til jer der har født ved igangsættelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2010

Mor til L&S

MissChrista skriver:

Hej alle dejlige kvinder

Nå - jeg skal jo sættes igang på mandag kl 8, og nu har jeg simpelthen tænkt og tænkt og tænkt.. Var til jordemoder idag, og hun prøvede at forklare mig, at der altså godt kan gå en hel uge fra man har fået stikpillen eller vedroppet eller hvad man nu får - til man har født (altså når man bliver sat igang )
Så kom jeg til at tænke på: Hvor længe har det taget for jer der har prøvet at føde ved igangsættelse??

Fordi jeg er da en lille smule bange for at gå med veer fra mandag og indtil fredag eller sådan noget :O

Håber der er nogen der har lyst til at dele sine historier med mig

Hej

Fik en stikpille en tirsdag aften og fik små veer i løbet af natten

Onsdag morgen kl 8 kunne de tage vandet

Samme dag kl 12.15 var hun født

SÅ JEG HAR KUN GODT AT FORTÆLLE MHT IGANGSÆTTELSE..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

Rsa

Havde åbnet mig en cm og fik derfor prikket hul på fosterhinden, som igangsættelse... Det skete ved en 11 tiden....

Hjem og afvente veer, som stille og roligt kom. Efter 4 timer var der 5.min mellem veerne og kl.20 blev min søn født.

Fra veerne tog til og til min søn kom til verden, gik der 5 timer.
Så en hurtig fødsel og igangsættelse uden piller eller drop

Anmeld

1. december 2010

Mor Christa

Rsa skriver:

Havde åbnet mig en cm og fik derfor prikket hul på fosterhinden, som igangsættelse... Det skete ved en 11 tiden....

Hjem og afvente veer, som stille og roligt kom. Efter 4 timer var der 5.min mellem veerne og kl.20 blev min søn født.

Fra veerne tog til og til min søn kom til verden, gik der 5 timer.
Så en hurtig fødsel og igangsættelse uden piller eller drop

Hvis jeg må ha' lov at spørge, hvor langt var du så henne da du blev sat igang?? Håber jo virkelig på en fødslen lignende din hehe

Anmeld

1. december 2010

JulieE

Jeg blev sat igang med den yngste, da jeg var 42+0. Jeg var 3-4 cm åben (havde haft lidt småveer en gange + mange plukkeveer), så der blev prikket hul påfosterhinden. Det blev gjort kl 10.25 ifølge journalen og kl 14.37  blev hun født.

Dte var en super god fødsel og en rigtig god oplevelse

Anmeld

1. december 2010

mybaby-girl

MissChrista skriver:

Hej alle dejlige kvinder

Nå - jeg skal jo sættes igang på mandag kl 8, og nu har jeg simpelthen tænkt og tænkt og tænkt.. Var til jordemoder idag, og hun prøvede at forklare mig, at der altså godt kan gå en hel uge fra man har fået stikpillen eller vedroppet eller hvad man nu får - til man har født (altså når man bliver sat igang )
Så kom jeg til at tænke på: Hvor længe har det taget for jer der har prøvet at føde ved igangsættelse??

Fordi jeg er da en lille smule bange for at gå med veer fra mandag og indtil fredag eller sådan noget :O

Blev sat igang med én stikpille omkring kl. 17 d. 28/11, og vandet gik kl. 19:50 og veerne startede kl. 02:50 om natten til d. 29/11 og de gik i sig selv igen, fik vedrop kl. 09:30 og fødte kl. 17:11

Anmeld

1. december 2010

quar20

MissChrista skriver:

Hej alle dejlige kvinder

Ved mig blev vandet taget trods jeg havde 2cm livmoderhals tilbage, men havde masser af veer men ikke stærke nok..!! Havde åbnet mig en smugle men ikke meget..!!

Vandet blev taget kl. 10.15 og kl. 12.55 kom Liam til verden..

Anmeld

1. december 2010

morethanperfect

Vandet gik om aftenen kl. 23.15

Dagen efter omkring kl. 14.00 blev jeg sat i gang ( ve drop ) Og Oscar er født 22.46 samme aften

Jeg blev ikke sendt hjem igen efter jeg var blevet sat i gang

Anmeld

1. december 2010

mortil3under5

ved min første blev jeg sat igang med stikpiller ca kl 16. vandet gik kl 00. jeg ankom til hospitalet kl 2 og han var ude kl 0908.

2 gang blev det kejsresnit.

3. gik jeg en dag over tiden. blev sat igang ved at de prikkede hul på vandet kl ca 19 hun var ude kl ca 21

held og lykke.

Anmeld

1. december 2010

Maise86

Spændende tråd, jeg skal også sættes igang til termin (19/12) hvis jeg ikke selv har født inden.

Må man spørge hvorfor du bliver sat igang?

Held og lykke med igangsættelsen - håber det kommer til at gå godt og hurtigt :-)

Anmeld

1. december 2010

LouiseNielsen

Fik en stikpille kl 15.00 mandag eftermiddag, mine veer startede 10 minutter efter. Jeg valgte at tage hjem. Tog på sygehuset kl 23.00 om aftenen igen og han er Mathias er født 06.13 tirsdag morgen...

Hvorfor skal du sættes igang? Kan du undgå det så undgå det. Jeg har prøvet både at gå i fødsel selv og blive sat i gang... Og de veer en igangsættelse giver er frygtelige!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.