Hvad venter vi?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

joojoo

Vi venter os en lille supermand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

linefun

Vi har netop i dag været til MD- scanningen, hvor alt så rigtig fint ud.
Vi fik også af vide, at vi venter os en lille He-man (som kæresten siger)
Det er nu en sjov fornemmelse, nu at vide hvad der befinder sig derinde

Anmeld

12. februar 2011

KissMe

Pipkukkeren skriver:

Hej piger...

Her kommer lige en afstemning mere... Jeg synes det kunne være sjov at se hvad der gemmer sig flest af her i 2. kvartals gruppen - små prinsesser eller prinser??

Der er selvfølgelig også en afstemningsmulighed for jer der er så seje at i kan gemme overraskelsen til fødslen...

Line

Her er det faktisk ulovligt for laegen at fortaelle det...  selvom de godt kan finde paa at komme med hints...

Jeg haaber dog paa en datter da jeg er omringet af 13 drenge og kun en pige (mine broedre og soester + faetre)

Selvfoelgelig vil jeg elske barnet lige saa hoejt hvis det er en dreng, men nu traenger vi vist til flere piger...

Anmeld

12. februar 2011

camillakrath

Vi skal have den fineste lille fodboldspiller (dreng )

Anmeld

20. februar 2011

SimoneL

KissMe skriver:

Her er det faktisk ulovligt for laegen at fortaelle det...  selvom de godt kan finde paa at komme med hints...

Jeg haaber dog paa en datter da jeg er omringet af 13 drenge og kun en pige (mine broedre og soester + faetre)

Selvfoelgelig vil jeg elske barnet lige saa hoejt hvis det er en dreng, men nu traenger vi vist til flere piger...

Hvor i verden bor du henne, siden man ikke må få det at vide?

Vi venter en unge. Har valgt ikke at vide det, da vi ikke mener, at det gør en forskel om det er en dreng eller en pige. Og for at slippe for noget af alt det lyserøde lir, hvis det nu viser sig at være en pige

Og jeg har ikke nogen 'fornemmelse' af hverken det ene eller det andet.

Anmeld

21. februar 2011

KissMe

SimoneL skriver:

Hvor i verden bor du henne, siden man ikke må få det at vide?

Vi venter en unge. Har valgt ikke at vide det, da vi ikke mener, at det gør en forskel om det er en dreng eller en pige. Og for at slippe for noget af alt det lyserøde lir, hvis det nu viser sig at være en pige

Og jeg har ikke nogen 'fornemmelse' af hverken det ene eller det andet.

Jeg bor i Syd  Korea...

Det er ulovligt for laegen at fortaelle koennet da mange vaegter en dreng hoejest....

Anmeld

21. februar 2011

SimoneL

KissMe skriver:

Jeg bor i Syd  Korea...

Det er ulovligt for laegen at fortaelle koennet da mange vaegter en dreng hoejest....

Nå ja, det giver god mening. Man har jo hørt 'mange' historier om fosterselektion i lande i Asien.

Men gav lægen jer nogle 'hints'? Og hvordan er du havnet i Korea?

Anmeld

22. februar 2011

KissMe

SimoneL skriver:

Nå ja, det giver god mening. Man har jo hørt 'mange' historier om fosterselektion i lande i Asien.

Men gav lægen jer nogle 'hints'? Og hvordan er du havnet i Korea?

Jeg har lige fra starten sagt at jeg ikke oensker at vide koennet fordi mine broedre, som jeg bor sammen med, har en stor krig om hvorvidt chunsa's værelse skal vaere pink ell blaat...

Jeg er endt i Seoul fordi min bio. far stammer herfra... Rejste herned for at finde min far og fandt fem broedre i stedet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.