er sku lidt ked idag :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2010

Leonora

snefnug i november skriver:

Søde Metteme,

Forstår dig udemærket, er blot nød til at gøre opmærksom på at der kan gå op til 14 dage førend fsh i blodet igen er så lavt at det ikke kan måles længere. Så du er nød til at bide tænderne sammen et par uger endnu.

Jeg har selv udstøt lige omkring mens, og det gjorde avs! Jeg krydser fingre for at du er en af de heldige som oplever mens men uden abort, tror det, netop fordi du ikke har smerter.

Good luck

åhhh det ku være fedt....men tør ik håbe på noget...

Har ik lyst at teste mere...er faktisk blevet så skræmt af at teste at jeg næste gang skal gå langt over før jeg tester...vil ik opleve endnu engang at jeg når at blive glad og så skuffet...

Tror ik jeg har haft en Bio da jeg jo er gået over tiden...ved også med sikkerhed at jeg havde ÆL d 16 Nov...men..

Vi må bare op på hesten igen....men tak de søde ord...det er super rart at få talt ud om det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

Leonora

Louisiana28 skriver:

Jeg har det på samme måde... Jeg er begyndt at bløde en uge før testdag/forventet mens, og jeg har kun en lille smule murren i underlivet, og jeg plejer ellers at have RIGTIG ONDT, når jeg har mens... Jeg har lavet en tråd, hvor flere piger skriver, at de har blødt selvom de var gravide. Du kan finde den her: https://www.baby.dk/debat/76800pi1/graviditet/til-alle-gravide-pigerbloedte-i-i-starten-af-graviditeten.aspx

Og så fandt jeg det her (efter lang tids søgen) på min-mave.dk under uge 3/4:

Dit barn fuldfører implantationen i din livmoder i denne uge, og derfor kan du godt få en mindre blødning eller noget lyserødt/brunligt udflåd, og måske kan du opleve at få kramper på implantationstidspunktet. Det er ganske normalt, og betyder ikke noget for graviditetens videre udvikling.

Blødningen kan dog også være lige så kraftig som din alm. menstruation, og vare lige så længe med de samme gener du plejer at have i forbindelse med menstruationen. oppustethed, menstruationssmerter m.m.

Du tror måske derfor at du har fået din menstruation før tiden, og at din cyklus har skubbet sig en smule, og tænker måske ikke mere over, om du egentlig er gravid. Hvis dette er tilfældet kan det være at din graviditet først vil blive opdaget noget senere. I de fleste tilfælde når du skulle have haft din menstruation for anden gang.

Håber det hjælper  Og jeg krydser for der er en baby

tusind tak for dit svar...det varmer meget...

Har dog meget svært ved at forstille mig at jeg er en af dem der bløder som normal mens og stadig er gravid...men det ku sku da være fedt hvis det var sandt..

Jeg håber også inderligt at du snart bliver gravid igen. Måske vi bliver det sammen i det nye år...ku være hyggeligt..

Mange tanker fra mig

Anmeld

1. december 2010

Louisiana

Leonora skriver:

tusind tak for dit svar...det varmer meget...

Har dog meget svært ved at forstille mig at jeg er en af dem der bløder som normal mens og stadig er gravid...men det ku sku da være fedt hvis det var sandt..

Jeg håber også inderligt at du snart bliver gravid igen. Måske vi bliver det sammen i det nye år...ku være hyggeligt..

Mange tanker fra mig

Ja, det kunne være super hyggeligt  

Jeg har også svært ved at tro, at jeg er en af dem der bløder under graviditet, men man ved jo aldrig  

fra Louise

Anmeld

1. december 2010

MetteMe

snefnug i november skriver:

Søde Metteme,

Forstår dig udemærket, er blot nød til at gøre opmærksom på at der kan gå op til 14 dage førend fsh i blodet igen er så lavt at det ikke kan måles længere. Så du er nød til at bide tænderne sammen et par uger endnu.

Jeg har selv udstøt lige omkring mens, og det gjorde avs! Jeg krydser fingre for at du er en af de heldige som oplever mens men uden abort, tror det, netop fordi du ikke har smerter.

Good luck

-Du mener vel Leonara!?

Anmeld

1. december 2010

merle2010

Leonora skriver:

Igår var jeg gået 5 dage over tid. Tog en test om morgenen som viste positivt men svagt...selv min veninde kunne se streg nr så den var der....tog igen en test senere på dagen som igen viste svagt positivt...så jeg blev sku glad og troede på den

Men kl 23 igår begyndte jeg at bløde og viste at det var game over...

Nå men nu har jeg lavet et tude indlæg og når det så er sagt så skal jeg jo slet ik tude ik tude for jeg har jo en skøn datter så jeg har slet ik ret til brok...for der er jo mange som ik har børn og har prøvet meget længe...

Ville ellers ik noget med mit indlæg andet end at komme ud med det...

Tak fordi I læste med

selvom man allrede har en, kan man sku godt blive ked og skuffet.. føler sku med dig

men for at det snart lykkedes for for dig..

Anmeld

1. december 2010

Louisiana

merle2010 skriver:

selvom man allrede har en, kan man sku godt blive ked og skuffet.. føler sku med dig

Det glemte jeg også at skrive i mit svar - der er altså ikke noget galt i, at ville have flere. Jeg har en søn i forvejen, og jeg ønsker mig da et barn mere lige så meget som andre ønsker sig et barn. Og man har lov at være så ked og skuffet som man "ønsker", det skal andre ikke dikterer...

Anmeld

1. december 2010

Ranarupta

Leonora skriver:

Igår var jeg gået 5 dage over tid. Tog en test om morgenen som viste positivt men svagt...selv min veninde kunne se streg nr så den var der....tog igen en test senere på dagen som igen viste svagt positivt...så jeg blev sku glad og troede på den

Men kl 23 igår begyndte jeg at bløde og viste at det var game over...

Nå men nu har jeg lavet et tude indlæg og når det så er sagt så skal jeg jo slet ik tude ik tude for jeg har jo en skøn datter så jeg har slet ik ret til brok...for der er jo mange som ik har børn og har prøvet meget længe...

Ville ellers ik noget med mit indlæg andet end at komme ud med det...

Tak fordi I læste med

Louise... Din stakkel! Selvfølgelig må du da lave et tudeindlæg, selvom du har en lille lækkermås!

Er du HELT sikker på, at det var en abort? Altså var det "rigtig" mens?

Åha altså...

Store kram herfra! 

Anmeld

1. december 2010

Leonora

Ranarupta skriver:

Louise... Din stakkel! Selvfølgelig må du da lave et tudeindlæg, selvom du har en lille lækkermås!

Er du HELT sikker på, at det var en abort? Altså var det "rigtig" mens?

Åha altså...

Store kram herfra! 

hej søde,

Man kan jo aldrig være helt sikker men jeg har siden igår aftes kl 23 blødt som ved en normal mens...så ja jeg tror det desværre ik jeg er gravid mere...

Har dog stadig lidt ømme bryster og har ik haft ondt som jeg plejer når jeg har mens...Men føler mig næsten sikker på at den ik er blevet derinde...øv men så må vi bare i gang igen..

Anmeld

1. december 2010

Leonora

Louisiana28 skriver:

Det glemte jeg også at skrive i mit svar - der er altså ikke noget galt i, at ville have flere. Jeg har en søn i forvejen, og jeg ønsker mig da et barn mere lige så meget som andre ønsker sig et barn. Og man har lov at være så ked og skuffet som man "ønsker", det skal andre ikke dikterer...

ja det er sku også rigtigt og tak for tanken...synes bar der er så mange herinde som fortjener en graviditet og som har kæmpet 100 gange mere end mig....men jo det er sku hårdt alligevel

Anmeld

1. december 2010

Leonora

merle2010 skriver:

tusind tak....ja det er især øv når man når at tro at man er gravid og jubler fordi det ikke har taget mere end tre måneder...var nemlig 1 1/2 år om det første gang...

Men det skal nok lykkes igen, det ved jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.