Louisiana28 skriver:
Jeg har det på samme måde... Jeg er begyndt at bløde en uge før testdag/forventet mens, og jeg har kun en lille smule murren i underlivet, og jeg plejer ellers at have RIGTIG ONDT, når jeg har mens... Jeg har lavet en tråd, hvor flere piger skriver, at de har blødt selvom de var gravide. Du kan finde den her: https://www.baby.dk/debat/76800pi1/graviditet/til-alle-gravide-pigerbloedte-i-i-starten-af-graviditeten.aspx
Og så fandt jeg det her (efter lang tids søgen) på min-mave.dk under uge 3/4:
Dit barn fuldfører implantationen i din livmoder i denne uge, og derfor kan du godt få en mindre blødning eller noget lyserødt/brunligt udflåd, og måske kan du opleve at få kramper på implantationstidspunktet. Det er ganske normalt, og betyder ikke noget for graviditetens videre udvikling.
Blødningen kan dog også være lige så kraftig som din alm. menstruation, og vare lige så længe med de samme gener du plejer at have i forbindelse med menstruationen. oppustethed, menstruationssmerter m.m.
Du tror måske derfor at du har fået din menstruation før tiden, og at din cyklus har skubbet sig en smule, og tænker måske ikke mere over, om du egentlig er gravid. Hvis dette er tilfældet kan det være at din graviditet først vil blive opdaget noget senere. I de fleste tilfælde når du skulle have haft din menstruation for anden gang.
Håber det hjælper
Og jeg krydser for der er en baby 

tusind tak for dit svar...det varmer meget...
Har dog meget svært ved at forstille mig at jeg er en af dem der bløder som normal mens og stadig er gravid...men det ku sku da være fedt hvis det var sandt..
Jeg håber også inderligt at du snart bliver gravid igen. Måske vi bliver det sammen i det nye år...ku være hyggeligt..