H)(L)

Anmeld

27. august 2008

Plysbjørnen

Det kan være mange ting der indikere laktoseintolerens... hvis du mener det kan være det, så prøv enten at give vand eller skummet mælk...
Kan også være a du skal helt over i en anden grøft og give økologisk mælk fordi det kan være at det han ikke kan tåle er at mælkefedtet bliver slået i stykker som det gør i de almindelige mælk...

Betina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.