ååh nej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2010

SaNiNa

Mormilla skriver:

Okay hi hi gætter på at farmand var meget glad for det Det er da skidt med ham. Han skal da snart til og blive frisk....

Ja han ville ihverfald gerne i bad.

Han er noget mere frisk her til morgen, men det kan jo hurtig vende igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

twinboys

Sanne og Nicklas skriver:

Nicklas vækkede os til morgen kl 4 ved han hvade kastet op og var smurt ind i det så ude under bruseren med ham og finde og få noget tøj på han rystede helt vild og var helt rund på gulvet.

Han kom så ind i vores seng så vi kunne hjælpe ham hvis han skulle kaste op igen. men der kom ikke mere der. han fik da sover 2½ time mere i mors arme.

Da vi så stod op begyndt han at få rigtig dårlig mave og inde for ½ time hvade han fået 3 rene bleer.

opad formiddagen er der ikke rigtig noget han er lidt pylder og vil helt være hos os så det får han jo så lov til.

Men skal da lige love for sidst på eftermiddagen går det løs igen med meget meget tynd mave og hele tiden.

og nu kaster han så også op igen så vi skifter sengetøj og nattøj hele tiden lige nu og vaskemaskine den arbejder på tøj tryk efter 7 sæt tøj og 4 sæt sengetøj.

Han har næsten intet spist idag anden end et par frikadeller til aften som er kommet retur igen men han drikker heldigvis lidt.

Håber sådan min lille skat er fri imorgen, selvom han ikke skal i dp før mandag nu.

Åhhh nej da... rigtig god bedring...Majbritt

Anmeld

3. december 2010

Mormilla

Ja han ville ihverfald gerne i bad.

Han er noget mere frisk her til morgen, men det kan jo hurtig vende igen.

Ja det kan jeg godt forstå at han ville

Ja det vender meget hurtigt. Synes altid Patrick har det bedre om morgen end midt på dagen...

Anmeld

3. december 2010

Pige2009

Ja den er desværre bare velkendt her i Odense desværre det er så syndt for de små

Nu er vi ramt herhjemme

Anmeld

3. december 2010

SaNiNa

Baagøe skriver:

Nu er vi ramt herhjemme

øv øv hvor træls Nicklas er rimelig frisk idag har ikke kastet op eller skidt. Så vi krydser for det var en omgang

Anmeld

4. december 2010

Pige2009

øv øv hvor træls Nicklas er rimelig frisk idag har ikke kastet op eller skidt. Så vi krydser for det var en omgang

Går det bedre med ham? Hos os går det en del bedre. Jeg er stadig mat, men Laura er frisk

Anmeld

4. december 2010

CarinaSB

Noah har os lige været det igennem .. :( Vores dp ringede i torsdags i sidste uge at han havde kastet op og havde feber .. Jeg hentede ham så og han var egentlig rimlig frisk .. Så om aften begyndte hans feber at stige .. så vi lagde os på sofaen .. Og bedst som noah sætter sig op på min mave kastede han bare op i stride strømme .. udover mig, sofaen og dynen .. og fandme om drengen ikk begynder at grine .. Hehe 

Anmeld

4. december 2010

SaNiNa

Baagøe skriver:

Går det bedre med ham? Hos os går det en del bedre. Jeg er stadig mat, men Laura er frisk

Ja han er meget mere frisk idag. men hvade stadig noget dårlig mave til morgen. men han har rigtig hygget sig med hele familien i dag.

Hvordan går det med Laura?

Anmeld

4. december 2010

Pige2009

Ja han er meget mere frisk idag. men hvade stadig noget dårlig mave til morgen. men han har rigtig hygget sig med hele familien i dag.

Hvordan går det med Laura?

Laura er mere frisk idag, end hun har været de sidste 8 dage, så det er super

Anmeld

4. december 2010

SaNiNa

CarinaSB skriver:

Noah har os lige været det igennem .. Vores dp ringede i torsdags i sidste uge at han havde kastet op og havde feber .. Jeg hentede ham så og han var egentlig rimlig frisk .. Så om aften begyndte hans feber at stige .. så vi lagde os på sofaen .. Og bedst som noah sætter sig op på min mave kastede han bare op i stride strømme .. udover mig, sofaen og dynen .. og fandme om drengen ikk begynder at grine .. Hehe 

Puha det lyder hyggeligt. Vi nåede også den ene dag at skifte sengetøj 4 gang inde for 15 min

Men det eneste gode ved det er da at alt hans tøj er blevet vasket igennem og en masse nyt er fundet frem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.