michella80 skriver:
Ja det er jeg jo så lidt i tvivl om..... Men hun må få cola før hun må få kaffe...... Jeg ved ikke om den ene er værre end den anden, men kaffe er for mig en voksenting, såååå.... nok først når hun bliver 13-14år eller mere.... He he.... Det er slet ikke sikkert det bliver et problem. De fleste børn kan jo slet ikke lide det....
Held og lykke med at holde hende fra cola til hun er 13 år gammel 
Jeg er vokset op i et hjem hvor der nærmest ikke eksisterede forbud. Så jeg måtte gerne drikke cola (og kaffe). Men det var ikke noget vi nogensinde havde i huset, så det var nærmest uinteressant. Seriøst, jeg tror jeg har fået lov at drikke al den sodavand, jeg havde lyst til som barn, men jeg har aldrig haft noget behov for det. Det var måske ikke så spændende fordi jeg gerne måtte...... jeg ved det ikke.
Min søn på tre fik cola for første gang i sommer. Det kunne han godt lide. Han fik lov at få en masse cola mens vi holdt sommerferie, og der var 100 grader varmt udenfor. Men da ferien sluttede, sluttede coladrikkeriet også. Ikke fordi vi har lavet noget forbud - men vi har ikke haft det, og han har ikke spurgt efter det...
Anmeld