Jer der blev gift på rådhuset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2010

FruEllingsen

SussieThyssen skriver:

Jamen det kan du da tro vi også var..og det er vi stadig nu 3 1/2 år efter LOL
Vi havde jo glædet os til dagene og de var præcis så dejlige som vi havde håbet på.

Hvor er det godt at høre

Glæder mig også bare HELT vildt til at det bliver MIN tur

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

SussieThyssen

Drømmer skriver:

Hvor er det godt at høre

Glæder mig også bare HELT vildt til at det bliver MIN tur

Jeg håber du/I får en dejlig oplevelse.
Vi havde en utroligt sød giftefoged, der viede os..og stemningen har glad og høj hos alle...masser af smil, varme og latter.

Anmeld

1. december 2010

morNov2010

Vedlægger et billede.

Vi blev gift fredag formiddag, og havde inviteret den nærmeste familie, dvs. forældre, søskende og enkelte venner til en dejlig frokost hjemme hos os selv.

Om aftenen kørte en god ven os til et hotel, hvor vi overnattede. Vi var på hotellet allerede kl. 20.30, så vi havde en rigtig hyggelig aften alene.

Kh Mette

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. december 2010

oerbaek

Drømmer skriver:

Det lyder da som en alle tiders dag

Må jeg ikke se billed af jer?

jeg har desværre ikke nogle billeder af os fra dagen på denne computer ellers  måtte du da gerne se det

Anmeld

1. december 2010

FruEllingsen

morNov2010 skriver:

Vedlægger et billede.

Vi blev gift fredag formiddag, og havde inviteret den nærmeste familie, dvs. forældre, søskende og enkelte venner til en dejlig frokost hjemme hos os selv.

Om aftenen kørte en god ven os til et hotel, hvor vi overnattede. Vi var på hotellet allerede kl. 20.30, så vi havde en rigtig hyggelig aften alene.

Kh Mette

Hvor er i flotte

Lyder som en helt igennem dejlig dag

Anmeld

1. december 2010

Charlotte Wberg

Drømmer skriver:

Hvad havde i på?

Og hvad lavede i bagefter

Jeg havde brudekjole på, opsat hår og lange negle

Vi blev kørt i limo, ud for at få taget billeder, som snart skulle komme med posten , så holdt vi reception i haven på den allervarmeste dag i 2010, og derefter kom en anden limo og transporterede alle til forsamlingshuset vi skulle feste i... Hvilken dejlig dag  

Ingen af limoerne kendte hverken jeg eller min mand til... hehe det var overraskelser fra vennerne...

Den eneste forskel på kirke og rådhus er religion, i min verden... og da jeg ikke er religiøs, synes jeg ikke jeg ville vies af en hellig mand

Anmeld

1. december 2010

Nemesis

Vi blev gift helt hemmeligt. Kommunen skaffede også vidner. Vi blev gift 10.30 og kørte derefter til guldsmeden for at få tilpasset ringe og bestilt indgravering ( ringene var ikke aftalt da det jo ville kunne afsløre vi var blevet gift) Derefter tog vi til vedbæk havn og spiste frokost..helt fantastisk. Sad lige overfor Eran DD.

Vi gik en tur på havnen og tog så hjem og hentede børn, lavede en lækker middag og hyggede.

Jeg havde en hvid nederdel og top på og en messingfarvet hæklet bolero.

:-) Sisse

og jeg ved ikke lige hvorfor der er forskel på skriften ...

Anmeld

1. december 2010

Tanja84

Vi blev viet i sommers, mens jeg var gravid. Da vi havde fået kontakt til ham, der skulle vie os gennem min mands fætter, blev vi viet helt oppe i Rådhustårnet inde på Københavns Rådhus. Det var en fantastisk udsigt (desværre var vejret ikke helt med os).

Vi havde kun inviteret vores forældre, søskende og mine bedsteforældre med. Efter vielsen var vi ude og spise en lækker frokost, og om aftenen fløj min mnad og jeg en forlænget week til London, hvor vi var over at besøge et vennepar, der arbejder i en zoo for  store katte. Har tilladt mig også at vedlægge lidt billeder derfra, da det simpelthen var den vildeste oplevelse, at få lov at opleve dyrene på så nært hold (undskyld jeg spammer lidt her, men det var såååå vildt)

Til sommer holder vi så den rigtige fest, med hele familien og vennerne

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. december 2010

Faith

Det tog lidt overhånd for os, selvom vi havde aftalt at det IKKE skulle være stort

Jeg endte i en cremefarvet, todelt silkekjole, fik sat hår og lagt makeup hos en frisør og en brudebuket til 1500 kr. Det var slet ikke meningen, og egentlig ret malplaceret da vielsen max tog 5 min. Hvis vi kunne gøre noget om i dag havde vi valgt et kirkebryllup, for et rådhusbryllup er utrolig upersonligt synes vi.

Om eftermiddagen tog vi ind til en fotograf i Herning og fik taget bryllupsbilleder.

Om aftenen holdt vi stor fest på Hotel Schaumburg i Holstebro, og sov i brudesuiten om natten.

Alt i alt en helt fantastisk dag og aften som bare var ovre ALT for hurtigt!

Anmeld

1. december 2010

Maja88

IIIH hvornår skal i giftes???

jamen vi skal jo giftes på lørdag og har fundet mig en sød cremefavet tunika agtig i claire.. skal have sat hår ved frisøren.

bagefter skal vi herhjem med familien og bare rigtig hygge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.