Hvad venter vi?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad gemmer der sig i din baby-hule??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.892 visninger
37 svar
0 synes godt om
2. december 2010

Line Højdal

Hej piger...

Her kommer lige en afstemning mere... Jeg synes det kunne være sjov at se hvad der gemmer sig flest af her i 2. kvartals gruppen - små prinsesser eller prinser??

Der er selvfølgelig også en afstemningsmulighed for jer der er så seje at i kan gemme overraskelsen til fødslen...

Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

marijke85

vi venter lidt!! det er spændende!!

Anmeld

2. december 2010

kaka4

Hejsa,

vi kunne bare ikke vente med at finde ud af, hvad der gemte sig derinde. heldigvis var min mand helt enig i, at det skulle vi da vide. Jeg var egentlig helt ligeglad med, om det blev det ene eller det andet, men jeg synes det bliver lettere at personliggøre ens graviditet ved at sige hun eller han osv. Nu kan vi også finde ud af, hvad prinessen skal hedde. Jeg har en dreng på 3 år og vi venter nu en lille pige, hvilket da bliver skønt.

kram kaka4

Anmeld

3. december 2010

Stine Raaholt

Venter lige med at stemme, for der går en lille måned, før vi finder ud af det... men vi vil gerne vide det... vi har en ef hver, så vi er helt ligeglade, men min erfaring siger mig at min mand bliver meget mere engageret, når han ved hvad det er - og så synes vi også det er sjovt at vores ældste dreng kan få at vide om han skal have en lillesøster eller lillebror... han vil jo selvfølgelig helst have en lillebror og det tror jeg faktisk også selv det er... nu må vi se...

Stine

Anmeld

3. december 2010

Alexandra

Skal først scannes igen d. 29/12 så må lige vente med at stemme. Det er ikke fordi jeg ikke kan vente, men kæresten er for nysgerrig, og han skal jo også have noget at skulle have sagt.

Alexandra

Anmeld

3. december 2010

birthee

Vores ville ikke vise det, da vi var til md-skanning... Så vi venter spændt - men det ville da være hyggeligt med en pige - vi har en dreng i forvejen...

Anmeld

3. december 2010

_-Kathrine-_

En SUPERMAND

Anmeld

6. december 2010

moars

skal også først til md scan 17/1, og har valgt ikke at få lavet 3d scan med kønsbestemmelse inden...vi må pænt vente....tillykke med jeres hver isæt dem der ved. Det er så spændende!

Anmeld

6. december 2010

Line Højdal

Stine Raaholt skriver:

Venter lige med at stemme, for der går en lille måned, før vi finder ud af det... men vi vil gerne vide det... vi har en ef hver, så vi er helt ligeglade, men min erfaring siger mig at min mand bliver meget mere engageret, når han ved hvad det er - og så synes vi også det er sjovt at vores ældste dreng kan få at vide om han skal have en lillesøster eller lillebror... han vil jo selvfølgelig helst have en lillebror og det tror jeg faktisk også selv det er... nu må vi se...

Stine

Hehe... ja så bliver det jo sjov at se om din fornemmelse holder stik  Uanset hvad vores baby-huler gemmer... så vil de jo blive elsket højt alle sammen uanset køn

Glæder mig til at høre hvad det bliver
Line

Anmeld

6. december 2010

Rødhætte

Sjov afstemmning! Vi var ikke helt enig herhjemme, men det endte med at vi må vente til fødslen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.