Sanne og Nicklas skriver:
Nicklas vækkede os til morgen kl 4 ved han hvade kastet op og var smurt ind i det så ude under bruseren med ham og finde og få noget tøj på han rystede helt vild og var helt rund på gulvet.
Han kom så ind i vores seng så vi kunne hjælpe ham hvis han skulle kaste op igen. men der kom ikke mere der. han fik da sover 2½ time mere i mors arme.
Da vi så stod op begyndt han at få rigtig dårlig mave og inde for ½ time hvade han fået 3 rene bleer.
opad formiddagen er der ikke rigtig noget han er lidt pylder og vil helt være hos os så det får han jo så lov til.
Men skal da lige love for sidst på eftermiddagen går det løs igen med meget meget tynd mave og hele tiden.
og nu kaster han så også op igen så vi skifter sengetøj og nattøj hele tiden lige nu og vaskemaskine den arbejder på tøj tryk efter 7 sæt tøj og 4 sæt sengetøj.
Han har næsten intet spist idag anden end et par frikadeller til aften som er kommet retur igen men han drikker heldigvis lidt.
Håber sådan min lille skat er fri imorgen, selvom han ikke skal i dp før mandag nu.
I forgårs fik vores søn på næsten 8 måneder frikadeller, og dagen efter havde han 4 store afføringer, de 3 sidste tynde. Og når jeg så læser dit brev, tænker jeg om det måske er løget i frikadellerne der har drillet eller noget?
Anmeld