til jer der har født ved igangsættelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.278 visninger
24 svar
0 synes godt om
1. december 2010

Mor Christa

Hej alle dejlige kvinder

Nå - jeg skal jo sættes igang på mandag kl 8, og nu har jeg simpelthen tænkt og tænkt og tænkt.. Var til jordemoder idag, og hun prøvede at forklare mig, at der altså godt kan gå en hel uge fra man har fået stikpillen eller vedroppet eller hvad man nu får - til man har født (altså når man bliver sat igang )
Så kom jeg til at tænke på: Hvor længe har det taget for jer der har prøvet at føde ved igangsættelse??

Fordi jeg er da en lille smule bange for at gå med veer fra mandag og indtil fredag eller sådan noget :O

Håber der er nogen der har lyst til at dele sine historier med mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

june1987

Cecilia : sat igang kl 16:00 dagen før og fødte 11:37 næste dag

kun en stikpillle

jessica : sat igang kl 9 om morgen født 23:16 og her også kun en stikpille

Anmeld

1. december 2010

Mor Christa

june1987 skriver:

Cecilia : sat igang kl 16:00 dagen før og fødte 11:37 næste dag

kun en stikpillle

jessica : sat igang kl 9 om morgen født 23:16 og her også kun en stikpille

Uh, det er da en smule beroligende. Blev du sendt hjem efter at have fået stikpillen eller?

Anmeld

1. december 2010

june1987

MissChrista skriver:

Uh, det er da en smule beroligende. Blev du sendt hjem efter at have fået stikpillen eller?

jeg var indenlagt begge gange så nej jeg blev ikke sendt hjem. 

men jeg ved de gør det hvis du ikke er indenlagt

Anmeld

1. december 2010

Mor Christa

june1987 skriver:

jeg var indenlagt begge gange så nej jeg blev ikke sendt hjem. 

men jeg ved de gør det hvis du ikke er indenlagt

Øv - er lidt træt af hvis jeg skal hjem efter stikpillen. Jeg bor alligevel et godt stykke fra hospitalet.

Håber bare jeg føder forholdsvist kort tid efter igangsættelsen.

Hvor langt var du henne da du blev sat igang?

Anmeld

1. december 2010

Ryberg

Fik stikpille lagt kl.10 ... pilleveer startede kl.13 (gør ondt som bare helvede men er uduelige) ... kl. 19 fik jeg et skud morfin fordi jeg havde ondt... kl.00.00 gik vandet... kl.2.14 var han født med akut kejsersnit..

Ja... ikke "normalt" men jeg synes det ville have været rart at vide at der findes noget der hedder modbydelige pilleveer...

og set bort fra kejsersnittet gik mit vand jo 14 timer efter pillen blev lagt op.. det er da okey

Anmeld

1. december 2010

Mor Christa

KittyGirl skriver:

Fik stikpille lagt kl.10 ... pilleveer startede kl.13 (gør ondt som bare helvede men er uduelige) ... kl. 19 fik jeg et skud morfin fordi jeg havde ondt... kl.00.00 gik vandet... kl.2.14 var han født med akut kejsersnit..

Ja... ikke "normalt" men jeg synes det ville have været rart at vide at der findes noget der hedder modbydelige pilleveer...

og set bort fra kejsersnittet gik mit vand jo 14 timer efter pillen blev lagt op.. det er da okey

Argh Og hvad med dig, blev du sendt hjem efter at ha' fået pillen?

Anmeld

1. december 2010

june1987

MissChrista skriver:

Øv - er lidt træt af hvis jeg skal hjem efter stikpillen. Jeg bor alligevel et godt stykke fra hospitalet.

Håber bare jeg føder forholdsvist kort tid efter igangsættelsen.

Hvor langt var du henne da du blev sat igang?

ja men nogen gange er de trælse sådanne steder

jamen cecilia 41+6

jessica 39+3

Anmeld

1. december 2010

henh01

Jeg fik stikpille tirsdag kl. 19, sendt hjem, skulle møde kl. 9 næste morgen fik en stikpille, sendt hjem, skulle komme igen kl. 16, fik stikpille og sendt hjem.

Torsdag prikkede de vandet kl. 10.30 og jeg blev herefter  indlagt. Fik vedrop kl. 14.30 og fødte fredag kl. 00.32

Anmeld

1. december 2010

Ryberg

MissChrista skriver:

Argh Og hvad med dig, blev du sendt hjem efter at ha' fået pillen?

ja jeg blev sendt hjem.... mødte ind kl.9 fik pillen lagt kl.10 og kl.10.15 kørte jeg hjem....

var derinde igen kl.18 hvor jeg så blev indlagt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.