Jer der blev gift på rådhuset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2010

L.J.L

Vi blev gift på Odense Rådhus, og kunne ikke have tænkt mig det anderledes. Vi havde den mest romantiske dag og selve vielsen var også bare lige i vores ånd! Her fik alle gæsterne lov at komme med ind og se os sige ja til hinanden, og så blev der bare klappet og hujet, hvilket man jo ikke gør i en kirke.

Bagefter fik vi taget billeder af min svoger i eventyrparken, og så holdte vi festen i mine svigerforældres have.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

FruEllingsen

Tanja84 skriver:

Vi blev viet i sommers, mens jeg var gravid. Da vi havde fået kontakt til ham, der skulle vie os gennem min mands fætter, blev vi viet helt oppe i Rådhustårnet inde på Københavns Rådhus. Det var en fantastisk udsigt (desværre var vejret ikke helt med os).

Vi havde kun inviteret vores forældre, søskende og mine bedsteforældre med. Efter vielsen var vi ude og spise en lækker frokost, og om aftenen fløj min mnad og jeg en forlænget week til London, hvor vi var over at besøge et vennepar, der arbejder i en zoo for  store katte. Har tilladt mig også at vedlægge lidt billeder derfra, da det simpelthen var den vildeste oplevelse, at få lov at opleve dyrene på så nært hold (undskyld jeg spammer lidt her, men det var såååå vildt)

Til sommer holder vi så den rigtige fest, med hele familien og vennerne

WaW.. det lyder som noget af en oplevelse at blive viet der

Og hvor lyder det bare som den fedeste tur efterfølgende.. Det var da vildt fedt at i fik lov til at komme så tæt på dyrene

Anmeld

2. december 2010

FruEllingsen

Maja88 skriver:

IIIH hvornår skal i giftes???

jamen vi skal jo giftes på lørdag og har fundet mig en sød cremefavet tunika agtig i claire.. skal have sat hår ved frisøren.

bagefter skal vi herhjem med familien og bare rigtig hygge

Tillykke med på Lørdag. håber i får en rigtig dejlig dag. Er det i Herning i skal Vies??

Vi skal giftes den 21.12

Anmeld

2. december 2010

FruEllingsen

linselouise skriver:

Vi blev gift på Odense Rådhus, og kunne ikke have tænkt mig det anderledes. Vi havde den mest romantiske dag og selve vielsen var også bare lige i vores ånd! Her fik alle gæsterne lov at komme med ind og se os sige ja til hinanden, og så blev der bare klappet og hujet, hvilket man jo ikke gør i en kirke.

Bagefter fik vi taget billeder af min svoger i eventyrparken, og så holdte vi festen i mine svigerforældres have.

Lyder som ALLE TIDERS dag.

Og hvor ser i god ud

Anmeld

3. december 2010

Maja88

Drømmer skriver:

Tillykke med på Lørdag. håber i får en rigtig dejlig dag. Er det i Herning i skal Vies??

Vi skal giftes den 21.12

ja det er i herning vi skal vies....

Puha begynder at få kriller i maven--- er jo lige om snart.

Anmeld

3. december 2010

JulieE

Jeg havde en fin blå kjole og en lyst (brude)sjal

Efter vielsen kørt vi hjem til mine svigerforældre hvor der var kaffe og brullypskage -Brunsviger, min mands ynglingskage Her var de der mødte op ved rådhuset med. Da de gik, lavde min svoger der er kok, en lækker lækker gourmet middag til os, vores forældre og søskende.

Det var det hyggeligste bryllup, lige fter min hoved

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. december 2010

oo

vi blev gift på Ærø Rådhus for 4 1/2 år siden og jeg havde - som du kan se en blå bluse og en nederdel med påfuglefjers tryk på. Søren havde en sort sweater og cowboybukser. og så havde jeg en krans af brudeslør i håret

vi var jo taget til Ærø for at blive gift, så man kan sige, at vi allerede var væk og afsted. Vi blev gift alene og vidnerne var to af kommunens folk, det valgte vi fordi vi syntes at det at blive gift var en helt privat kærlighedserklæring mellem os to. Efter vielsen drak vi portvin med borgmesteren (det er noget Ærøskøbings borgmester altid gør efter vielser ) og så gik vi hen på den meget smukke kirkegård ved siden af og udvekslede ringe og derefter ned i byen og fik en øl med udsigt over havet. Vi boede på Toldbodhusets Bed and Breakfast, hvor de havde disket op med champagne og chokolade og om aftenen var vi på restaurant og spise

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. december 2010

lisbethita

morNov2010 skriver:

Vedlægger et billede.

Vi blev gift fredag formiddag, og havde inviteret den nærmeste familie, dvs. forældre, søskende og enkelte venner til en dejlig frokost hjemme hos os selv.

Om aftenen kørte en god ven os til et hotel, hvor vi overnattede. Vi var på hotellet allerede kl. 20.30, så vi havde en rigtig hyggelig aften alene.

Kh Mette

Du ser meget smuk ud ;-)

Anmeld

3. december 2010

lisbethita

linselouise skriver:

Ihh....I ser da godt nok forelskede ud! Hvor er det bare sødt! 

Anmeld

3. december 2010

L.J.L

lisbethita skriver:

Ihh....I ser da godt nok forelskede ud! Hvor er det bare sødt! 

tusind tak, hvor er du sød

Men ja, vi var meget forelskede den dag, man kan vidst ikke undgå at blive lidt mere forelsket på sin bryllupsdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.