er sku lidt ked idag :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.483 visninger
19 svar
0 synes godt om
1. december 2010

Leonora

Igår var jeg gået 5 dage over tid. Tog en test om morgenen som viste positivt men svagt...selv min veninde kunne se streg nr så den var der....tog igen en test senere på dagen som igen viste svagt positivt...så jeg blev sku glad og troede på den

Men kl 23 igår begyndte jeg at bløde og viste at det var game over...

Nå men nu har jeg lavet et tude indlæg og når det så er sagt så skal jeg jo slet ik tude ik tude for jeg har jo en skøn datter så jeg har slet ik ret til brok...for der er jo mange som ik har børn og har prøvet meget længe...

Ville ellers ik noget med mit indlæg andet end at komme ud med det...

Tak fordi I læste med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

Loa

Leonora skriver:

Igår var jeg gået 5 dage over tid. Tog en test om morgenen som viste positivt men svagt...selv min veninde kunne se streg nr så den var der....tog igen en test senere på dagen som igen viste svagt positivt...så jeg blev sku glad og troede på den

Nå men nu har jeg lavet et tude indlæg og når det så er sagt så skal jeg jo slet ik tude ik tude for jeg har jo en skøn datter så jeg har slet ik ret til brok...for der er jo mange som ik har børn og har prøvet meget længe...

Tak fordi I læste med

Øv... Det værste er næsten at tro den er der, og så blive skuffet.... Og det har man jo lov til, selvom man allerede har én guldklump....

for der snart kommer en guldklump nr.2 til dig....

Anmeld

1. december 2010

Leonora

Loa skriver:

Øv... Det værste er næsten at tro den er der, og så blive skuffet.... Og det har man jo lov til, selvom man allerede har én guldklump....

for der snart kommer en guldklump nr.2 til dig....

ja det er bare mega øv at tro på den og glæde sig til en mere positiv test dagen efter og så blive skuffet...

Men tak for støtten, det hjælper meget..

Anmeld

1. december 2010

SussieThyssen

Jamen dog...*trøste*
Men du er godt klar over, at du sagtens kan være gravid selvom du bløder, så jeg ville lige se tiden lidt an, holde mig meget i ro og så tag en test mere om et par dage.

Kærligst
Sussie

Anmeld

1. december 2010

SSL

Jeg har lige set en anden tråd hvor mange kvinder faktisk har blødt i starten af deres graviditeter, ikke for at sætte forhåbninger op - men du kan være heldig jo.. Og ja, selvom der er mange der ikke har bebse og du har én, betyder det slet ikke du skal være mindre ked af det.. Ønsker man en bebs, så er det naturligt og helt okay at være ked!!  for dig!!

Anmeld

1. december 2010

SSL

Ja, som Sussie skriver lige oven over  Var selv for langsom

Anmeld

1. december 2010

MetteMe

Leonora skriver:

Tak fordi I læste med

Tænker også at alt håb jo ikke er ude! -Er det kraftig blødning eller? For du kan jo godt være gravid alligevel... (hvis stregen er der så har du jo enten været gravid eller også er du det) Håber ikke jeg giver dig falsk håb, men for dig! Og hvis du nu ikke er gravid må du altså gerne være skuffet selvom du allerede er mor

Anmeld

1. december 2010

Leonora

MetteMe skriver:

Tænker også at alt håb jo ikke er ude! -Er det kraftig blødning eller? For du kan jo godt være gravid alligevel... (hvis stregen er der så har du jo enten været gravid eller også er du det) Håber ikke jeg giver dig falsk håb, men for dig! Og hvis du nu ikke er gravid må du altså gerne være skuffet selvom du allerede er mor

Jeg bløder som en helt alm mens....har dog ikke ondt overhoved...

Men tror desværre ik på at jeg stadig er gravid...Men det ku da være dejligt hvis det var

Det er bare så dejligt at få lidt trøstende ord med på vejen...tak for det

Anmeld

1. december 2010

dea

Søde Metteme,

Forstår dig udemærket, er blot nød til at gøre opmærksom på at der kan gå op til 14 dage førend fsh i blodet igen er så lavt at det ikke kan måles længere. Så du er nød til at bide tænderne sammen et par uger endnu.

Jeg har selv udstøt lige omkring mens, og det gjorde avs! Jeg krydser fingre for at du er en af de heldige som oplever mens men uden abort, tror det, netop fordi du ikke har smerter.

Good luck

Anmeld

1. december 2010

Louisiana

Leonora skriver:

Jeg bløder som en helt alm mens....har dog ikke ondt overhoved...

Men tror desværre ik på at jeg stadig er gravid...Men det ku da være dejligt hvis det var

Det er bare så dejligt at få lidt trøstende ord med på vejen...tak for det

Jeg har det på samme måde... Jeg er begyndt at bløde en uge før testdag/forventet mens, og jeg har kun en lille smule murren i underlivet, og jeg plejer ellers at have RIGTIG ONDT, når jeg har mens... Jeg har lavet en tråd, hvor flere piger skriver, at de har blødt selvom de var gravide. Du kan finde den her: https://www.baby.dk/debat/76800pi1/graviditet/til-alle-gravide-pigerbloedte-i-i-starten-af-graviditeten.aspx

Og så fandt jeg det her (efter lang tids søgen) på min-mave.dk under uge 3/4:

Dit barn fuldfører implantationen i din livmoder i denne uge, og derfor kan du godt få en mindre blødning eller noget lyserødt/brunligt udflåd, og måske kan du opleve at få kramper på implantationstidspunktet. Det er ganske normalt, og betyder ikke noget for graviditetens videre udvikling.

Blødningen kan dog også være lige så kraftig som din alm. menstruation, og vare lige så længe med de samme gener du plejer at have i forbindelse med menstruationen. oppustethed, menstruationssmerter m.m.

Du tror måske derfor at du har fået din menstruation før tiden, og at din cyklus har skubbet sig en smule, og tænker måske ikke mere over, om du egentlig er gravid. Hvis dette er tilfældet kan det være at din graviditet først vil blive opdaget noget senere. I de fleste tilfælde når du skulle have haft din menstruation for anden gang.

Håber det hjælper  Og jeg krydser for der er en baby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.