Hvad venter vi?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2011

Dennaturlige

Vi venter spændt til fødslen

Dog tror jeg måske jeg så en lille "tap" til MD-scanningen, men prøver at fortælle mig selv at det måske bare var navlestrengen jeg så lige dér mellem benene.. Nogle gange er det ikke en fordel at være "fagskadet", ha ha..

Tillykke til alle Jer andre - det er så bekræftende at læse her på siden om alle Jeres gode tanker!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

kate123

Ja vi venter endnu en pige  Vi fik ellers afvide til mdscanningen at det nok var en dreng...det tog manden som klart det bliver en dreng... men jeg selv kunne ikke forlig mig med det udsagn, så besøgte scanningsklikken i storcentret...og der lå en lille pige...meget tydeligt

Så nu kan mit planlæggergen og prajktiske gris slappe af....eller gå ignag om man vil

Katrine 27+4

Anmeld

10. januar 2011

NessaXenia

vi skal ha en lille pige

Anmeld

10. januar 2011

Line Højdal

Tillykke med de små prinsesser i maverne Kate og Nina Sophia

>>Den naturlige... Jeg vil trøste dig med at man ikke behøver være "fagskadet" for at kunne afsløre et lille drengebarn - her var der ikke noget at tage fejl af da scanneren landte stort set lige oven på tappen  Men for spændingens skyld vil jeg da  for at det bare var navlestrængen du så, så der er lidt overraskelse i vente!

Line

Anmeld

10. januar 2011

Stine Raaholt

Hej med jer - så har vi overstået MD-skanning.. alt var fint og det var super hyggeligt at gense den lille...

og så fik vi at vide at det er en lille pige der gemmer sig - fantastisk... vi glæder os rigtig meget...

jeg blev ret overrasket, fordi jeg var så sikker på at det var en dreng... men faren havde ret, som han har haft de to andre gange også

mange hilsner herfra...

Anmeld

10. januar 2011

moars

stort tillykke med jeres lille pige, og en veloverstået md-scanning der gik rigtig godt. Skønt!

Anmeld

10. januar 2011

Nanastep

Vi venter en dreng,  en rigtig dejlig livlig fodboldspiller
<3

Anmeld

17. januar 2011

moars

stort tillykke til jer allesammen

Her var det også helt tydeligt at vi venter en lillebror Var på en eller anden måde (som sidst med min datter) så spændt på om alt var fint, og det var det, så det var så skønt. Rigtig god md-scan

kh herfra

Anmeld

18. januar 2011

Mormilla

Jeg venter en pige d.7 april Jeg kan ikke vente med at få det afvide

Anmeld

19. januar 2011

mortilsofieogsara

vi venter en lille pige så jeg kan kun få pigerne men det er også dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.