til jer der har født ved igangsættelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2010

Mor Christa

Maise86 skriver:

Spændende tråd, jeg skal også sættes igang til termin (19/12) hvis jeg ikke selv har født inden.

Må man spørge hvorfor du bliver sat igang?

Held og lykke med igangsættelsen - håber det kommer til at gå godt og hurtigt :-)

Jeg skal sættes igang i uge 38+2 pga svær bækkenløsning ): men glæder mig til ikke at ha' ondt mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

Mor Christa

LouiseNielsen skriver:

Fik en stikpille kl 15.00 mandag eftermiddag, mine veer startede 10 minutter efter. Jeg valgte at tage hjem. Tog på sygehuset kl 23.00 om aftenen igen og han er Mathias er født 06.13 tirsdag morgen...

Hvorfor skal du sættes igang? Kan du undgå det så undgå det. Jeg har prøvet både at gå i fødsel selv og blive sat i gang... Og de veer en igangsættelse giver er frygtelige!!!

Jeg skal sættes igang pga svær bækkenløsning desværre Jeg har godt hørt nogle snakke om at veer ved igangsættelse er værre end alm. veer, men jeg håber jeg kan holde til det

Anmeld

1. december 2010

Brams

Hej alle dejlige kvinder

Nå - jeg skal jo sættes igang på mandag kl 8, og nu har jeg simpelthen tænkt og tænkt og tænkt.. Var til jordemoder idag, og hun prøvede at forklare mig, at der altså godt kan gå en hel uge fra man har fået stikpillen eller vedroppet eller hvad man nu får - til man har født (altså når man bliver sat igang )
Så kom jeg til at tænke på: Hvor længe har det taget for jer der har prøvet at føde ved igangsættelse??

Fordi jeg er da en lille smule bange for at gå med veer fra mandag og indtil fredag eller sådan noget :O

Håber der er nogen der har lyst til at dele sine historier med mig

Hejsa selvfølgelig vil vi da dele med dig, det er da det vi er her for

Torsdag morgen kl. 09.00 blev jeg sat igang med en stikpille og blev så sendt hjem i 3 timer for så at vende tilbage og få tjekket om det havde haft en virkning. Jeg har en smule veer men ikke noget der blev til noget.

Fredag morgen kl. 08.30 mødte vi igen op og jeg fik en stikpille og skulle igen vende tilbage 3 timer senere. Flere veer kom, dog ikke mange. Da vi kom tilbage til hospitalet fik jeg løsnet hinder og fik heldigvis at vide at vi skulle blive og at jeg ville få lagt et ve-drop.

Lørdag kl. 01.56 kom Lærke til verden, så det tog sin tid men var selvfølgelig det hele værd

Så knap 2 døgn fra stikpille til fødsel

Spørg endelig hvis der er noget du er i tvivl om, så må vi se om jeg kan svare. Blev forresten sat igang pga. for højt blodtryk 39+0

Anmeld

2. december 2010

kamtok

Blev sat igang tirsdag morgen kl. 9.00 med en stikpille, kom igen 4 timer senere og fik én mere. Vandet gik tirsdag aften kl. 17.30 og veerne startede med det samme derefter. Fødte onsdag aften kl. 22.05...

Anmeld

2. december 2010

Rsa

MissChrista skriver:

Hvis jeg må ha' lov at spørge, hvor langt var du så henne da du blev sat igang?? Håber jo virkelig på en fødslen lignende din hehe

Var i uge. 41 + 6, så ret langt henne....

fingre for, at det går dig nemt

Vh. Rsa 37 + 4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.