Jer der blev gift på rådhuset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2010

Mor til prinsessen :-)

Jeg blev gift på rådhuset i går... jeg havde en hvid kjole på og en sort bolero på, sorte strømpebukser og et par højhælede sorte sko. Min svigerforældre holdte festen for os hos dem, da min datter kom 1 mdr før tid, så hun kunne godt se vi ikke havde det store overskud til at holde festen(det var meningen vi ville giftes inden hun kom ud, det var hun bare ikke enig i hehe) Så det var rigtig dejligt med lidt hjælp :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

L-Mortil3

Jeg havde brudekjole på som du nok fik set på FB Bagefter mødtes vi hos os, til kaffe, kage og aftensmad, og så var det det

Anmeld

5. december 2010

Isabeau2206

Hvad havde i på?

Og hvad lavede i bagefter

Jeg havde en råhvid kjole på med bolero, og min mand havde sort habit på med gråt slips.

Bagefter spiste vi på Frk. Jensens i Sæby Ca. 20 af vores familie og venner kom og fejrede dagen med os. Vi fik buffet og bryllupskage, kaffe og vin

Da festen var forbi tog vi på hotel en weekend. Stadig i samme by, som vi bor i. Vi havde slukket telefonerne og var for det mest bare i sengen og badekaret, både lørdag og søndag

Ps. Vi spenderede ca. 15.000 kr. med det hele; mad, tøj, blomster og hotel

Anmeld

17. februar 2011

janne1986

Havde sorte leggins på og en marine blå tunika ting, de floste blomster som min mand sørgede for og lange støvler Vores lille pige havde kjole på og min mand havde hvid skjorte indenunder sådan en strik ting...

Som vidner havde vi min svigerinde og min søster

Om aftenen var vi ude og spise fint og vi havde natten for os selv, mens min mor havde vores datter

Anmeld

17. februar 2011

samantha1986

Tanja84 skriver:

Vi blev viet i sommers, mens jeg var gravid. Da vi havde fået kontakt til ham, der skulle vie os gennem min mands fætter, blev vi viet helt oppe i Rådhustårnet inde på Københavns Rådhus. Det var en fantastisk udsigt (desværre var vejret ikke helt med os).

Vi havde kun inviteret vores forældre, søskende og mine bedsteforældre med. Efter vielsen var vi ude og spise en lækker frokost, og om aftenen fløj min mnad og jeg en forlænget week til London, hvor vi var over at besøge et vennepar, der arbejder i en zoo for  store katte. Har tilladt mig også at vedlægge lidt billeder derfra, da det simpelthen var den vildeste oplevelse, at få lov at opleve dyrene på så nært hold (undskyld jeg spammer lidt her, men det var såååå vildt)

Til sommer holder vi så den rigtige fest, med hele familien og vennerne

Billede nr 3 er simpelthen fantastisk :-)

Anmeld

17. februar 2011

TbCp

Jeg havde denne kjole på... købt omkring 3-4 nr. for stor fordi jeg var ret meget gravid

Efter vielsen på rådhuset tog vi hjem til os selv hvor nærmeste familie og tætteste venner kom til middag... i vores garage
Vi havde bestilt buffet udefra.

Det var en rigtig hyggelig dag.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. februar 2011

Chellen

Min mand og jeg blev gift på rådhuset, da det ligesom passede os begge allerbedst .
Jeg havde en smuk sommerkjole på i en smuk lime-grøn lignende farve. Bagefter var der spisning med den nærmeste familie og venner på en hyggelig restaurant og derefter gaveåbning og kaffe+kage hos os .
En dejlig dag, jeg aldrig vil glemme!
Den var lige i vores "ånd"

Anmeld

17. februar 2011

Tanja84

samantha1986 skriver:

Billede nr 3 er simpelthen fantastisk :-)

He, he... Han hedder Tim, og har lige siden været min aller bedste ven

Synes simpelthen det er det sjoveste og skønneste dyr på samme tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.