ååh nej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2010

SussieThyssen

Sanne og Nicklas skriver:

Tak for rådene men tror slet ikke vi kan få ham til at spise ristetbrød eller havergrød han er inde i sin periode hvor han ikke rigtig spiser så meget og han er det helst mors hjemme bagte boller men max ½.

hvis han ikke er bedre i morgen kontakter jeg vores egen læge da han jo er inde i son småt spisende periode (så længe det ikke er kage)

Det har været utrolig svært at sig om hans bleer har været tunge da han afføring var været som vand

Bvadr..jo tak kan tydeligt huske hvordan det var med mine egne.
Rigtig god bedring med lilletrolden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

SaNiNa

SussieThyssen skriver:

tak. Tror også jeg vil gå ind og ligge mig og håbe han sover til i morgen tidlig nu.

Nat nat

Anmeld

2. december 2010

SaNiNa

SussieThyssen skriver:

Hvordan er dte så lige med mælk er det for hårdt mod hans mave? han har nemlig rigtig gerne ville have mælk med lidt kakaopulver i her til morgen

Anmeld

2. december 2010

B&J

åhhh stakkels ham, håber han snart får det bedre

Anmeld

2. december 2010

SaNiNa

B&J skriver:

åhhh stakkels ham, håber han snart får det bedre

Tak. Håber vi også for sikke en nat og morgen vi har haft. nu har jeg ikke mere tørt tøj så har måtte finde noget tøj frem som er for småt.

Anmeld

2. december 2010

Munder

Hvordan er dte så lige med mælk er det for hårdt mod hans mave? han har nemlig rigtig gerne ville have mælk med lidt kakaopulver i her til morgen

Mælk er vist ikke for godt for maven. Jeg har haft held med sød blandet saft (den klassiske røde) Der er også lidt sukker i, så de får lidt at styrke sig på.

Anmeld

2. december 2010

missie20

Nicklas vækkede os til morgen kl 4 ved han hvade kastet op og var smurt ind i det så ude under bruseren med ham og finde og få noget tøj på han rystede helt vild og var helt rund på gulvet.

Han kom så ind i vores seng så vi kunne hjælpe ham hvis han skulle kaste op igen. men der kom ikke mere der. han fik da sover 2½ time mere i mors arme.

Da vi så stod op begyndt han at få rigtig dårlig mave og inde for ½ time hvade han fået 3 rene bleer.

opad formiddagen er der ikke rigtig noget han er lidt pylder og vil helt være hos os så det får han jo så lov til.

Men skal da lige love for sidst på eftermiddagen går det løs igen med meget meget tynd mave og hele tiden.

og nu kaster han så også op igen så vi skifter sengetøj og nattøj hele tiden lige nu og vaskemaskine den arbejder på tøj tryk efter 7 sæt tøj og 4 sæt sengetøj.

Han har næsten intet spist idag anden end et par frikadeller til aften som er kommet retur igen men han drikker heldigvis lidt.

Håber sådan min lille skat er fri imorgen, selvom han ikke skal i dp før mandag nu.

I forgårs fik vores søn på næsten 8 måneder frikadeller, og dagen efter havde han 4 store afføringer, de 3 sidste tynde. Og når jeg så læser dit brev, tænker jeg om det måske er løget i frikadellerne der har drillet eller noget?

Anmeld

2. december 2010

B&J

Tak. Håber vi også for sikke en nat og morgen vi har haft. nu har jeg ikke mere tørt tøj så har måtte finde noget tøj frem som er for småt.

åhh stakkels lille mand

Anmeld

2. december 2010

SaNiNa

missie20 skriver:

I forgårs fik vores søn på næsten 8 måneder frikadeller, og dagen efter havde han 4 store afføringer, de 3 sidste tynde. Og når jeg så læser dit brev, tænker jeg om det måske er løget i frikadellerne der har drillet eller noget?

Han plejer ikke at have problemer med løg. han spiser den også gerne rå

Anmeld

2. december 2010

SaNiNa

Munder skriver:

Mælk er vist ikke for godt for maven. Jeg har haft held med sød blandet saft (den klassiske røde) Der er også lidt sukker i, så de får lidt at styrke sig på.

Han har kun ville have mælk med kakaopulver idag og en lille smule vand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.