ååh nej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.865 visninger
41 svar
0 synes godt om
1. december 2010

SaNiNa

Nicklas vækkede os til morgen kl 4 ved han hvade kastet op og var smurt ind i det så ude under bruseren med ham og finde og få noget tøj på han rystede helt vild og var helt rund på gulvet.

Han kom så ind i vores seng så vi kunne hjælpe ham hvis han skulle kaste op igen. men der kom ikke mere der. han fik da sover 2½ time mere i mors arme.

Da vi så stod op begyndt han at få rigtig dårlig mave og inde for ½ time hvade han fået 3 rene bleer.

opad formiddagen er der ikke rigtig noget han er lidt pylder og vil helt være hos os så det får han jo så lov til.

Men skal da lige love for sidst på eftermiddagen går det løs igen med meget meget tynd mave og hele tiden.

og nu kaster han så også op igen så vi skifter sengetøj og nattøj hele tiden lige nu og vaskemaskine den arbejder på tøj tryk efter 7 sæt tøj og 4 sæt sengetøj.

Han har næsten intet spist idag anden end et par frikadeller til aften som er kommet retur igen men han drikker heldigvis lidt.

Håber sådan min lille skat er fri imorgen, selvom han ikke skal i dp før mandag nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

Pige2009

Nicklas vækkede os til morgen kl 4 ved han hvade kastet op og var smurt ind i det så ude under bruseren med ham og finde og få noget tøj på han rystede helt vild og var helt rund på gulvet.

Han kom så ind i vores seng så vi kunne hjælpe ham hvis han skulle kaste op igen. men der kom ikke mere der. han fik da sover 2½ time mere i mors arme.

Da vi så stod op begyndt han at få rigtig dårlig mave og inde for ½ time hvade han fået 3 rene bleer.

opad formiddagen er der ikke rigtig noget han er lidt pylder og vil helt være hos os så det får han jo så lov til.

Men skal da lige for sidst på eftermiddagen går det løs igen med meget meget tynd mave og hele tiden.

og nu kaster han så også op igen så vi skifter sengetøj og nattøj hele tiden lige nu og vaskemaskine den arbejder på tøj tryk efter 7 sæt tøj og 4 sæt sengetøj.

Han har næsten intet spist idag anden end et par frikadeller til aften som er kommet retur igen men han drikker heldigvis lidt.

Håber sådan min lille skat er fri imorgen, selvom han ikke skal i dp før mandag nu.

Ja, det er vist den gængse sygdom i Odense de her dage - rigtig god bedring med ham

Anmeld

1. december 2010

Carina1977

God bedring med ham....jeg håber han snart er frisk igen

Der er vist mange der render rundt med sådan noget lige for tiden. I sidste uge havde jeg let feber en enkelt aften (38 grader) og kvalme i 2-3 dage. Heldigvis hverken opkast eller diarre, bare sådan nogle kvalme-anfald. Nu er det væk igen.

Anmeld

1. december 2010

bullerbassen

øv øv god bedring - har lige været turen igennem

Anmeld

1. december 2010

SaNiNa

Baagøe skriver:

Ja, det er vist den gængse sygdom i Odense de her dage - rigtig god bedring med ham

Ja den er desværre bare velkendt her i Odense desværre det er så syndt for de små

Anmeld

1. december 2010

SaNiNa

Carina1977 skriver:

God bedring med ham....jeg håber han snart er frisk igen

Der er vist mange der render rundt med sådan noget lige for tiden. I sidste uge havde jeg let feber en enkelt aften (38 grader) og kvalme i 2-3 dage. Heldigvis hverken opkast eller diarre, bare sådan nogle kvalme-anfald. Nu er det væk igen.

Der er helle ikke noget værre end kvalme.

Han kan heldigvis ikke kaste mere op nu og han vil værken have vand eller noget andet nu.

Men han skal jo nok sige til i løbet af natten hvis han bliver tørstig eller sulten.

Anmeld

1. december 2010

SussieThyssen

Sanne og Nicklas skriver:

Men skal da lige love for sidst på eftermiddagen går det løs igen med meget meget tynd mave og hele tiden.

Åhh det stakkels lille pus.
ja, det er aldrig sjovt når de får sådan en omgang.
I morgen vil han have bedst af ristet brød, med tyndt skrabet smør, lidt honning eller ost og kamillete, og så måske lidt havregrød. Ingen mælk overhovedet.

Kærligst
Sussie

Anmeld

1. december 2010

Carina1977

Sanne og Nicklas skriver:

Der er helle ikke noget værre end kvalme.

Han kan heldigvis ikke kaste mere op nu og han vil værken have vand eller noget andet nu.

Men han skal jo nok sige til i løbet af natten hvis han bliver tørstig eller sulten.

Håber da han vil drikke noget senere, for når man har diarre og opkast mister man meget væske, men ellers så hold øje med om han tisser  Jeg håber dog i får noget væske i ham i løbet af natten

Anmeld

1. december 2010

SaNiNa

SussieThyssen skriver:

Åhh det stakkels lille pus.
ja, det er aldrig sjovt når de får sådan en omgang.
I morgen vil han have bedst af ristet brød, med tyndt skrabet smør, lidt honning eller ost og kamillete, og så måske lidt havregrød. Ingen mælk overhovedet.

Kærligst
Sussie

Tak for rådene men tror slet ikke vi kan få ham til at spise ristetbrød eller havergrød han er inde i sin periode hvor han ikke rigtig spiser så meget og han er det helst mors hjemme bagte boller men max ½.

hvis han ikke er bedre i morgen kontakter jeg vores egen læge da han jo er inde i son småt spisende periode (så længe det ikke er kage)

Det har været utrolig svært at sig om hans bleer har været tunge da han afføring var været som vand

Anmeld

1. december 2010

SaNiNa

Carina1977 skriver:

Håber da han vil drikke noget senere, for når man har diarre og opkast mister man meget væske, men ellers så hold øje med om han tisser  Jeg håber dog i får noget væske i ham i løbet af natten

Han plejer at være rigtig god til selv at sige til. det er straks være med mad i de her dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.